"ဇြန္​နဲ႔​ေႏြဦး" အပိုင္​း- ၃

268 13 9
                                    

Zowgyi

​"​ေဟ့?..​ေဟ့!..ထဦး.."

မနက္​​ေစာ​ေစာစီးစီးထြက္​​ေပါလာတဲ့​.​ေႏြရဲ႕အသံ..ဇြန္​ၾကား​ေသာ္​လည္​းဆက္​ၿပီးမၾကားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနသည္​။ဒီ​ေန႔နဲ႔ဆိုဇြန္​​ေႏြရွိတဲ့အ​ေဆာင္​မွာ​ေနတာ၃ပတ္​ၾကာၿပီျဖစ္​သည္​။​ေႏြ​ေခါ​ေနတာကဇြန္​ဆက္​​ၿပီးမၾကားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေန​ေပမယ္​့လည္​း..​ေႏြရဲ႕အသံ​ေၾကာင္​့ဆက္​ၿပီးသည္​းမခံႏုိင္​​ေတာ့ ....

"အား..ဘာလို႔လာႏုိး​ေနတာလည္​းအ​ေစာႀကီးရွိ​ေသးတယ္​အရူးမရဲ႕"

"ဘာအရူးမလည္​း..ငါမုန္​႔သြားစားမလို႔နင္​လိုက္​မလားဆိုၿပီး ​ေမးမလို႔ အခု​ေတာ့ငါက...​ေတာ္​ၿပီနင္​့ကိုယ္​နင္​ျပန္​ၾကည္​့ဦး..နင္​ကအရူးလားငါကအရူးလားဆိုတာကို..​ေစတနာကိုလာ​ေစာ္​ကား​ေနတယ္​.."

"​ေဟ့..ငါလည္​းမသိလို႔​ေပါ့..​ေဆာရီးပဲ..ဒါနဲ႔နင္​ကဘာသြားစားမွာလဲ."

"ထမင္​း​ေပါ့ဟ..ဘာသြားစားရမွာလဲ."

" ငါက​ေခါက္​ဆြဲစားခ်င္​တာ..အခုခ်ိန္​ဆိုထမင္​းဆိုင္​​ေတြကအဆင္​သင္​့ျဖစ္​ဦးမွမဟုတ္​ဘူး..​ေခါက္​ဆြဲပူပူ​ေႏြး​ေႏြး​ေလးသြားစားရ​ေအာင္​.."

"ၿပီး​ေရာ...လိုက္​မယ္​ဆိုျမန္​ျမန္​ထ​ေတာ့.."

"အင္​း"

စိတ္​မရွည္​တဲ့​ေလသံျဖင္​့​ေႏြၤ​ေျပာလိုက္​​ေပမယ္​့..သူဇြန္​႔ကိုစိတ္​ရွည္​စြာ​ေစာင္​့​ေနသည္​။ဇြန္​ျပင္​ဆင္​ၿပီးသြား​ေတာ့..

"သြားမယ္​..​ေႏြ"

"......"

​ေႏြဘာမွဆက္​မ​ေျပာဘဲအ​ေဆာင္​​ေရွ႕သို႔ျမန္​ျမန္​သြားၿပီး...​ဆိုင္​ကယ္​စီးကာ..

"ခဏ! ​ေနပါဦး? ငါတို႔ကဆိုင္​ကယ္​စီးၿပီးသြားမွာေပါ့.."

"နင္​ကဆိုင္​ကယ္​မစီးလို႔..ဘာစီးမွာလဲ"

"မဟုတ္​ဘူး..ငါ​ေျပာတာက.ငါဆိုင္​ကယ္​မစီးရဲဘူး.."

"တတ္​​ေတာ့ဟာ..ငါစိတ္​မရွည္​​ေတာ့ဘူး..​ေက်ာင္​းသြားရ​ဦးမယ္​"

မတတ္​ရဲတတ္​ရဲနဲ႔..ဇြန္​လည္​း​ေႏြရဲ႕​ေနာက္​သို႔လိုက္​စီးသြားသည္​။​ေႏြက..​ေယာက်ာ္​း​ေလးဆန္​​ေတာ့ဆိုင္​ကယ္​စီးၾကမ္​း​ေပမယ္​့ဇြန္​​ေၾကာင္​့.သူျဖည္​းျဖည္​း​ေမာင္​း​ေပးခဲ့တယ္​..
​ေမာင္​း​ေနရင္​းနည္​းနည္​းျမန္​သြား​ေတာ့ဇြန္​ ​ေၾကာက္​ၿပီး..​ေႏြရဲ႕ခါး​ေလးကိုလွမ္​းဖက္​လိုက္​တယ္​..မသိလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​ခဏ​ေလးမွာ​ေႏြမ်က္​လံုးျပဴးၿပီးဆိုင္​ကယ္​စီးဖို႔​ေတာင္​​ေမ့သြားသလိုပဲ..ဇြန္​ရဲ႕လက္​က​ေလး​ေတြကအရမ္​းႏူးညံ့​ေတာ့..​ေႏြရဲ႕ရင္​​ဘတ္​ထဲဟာကနဲျဖစ္​သြားၿပီး..အသက္​ရွဴျမန္​လာတယ္​...

"ဇြန္​နဲ႔​ေႏြဦး"Where stories live. Discover now