DIRRR DIIRRR... Offf ne zaman sabah oldu ah hayır olamaz saat 7 hızlı olmam gerek. Tam o sırada mutfaktan nefis kokular geliyordu kokuyu içime çektim. Bu gün gezi var annem onun için bireyler hazırlamış olmalıydı, oleyyy bu gün gezi var dersten kurtuldum yaşasın. Mutfağa girdim kurabiyeler, kekler, makoronlar... Ve böyle bir sürü şey. Ancak bunları hazırlayan annem değildi Dilaraydı(aşçımız)
Dilara annem nerede biliyormusun
Salonda ama ne yaptığını bilmiyorum
Teşekkürler dedim (koşarak salona gittim.)
Anne ne yapıyorsun (cevap vermesine kalmadan) bu gün gezi varda para verebilirmisin acaba dedim. Bir 50 annem'den aldım sonra babamın yanına ve abimin yanına gittim ikisine de aynı şeyleri söyledim babam'da abim'de 50tl verdi ama abimden para almak biraz zor oldu. Herneyse üstümü giydim kahvaltı yapmadadım ayakkabımın bağcıklarını bağlamak biraz zor oldu bir elimde çanta ve götürülecekler listesi diğer elimle de bağcık bağlamaya çalışırken çok komik görünüyordum. Gezide bir sahile gittik ve orada bir restorana girdik, ben bir hamburger, kola ve birazda patetes aldım. Tam o sırada Deniz sinirle içeriye girdi elimdeki tableti aldı ve kolumdan çekerek dışarı çıkardı. (Deniz en yakın arkadaşım)
Oha yok artık Mert (ana okulundan bir arkadaşım ve en son 5. Sınıfta görmüştüm.) Ah tanrım bu gerçek olamaz yıllar sonra yeniden karşılaşıyorum bir filimde gibiydim. Ben bayağı sevinmiştim ve bunları düşünürken Denizin bir cevap alması mümkün değildi. Ve bana sinirlendiği her halinden belli oluyordu. Galiba bir açıklama yapmam gerekiyordu.Tamam tamam o benim bir arkadaşım en az senin kadar yakın bir arkadaşım.
Ahhh aman ne güzel senin böyle bir arkadaşın var ve benim haberim yok.
Tamam abartmayalım istersen. Seninle bu konuyu sonra konuşacağız Deniz.
Evet ben abartıyorum değil mi!?
(bunu söylerken oldukça sinirliydi.)Anlamıyorum neden bu kadar sinirlenmişti ki. Her neyse şimdi daha önemli bir şey vardı Mert gelmişti.
Ben bunları düşünürken arkadan bir ses geldi aha bu Yağmurun sesiydi bizi merak etmiş olacak ki yanımıza geldi ve...Neredeydiniz siz siparişler geldi herkez sizi bekliyor ayrıca bu kim?
Mert kanka tanıştırıyim. Eski bir arkadaşım. Umarım sende Deniz gibi bana kızamazsın.
"Memnun oldum ben de Yağmur" dedi iyi anlaşıyor gibi görünüyorlardı. İçeriye girdik Mert de bizimleydi. Deniz Mert nerede kalacak? diye sordu.
Bizde kalır herhalde..
Oha yok artık ailesi nerede?
Almanyaidalar Mertin gelmesine o yüzden bu kadar şaşırdım zaten tek çocuk olduğu için ailesi sıkı bir gözetim altında tutuyor onu buraya yalnız göndermesi beni çok şaşırttı doğrusu.
Tamam yeter sus konuşma vur dedik öldürdün yani.
Yemeklerimiz bitti ben ve Mert bizim eve gidecektik bizim şöförümüz geldi ancak yüzümüze bile bakmadı biraz garip davranıyordu ve bir maske takmıştı. Ama başta şaka yaptığını düşündüm ve bende ona şaka yapmaya başladım.
Ne oldu ergenliğe girdin de yüzünde sivilce mi çıktı bizden saklama belki yardım ederiz hem makyajla kapanır makyaj yaptığın belli olmaz karizma çizilmez merak etme.
Neden konuşmuyorsun huuuu beni duyuyormusun.
Her neyse tamam ben de konuşmuyorum. (camdan bakmaya karar verdim)
Neeee bizim eve bu yoldan gidilmiyor ki maskeni çıkarırmısın lütfen nereye gidiyoruz. (bu işte bir gariplik var.)
