#1. Nowy duet

688 19 6
                                    

Natalia Pov's

Pracuje na KMP we Wrocławiu od około roku. Do tej pory jeździłam z sierż. Wojtkiem Niedźwieckim, ale poradziłam mu aby wziął długi urlop, ponieważ był na skraju załamania. Dzisiaj miałam poznać nowego partnera.

Miłosz Pov's

Dziś pierwszy dzień pracy na KMP we Wrocławiu. Wcześniej pracowałem na komendzie w Zakopanem, ale zostałem przeniesiony do Wrocławia.

8:00 - odprawa

KJ: Jak pewnie zauważyliście mamy nowego kolegę na komendzie i brak jednego z naszych. Sierżant Niedźwiecki wziął długi urlop, a do nas zawitał Aspirant Sztabowy Miłosz Bachleda. Asp. Bachleda pracował wcześniej na KMP w Zakopanem. Będzie członkiem patrolu 005 razem z Aspirant Natalią Mróz, będzie dowódcą patrolu. "5" proszę żebyście zostali po odprawie, a teraz przejdźmy do konkretów....

Po skończonej odprawie zostaliśmy z moją partnerką, ponieważ komendant Jaskowska musiała załatwić formalności.

Natalia Pov's

Pojawił się i on. Mój nowy partner. Na oko miał tak z 34 lata, czyli był w moim wieku. Miałam nadzieję że dobrze będzie nam się razem pracować.

Jacek powiedział że nie mamy żadnej sprawy dlatego mam oprowadzić Miłosza po komendzie.

M: Czyli wychodzi na to że będziemy razem jeździć. Miłosz jestem.
N: Natalia. A jeśli można zapytać to skąd ten akcent?
M: Całe swoje życie mieszkałem w Zakopanem.
N: Czyli mam do czynienia z rodowitym góralem.  Tego się nie spodziewałam.

Oboje się zaśmialiśmy. Czułam że dobrze będzie mi się pracować z Góralem.

Oprowadzenie go po komendzie zajęło mi 2 godziny, dlatego postanowiliśmy odebrać przerwę.

Miłosz Pov's

Kiedy odebraliśmy przerwę, poszliśmy do stołówki. Na moje szczęście dziś były pierogi dlatego byłem w siódmym niebie.

N: Aż tak ci smakują?
M: Ostatni raz pierogi jadłem ze 2/3 lata temu ok? - zaśmialiśmy się i wróciliśmy do jedzenia
N: Tak właściwe to jak znalazłeś się u nas?
M: Zostałem przeniesiony.  Mój komendant twierdził, że tu wystarczająco dużo zrobiłem i pora na zmianę.
N: Nieźle. W sumie cieszę się że będziemy razem jeździć. Jednak łatwiej jest się dogadać z osobą o podobnym stażu pracy, a nie z 20-paroletnim chłopakiem.
M: Też tak sądzę. Na tamtej komendzie pracowałem z posterunkowym więc możesz sobie wyobrazić co tam przechodziłem. - ponownie zaczęliśmy się śmiać. Czułem że dogadam się z tą dziewczyną. Ale czas pokaże.

_________________________________________

Witajcie. Nowa książka zawitała na mój profil. Mam nadzieję że wam się spodoba. Piszcie swoje uwagi w komentarzach.

Do zobaczenia 😘♥️

385 słów

If You Love Me, Just Let Me GoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz