Multi Lalin
Corona yüzünden evden dışarı adımımı atamıyorum. Tam 1 haftada 4 kilo aldım aynada kendime bakmaya korkar oldum maşallah bıyaklarım kaşlarım tır yoluna döndüğü için.
Yine herzaman ki gibi telefonumu alıp koca popomla yataga girdim. Popom hergeçen gün de daha da büyüyordu.
Artık bana bir ekşın gerek bir entrika, kulaklığımı alıp kulagıma takıp "Dolu kadeh ters tut" şarkısını açtım.
Rehberden klavye'ye girip rasgale bir numara tuşladım, baktım geçerli numaramı diye geçerli olduguna kanaat getirince rehbere "Ananasmuzelma" diye kaydettim. İnşallah dedem yaşında adamlar çıkmaz, biraz korku biraz endişeyle yazmaya başladım.
Lalin"
Şit ananın evine gelin lazım mı?" 12:45Utançla telefonu kapatıp yüzümü yastığa gömdüm. Ya kız çıkarsa? İnşallah erkek çıkardı bari biraz uğrasırdım. Yavaşça yastıktan kafamı kaldırıp telefonu açtım mesaj varmı diye, ana bide ne göreyim mesaj musaj yok. Aklıma gelen dahine planla wassapa girip kaydettiğim numaranın profiline baktım.
Allahım bu insansa bizim sınıftakı köylü bilo'lar ney be. Cidden nasıl tutturmuştum böyle yakışıklı bir çoçugun numarasını? Ya engellerse beni sapık sanıp, olsun başka telefondan yazarım zaten numarası var. Fotorafa bakıp sırıttım artık ilk görüşte aşka inanıyordum.
Gelen mesajla hızla kendıme geldim, kalbım hızlanmıştı sankı Murat boz yazacak Allahım işte normal bir çoçuk. Mesajlara girip mesaja baktım.
Ananasmuzelma
Anamın evine lazım değil de benim altıma gerek"12:51Mesajı tam tamına 1 kere okudum hayla anlamadım bu bana gel şey edek mı demişti? Ayol sapığa bak be tüh Lalin senin attığın numaraya.
Lalin"
Sen gel şey edek mi diyon bana acaba?!"12:52Ananasmuzelma
Altıma derken binada oturuyorum alt katım boşladı kiracı gerekdi onu kas etmiştim. Sen ne anladın ki?"12:53Allahım rezilliğin diz boyu yatakta utançla bir o yana bir bu yana yuvarlandım. Kıızm senin aklın fesatlıkla dolu.
Lalin"
Düzgün yazaydın altıma gerekden bir insan ne anlar acaba?"12;55Ananasmuzelma
Numaramı nerden buldun? (Yazarmısın" yazaydın değil. 12:56Gözlerimi devirdim sankı görecekmiş gibi. Ne yani yazaydın yazınca bir tarafımız mı eksiliyor? Neyse bulmuşum yakışıklı çoçugu bari azcık sahiplenim.
Lalin"
Ben hackerim seni gördüm begendim numaranı hackledim. Yani artık benimsin yada kara topragın :)"13:00Ananasmuzelma
Allah Allah nunaramı hackledin demek? Hım bende İstanbul karakolunda çalışıyorum polis olarak şanşa bak sen:)"13:02Ney ney? Nasıl bu kadar yakuşuklu bir çoçuk fenomen olmak yerine polis olmayı mı seçmişti? Allah kahretsin seni lalin polise mi denk geldin?. Hızla mesajlardan çıktım ya sinyalle benı bulur evimi basarsa? Annem agzıma sıçar vallah.
Korkuyla yattığım yataktan kalktım oturma odasına annemin yanına gittim. Annem herzamanki gibi televizyondan corona haberlerini izliyordu.
İlk bölüm inşallah beğenmişsinizdir💚🤣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona Aşk'a dönüşürse ( texting)
Teen FictionCorona ev hapsi nasıl aşk'a dönüşebilir?