After (1,2,3,4)

85 9 6
                                    

Εξώφυλλο

ΠεριγραφήΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΠΡΙΝ Η ΤΕΣΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΝΤΙΝ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Η ΖΩΗ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η Τέσα έχει ήδη το τέλειο αγόρι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Περιγραφή
ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΠΡΙΝ Η ΤΕΣΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΝΤΙΝ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Η ΖΩΗ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η Τέσα έχει ήδη το τέλειο αγόρι. Γιατί, λοιπόν, προσπαθεί τόσο πολύ να ξεπεράσει τη δική της πληγωμένη περηφάνια και την προκατάληψη του Χάρντιν για τα καλά κορίτσια όπως αυτή; Ή μήπως... έτσι είναι ο έρωτας;

Εκδόσεις : Λιβάνης

Κριτική
Όπως έχω επισημάνει σε ένα σχόλιο μου στο yt το βιβλίο είναι πραγματικά ότι χειρότερο έχω διαβάσει. Η συγγραφέας απλά γεμίζει της σελίδες με σεξουαλικές περιγραφές ,που στο κάτω κάτω δεν χρειάζονται με τόσες λεπτομέρειες, απλά και μόνο επειδή δεν μπορεί να γράψει κάτι άλλο. Η ιστορία εκτός του κλισέ και με αναμενόμενο τέλος περιγράφει μια τέρμα τοξική σχέση ως πρότυπο αγάπης.
Δεν έχει να προσφέρει κάτι στον αναγνώστη πόσο μάλλον περισσότερο κακό μπορεί να του κάνει. Τα πρότυπα τόσο της γυναίκας όσο και του άντρα είναι τέρμα λανθασμένα. Και ως χαρακτήρα και ως εμφάνιση. Η Τέσσα είναι μια άβουλη κοπέλα που δεν μπορεί να εναντιωθεί στην καταπίεση, μένει όλη την ώρα με τον Hardin -Harry- δεν μπορεί ούτε να μετακομίσει μακριά του.
Η σχέση τους στηρίζεται στο ωραίο παρουσιαστικό και τον δύο και όχι στον χαρακτήρα -που απλούστατα δεν υπάρχει-. Δεν λέω πρέπει να σε ελκύει σωματικά ο άλλος, αλλά όχι μόνο αυτό, πρέπει να υπάρχει και κατι κοινό.
Και οκ και οι δύο λατρεύουν τα βιβλία, πότε κάθησαν να μιλήσουν για αυτά σαν πολιτισμένοι άνθρωποι; 
Αντίθετα η Anna Tood τους έβαζε να κάνουν σεξ ή να τσακώνονται.

(Φυσικά και υπάρχουν κάποιοι που διαφωνούν, δεχτό, ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική γνώμη)

BooksWhere stories live. Discover now