BU BENİM İLK KİTABIM YAZIM HATALARI İCİN ŞİMDIDEN ÖZÜR DİLERİM...
İYİ OKUMALAR ...Her zamanki çıktığım ağacın önünde durdum ve çıkmaya başladım. Ağacın en üstteki dalına cıkıp oturdum. Daha 16 yaşındaydım ve hiç arkadaşım yoktu .Bu sırada ağacın dibine yaklasik yirmi yaslarinda uzun boylu keskin yüz hatlarina sahip bir adam oturdu adami daha dikkatli bakabilmek için biraz öne egilmistim ki her şey bir anda gerceklesti .ben kendimi yere düsmeye hazırlamısken bekledigim düsüs gercekleşmedigi için önce sağ gözümü sonra da sol gözümü actım .sert mizacli yesil gözlu adam bana şaşkınca bakıyordu.Benim de ondan kalır yanim yoktu . Yesil gözlu adam hala bana bakarken yerimde rahatsızca kıpırdandım "Beni indirmeyi düsünüyormusunuz acaba"dedim .Yesil gözlu adam üstündeki şaşkınligi atıp beni yere indirdi. "Şey ben üzerinize düstüğüm için özür dilerim "dedim . Yesil gözlu adam bana ters ters bakıp"Özür dileme bidaha birinin üstüne düşme yeter"dedi . Benim kaşlarım çatılırken "Siz de ağacın altında oturmasaydınız "dedim. ağzını acmasına fırsat vermeden arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladım .Adamın hala arkamdan baktığını hissediyordum ama arkamı dönüp bakmadım...
Evet arkadaşlar bu bölümde aklinız karıstı biliyorum ama bu bölum gecmisten alintidir .kitabin diger bölümlerinde anlicaksiniz zaten
oy ve yorumlarinizi eksik etmeyin seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREZYA
Teen Fiction"BENİ HER DÜSTÜĞÜMDE TUTUCAKMISIN PEKİ "GÖZLERİNİN PARLADIĞINI GÖREBİLİYORDUM"BEN ÖLENE KADAR SENİ HER DÜSTÜĞÜNDE TUTACAĞIM MELEGİM"