Tak to jest ten moment. Wręcz historyczny:
kiciazet odpowiem na twe pytania:
1. Mam psa (westie) i dwa koty
2. Środkowy palec dla Lucyfera, Netfilix zjebał od 5 sezonu
3. Kocham Tomka Swayera i Małego Księcai. Wbrew pozorom, raczej lubie lektury szkolne, mimo że czasmi są idiotyczne np: Felix, Net i Nika to najgorsze co mnie spotkało.
4. Nie mam chyba ulubionej, ale bardzo lubie My Louie! (Tak jest Wolfhardzie)
5. Nie, ale czasami robię tam Quizy dla beki
6. Lubie grać na pianinie, i w planach mam bass. Moją pasją jest Taniec Towarzyski. Chodizłam nie dawno na zajęcia teatralne ale musiałam przestać ze względu na brak czasu.
7. Mazowieckim, Wwa🤣
8. Leonardo di caprio, Finn Wolfhard, Noah Schnapp i Johny Depp oraz Jamie Fallon
9. Z jednym? Mogę powiedzieć co bym zrobiła zkazdym z nich:
Leonardo
Zapewne porozmawiałaby z nim o tym jak lepiej wczuć się w role, raczej o sprawach zawodowych (aktorstwie)
FinnZ nim bym wystąpiła u Jimie'ego Fallon'a! Kocham ich! No i oczywiscie porozmawiałaby z Finn'em o muzyce, bo jestem wielką fanką muzyki z lat 70!
Noah:
Tik toki bym ponagrywała i Netflix!!!
Johny Depp:
Jakiś krótki scenariusz bym napsiała i go odegrała by dostac od niego wskazówki.
Jamie:
BARDZO chciałabym wystąpić w jego programie no i oczywiscie bym z nim pożartowała i pośpiewała.I dlaczego? Ponieważ podziwiam tych ludzi za to co robią! Są niesamowici i mają tą iskrę Bożą do działania!
10. Tak, straciłam przyjaciółkę z mojej winy, i już teraz żałuje swojej decyzji o tańcu bo wiem co się niedługo stanie.
11. Depresja czy kochanie? Lub: LOSER or LOVER?
12. Ja pierdole, proste że Will Bayers albo Jim Hopper.
13. Zapraszam wszystkich na mojego insta : m_modrzejewskaa !!!! Chętnie odpisuje na wiadomości i z przyjemnością się poznam.😘
To na tyle moi kochani, było mi bardzo miło i rozdział też udostępnię na nominacjąch! Jeszcze raz dzięki kiciazet
I muszę wam się przyznać, że maraton zacznę dopiero w poniedziałek, a rozdziałów nie będzie do końca tygodnia!
Przepraszam i do zobaczenia!!!!!
Całusy😘😘😘
CZYTASZ
Nominejszons and informejszyns! [Czyt.Gówno]
Non-FictionX kurwa D No tego nie da się inaczej skomentować X kurwa D