פרק 5

587 33 4
                                    

נ.מ. ג'ייסון

אחרי ההסכמה לצאת למסע פרסי הלך למצוא כיירון והקטה לספר להם את החדשות ולבקש שיענו על עוד כמה שאלות שלנו. הקטה חזרה לראש השולחן וכיירון לקח מקום לימינה. "יש לכם שאלות נוספות לגבי המסע? בבקשה, בואו נשמע אותם? והקטה ואני אענה למיטב יכולתנו".

אנבת' דיברה קודם "כיירון, יש לי שלוש שאלות, אבל כולן בערך אותו הדבר. קודם, בן כמה הארי פוטר עכשיו? האם נוכל להפוך לתלמידים בגילו? ושלישית, כמה זמן הוא יזדקק שנהיה בהוגוורטס איתו? "אני יכול לענות על השאלה הראשונה, אבל אני חושב שהקטה מעדיפה לענות לשנייה ולשלישית. הארי פוטר מסיים את השנה הרביעית שלו בהוגוורטס והוא יהיה בן 15 ב -31 ביולי." הוא הסתכל להקטה והיא הביטה לאחור לאנבת'.

"אם את תעברו לשכבתו של הארי פוטר, תצטרכו להיות בגילו."

"אבל אף אחד מאיתנו, חוץ מניקו והייזל, לא בגיל הזה.

"ליידי הקטה. אף אחד מהאחרים לא בן 15. אני היחיד."

היא נתנה לניקו חיוך קטן "כן, בנו של האדס, אתה ואחותך שניים מחצויים שנמצאים באופן טבעי בגיל 15. בכל אופן, אני אלת הקסם אני אתן לחברייך את הגוף שלהם כשהם היו בני 15. זה עניין פשוט" היא הביטה סביב בכל החדר, "אתם רשאים לשמור את הזיכרונות ואת הבגרות שלכם עם זאת."

ליאו התפתל במקומו, "אני פשוט פגע פרץ גדילה! את מתכוונת שאני אצטרך לחזור לתקופה ההיא?" הגבירה הקטה נתנה גיחוך קטן, "אל תדאג, גיבור קטן, כל החברים שלך יהיו גם בגופם הקודמים. אתה לא תיראה כזה קטן" ליאו נתן לה מבט שאמר 'בטוח, גברת', שלב את זרועותיו והתיישב במבט מתוסכל על פניו. ועכשיו, בנוגע לשאלה האחרונה שלכם. אתם תהיו שם במשך מספר שנים אם הארי פוטר מצליח להגשים את גורלו, הוא יזדקק לכולכם עד סוף השנה האחרונה שלו בהוגוורטס."

שלוש שנים? נצטרך להיות באנגליה במשך שלוש שנים? ובכן, זה בהחלט מציב בפנינו מצב שונה. לוקח זמן למצוא את עצמך לפני המכללה "גברתי, אם אנחנו נפרדים מחברינו כאן ובמחנה יופיטר במשך שלוש שנים, נוכל לשאול שני דברים?" ניקו התכוון לשאול על ויל וקליפסו . בתקווה שהאלה הייתה במצב רוח לנתינה "אם שני הדברים האלה בתוך ההיגיון אני לא מבין למה אני צריך להתחמק מלבקש." ניקו הוציא נשימה והמשכנו, "כל החצוים בחדר הזה, חוץ מליאו ואני, הולכים להיות עם החבר או החברה שלהם במשך שלוש השנים הבאות. ליאו ואני היינו האחרונים מבין חברינו למצוא את האושר שחלקם נהנו כבר כמה שנים. האם זה יהיה יותר מדי לבקש את הנחמה הזו? וקליפסו רשאית להצטרף אלינו? אלי האולימפוס אני מקווה שהיא יכולה לתת לנו את מה שהוא רוצה. היא לקחה רגע לפני שענתה "זה מה שאתה מבקש ממני, שאתה לא תפרד מאהובתך?"

יש יותר מנשיא אחד לארה"ב? *פאנפיק פרסי ג'קסון / הארי פוטר*Where stories live. Discover now