2.Kapitola ,,WELCOME IN PARTY HOUSE"

85 5 0
                                    

Maddie: Nachystaly jsme se,že se pojedeme podívat na ten byt. Vylezly jsme z domu a šly k mému BMW i3,které stálou garáže ,,Tak uvidíme" řekla jsem a nastartovala. Cetrum je 20 minut od našeho domu, ale autem... Jako mladší jsem chodila každý den pěšky nebo jsem jela na svém longu,ale cesta trvala nejméně 45 mimut.

Už jsme byly před mrakodrapem, který byl celý prosklený. ,,Třeba budou skleněné i podlahy" řekla jsem se smíchem. ,,Tak tam hlavně nechoď v jehlách" řekla Amy a na tváří měla poker face,ale dlouho jí nevydržel a začala se tlemit a já s ní :D Vešly jsme do vchodových dveří a zamířily si to do výtahu a 10.patro,zaklepaly jsme na černé dveře a otevřel muž kolem 30 let. ,,Dobrý den,já jsem Dereck Cooper" ,,Těší mě,já jsem Maddie Shaperd a tohle slintající stvoření má kamarádka Amanda Brown,my jsme si volali ohledně koupě bytu"
Pohled třetí osoby: Když vešli do chodby,tak holky stály jako tvrdé Y s pusou dokořán,protože stály v obrovských dveřích do obývaku. Obývák byl celý fialový s černou sedačkou,obrovskou obývací stěnou s velkou plazmovkou a akvárkem v rohu. Na zdech abstraktní obrazy a přes jednu zeď  okno s posuvnými dveřmi,které vedly na terasu,kde byla houpací síť,zavěšené houpací křeslo a ratanový nábytek pod stříškou. Pak šly do 3 dalších pokojů,kuchyně a koupelny. ,,Červená!" ,,Zelená!" ,,Výřivka!" Křičely.

Amanda: ,,Tak co?" Zeptala jsem se nejistě. ,,Já si myslím....ŽE TO BEREME!" A zapištěly jsme. S Dereckem jsme se domluvily,že bereme a byly jsme na odchodu,v tom se Madd sekla a zařvala přes byt ,,WELCOME IN PARTY HOUSE!"

Little BastardsKde žijí příběhy. Začni objevovat