𝓘𝓽'𝓼 𝓭𝓪𝔂 87, 𝓣𝓸𝓭𝓪𝔂 𝓘 𝔀𝓸𝓴𝓮 𝓾𝓹 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓹𝓾𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓻𝓮𝓼𝓽 𝓫𝓾𝓽 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼𝓷'𝓽 𝓪 𝓷𝓸𝓻𝓶𝓪𝓵 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓸𝓻 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓭𝓪𝓻𝓴 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓪𝓷𝓷𝓸𝔂𝓼 𝓶𝓮. 𝓘𝓽 𝓼𝓸𝓾𝓷𝓭𝓮𝓭 𝓼𝓸𝓯𝓽 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓪𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂 𝓷𝓪𝓶𝓮 𝓼𝓸 𝓘 𝓮𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓻𝓮𝓼𝓽 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓻𝓮𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓰𝓸. 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓪𝓷 𝓸𝓵𝓭 𝓻𝓾𝓲𝓷. 𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓻𝓾𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓪𝓷 𝓸𝓵𝓭 𝓽𝓮𝓶𝓹𝓵𝓮, 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓸𝓭𝓼. 𝓘𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓫𝓾𝓽 𝓭𝓪𝓶𝓪𝓰𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓸𝓿𝓮𝓻𝓽𝓪𝓴𝓮𝓷 𝓫𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓪𝓽𝓾𝓻𝓮. 𝓣𝓱𝓮 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓰𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮 𝓹𝓲𝓵𝓵𝓪𝓻 𝓼𝓸 𝓘 𝔀𝓮𝓷𝓽. 𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓰𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮 𝓹𝓲𝓵𝓵𝓪𝓻 𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓷𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓰𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓵𝓾𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓫𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓼𝔂𝓶𝓫𝓸𝓵. 𝓣𝓱𝓮 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓽𝓭 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓹𝓲𝓬𝓴 𝓲𝓽 𝓾𝓹 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓭𝓲𝓭, 𝓘 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓹𝓸𝔀𝓮𝓻 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓾𝓻𝓰𝓮 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓶𝔂 𝓫𝓸𝓭𝔂. 𝓐𝓷𝓭 𝓷𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓾𝓬𝓴 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓽𝓸𝓸, 𝓱𝓮𝓻 𝓷𝓪𝓶𝓮 𝓲𝓼 𝓜𝓮𝓵𝓪𝓲𝓷𝓪. 𝓢𝓸 𝓷𝓸𝔀 𝓘 𝓰𝓸𝓽 𝓽𝔀𝓸 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮𝓼 𝓸𝓷𝓮 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓪𝓻𝓴 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓪𝓼 𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽. 𝓡𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓜𝓮𝓵𝓪𝓲𝓷𝓪, 𝓽𝓮𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓵𝓮𝓪𝓭 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓫𝓾𝓽 𝔀𝓱𝔂 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓘 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓵𝓲𝓽𝓮𝓻𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓭𝓪𝓻𝓴𝓷𝓮𝓼𝓼. 𝓑𝓪𝓬𝓴 𝓽𝓸 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓲𝓵𝓵𝓪𝓻. 𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓷𝓮 𝓪 𝓫𝓾𝓷𝓬𝓱 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓰𝓵𝓸𝔀 𝓫𝓵𝓾𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓪 𝓫𝓪𝓻𝓻𝓲𝓮𝓻 𝓫𝓵𝓸𝓬𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓾𝓽𝓼𝓲𝓭𝓮𝓼 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓾𝓲𝓷𝓼 𝓹𝓻𝓸𝓽𝓮𝓬𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴𝓷𝓮𝓼𝓼. 𝓘 𝓰𝓸𝓽 𝓱𝓸𝔀 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓮𝓶 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓰𝓾𝓲𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓽𝓮𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝔀𝓱𝔂 𝓶𝔂 𝓳𝓸𝓾𝓻𝓷𝓮𝔂 𝔀𝓸𝓷'𝓽 𝓫𝓮 𝓮𝓪𝓼𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓘 𝓶𝓾𝓼𝓽 𝓭𝓸 𝓽𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓽𝓮𝓬𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴𝓷𝓮𝓼𝓼. 𝓢𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓪𝓰𝓻𝓮𝓮 𝓫𝓾𝓽 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓻𝓪𝓻𝓮𝓵𝔂. 𝓣𝓱𝓮 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓜𝓮𝓵𝓪𝓲𝓷𝓪 𝓫𝓾𝓽 𝓘 𝓭𝓲𝓭. 𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝔀𝓱𝔂 𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓱𝓪𝓭 𝓱𝓲𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂, 𝓲𝓽 𝓵𝓮𝓪𝓭 𝓱𝓲𝓶 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓼 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱. 𝓢𝓱𝓮 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓮𝔁𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷 𝔀𝓱𝔂 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓷 𝓪𝓬𝓬𝓲𝓭𝓮𝓷𝓽 𝓫𝓾𝓽 𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓵𝓲𝓼𝓽𝓮𝓷. 𝓢𝓸 𝓷𝓸𝔀 𝓘 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝔀𝓸 𝓪𝓻𝓰𝓾𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮𝓼 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓱𝓮𝓪𝓭, "𝓖𝓻𝓮𝓪𝓽!" 𝓝𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓘'𝓶 𝓭𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓘'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓫𝓮𝓭 𝓷𝓸𝔀. 𝓗𝓸𝔀 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 𝓭𝓸𝓲𝓷𝓰?
YOU ARE READING
Story of Aron
Fantasythe story of a boy with a destiny to change the world in either a great or bad way depending on one decision. join the world Aron lives in, called Ezrania! https://heroes-of-ezrania.mn.co/share/knJ0d4t-KnI23SIW?utm_source=manual