Bir yerde durduk bizi aşağı indirdi yıkık dökük bir yere girdik. Çok korkuyordum Mert'e sarıldım ve korkuyorum diye fısıldadım. Sus konuşmayın öyle gir lan içeri diye bağırdı. Ben iyice tırsmıştım. Bizi birer sandalyeye bağladılar ve ağzımızı bantladılar ailelerimize para istiyecek olmalılardı. Aralarında konuşurken duymuştum. Elimi bağlarken biraz ittiğimden elim içinden çıkabilecek kadar gevşek kalmıştı ip. Böylece adamaülaür gittiğinde önce elimi çıkardım sonra kendi ayağımı çözdüm ve Metin de ayağını çözdüm birlikte koşmaya başladık ama ses de çıkarmamız gerekiyordu. Bir duvarın arkasına geçtik bu sırada adamlar kaçtığımızı fark etmiş bizi arıyorlardı. Dışarı nasıl çıkacağımızı bilmiyorduk çünkü buraya gelirken gözlerimizi bağlamışlardı. Bir şekilde çıkışı bulduk ama kapıda bir adam vardı of ne yapacağız diye söylenmeye başladım. Mert bana baktı veSusarmısın bi düşünmeye çalışıyorum bence sende düşünsen iyi edersin.
Off tamam ya kızma.
Aha buldum onu oyalama lazım Damla
Pekala neden tehlikeli görevi ben alıyorum.
Of konuşma da nasıl oyalıyacağına bak sen.
Tamam tamam gidiyorum.
(adamın yanına gittim)!?!?!?!?!?
Merhaba adın ne?Sana ne
Tamam biraz sertiz galiba, sakinleştiren sevinirim karşında senden korkabilecek bir kız var.
Offf
Çattık ya (bu iş bir bitsin seni maffedicem Mert.)
Nelerden hoşlanırsın mesela bana bahsetsene.
Bi git başımdan
Pekala sen sadece dinle ben konuşiyim olurum?
Hoooh
Tamam bunu evet olarak kabul ediyorum. (of Mert çabuk oll.)
Gitar çalmayı severmisin ben bayılırım mesela, yada kitap okumayı da severim benim için eylence kapısıdır kitaplar.Seninle uğraşmaya vaktim yok kaybol çabuk.
(Mert bir taksi buldu beni çağırıyor.)
Tamam gidiyorum.Offf ya ne uzun sürdü adam çok sertti ayrıca hiç konuşmadı. Kim olduğumu sormadığına şüket ne derdim o zaman ha konuşurmusun lütfen.
Sus ya başım ağrıyor.
Çok kabasın en son görüştüğümüzde böyle değildin Mert.
(o sırada eve vardık.)Anneme olanları anlattım şaka yaptığımı sandı. Çünkü eve sadece 30dk geç kalmıştık bu kadar kısa bir sürede kurtulmamız şaşırdım diye şaka yaptı ve gitti.
Poliste bize inanmadı çünkü gördüğümüz adamlara benzer biri daha önce kayıtlara geçmemiş ve hatta sistem de ölü gözüküyorlardı.
Yok artık bunlara şaşıran bir tek ben miydim. Mert ne yaşıyoruz biz
Onların ayarladığı bir oyun olmalı.
Pek sanmıyorum.
Bir daha oraya gitmeliyiz benimle gel ne olur yalvarırım sana.
Hayır Damla
Bir kere yaaaa
Hayır dedim ya
Ne olur yalvarırım
Off vazgeçmiyceksin değil mi?
(kafamı evet anlamında salladım)
Tamam ama bir defa
Tamam söz
İyi şimdi eve gidelim saat 8
Tamam şöförü arıyorum.
Neeee yine mi hayır
Aaaaaa dur bir dakika şöför şu an nerede.
Tamam babam alır bizi.
İyi ara o zaman bir an önce gidelim.
Tamam arıyorum.
(babamı aradıktan sonra.)
Alo baba bizi karakoldan laibilir misin?Tabi konum at hemen geliyorum.
Babam geldi bizi aldı ve eve gittik.
Ertesi gün o yere bir daha gidecektik, hem korkuyordum hem de heyecanlıyım ne yaşadığımı gerçekten anlayammıştım. Ve sonunda uykum iyice bastırdıe yatağa girdim. Heyecan dolu bir gün bizi bekliyordu.Devamı diğer bölümde.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kız Ve Hayatı
FanfictionGenç bir Kızın yaşadığı maceraları ve kafa karıştırıcı gizemli olayları, Beğenmeniz umuduyla...