Ceza

4 1 0
                                    

Yine okula geç kalmıstım hızlı adımlarla okulun girisine doğru ilerledim . İlk ders fizikti ve kadınla hic bir zaman geçinememistim .beni derse almayacağını bildiğim için kantine doğru yürüdüm . Kantinde bir cay bir tost alıp  en kosedeki masaya oturdum . tostu yemegi bitirdigimde zil calmıstı . Çantamı alıp sınıfa dogru ilerledim . Sınıfa vardığimda pencere kenarı en arkadaki sırama oturdum . Zil çalmıstı ve hala çatlak fizikci gelmemisti, sınıfın kapısı açıldığında iceriye fizikci girdi .  Ayağa kalktık "selam gencler"dedi fizikci bizde selam deyip yerimize oturduk . Hoca defteri imzalayip bir seyler anlatmaya başladı."evet ilkim bu konu hakkında bize ne söylemek istersiniz "dedi  .sınıftan kıkırtılar yükselirken  "hocam konu hakkında değil ama sizin hakkınızda birçok sey söylemek isterim örnegin yüzünüzdeki makyajla bir ev boyanir ,ve giydiginiz elbiseye de kumaş mı yetmedi "dedim sınıftan kahkahalar yükselirken yüzünde seytani bir gülümseme belirdi ."İlkim hemen müdürün odasına "dedi .Bende fizikciye göz devirerek müdürün odasına yürüdüm mudurun odasi en alt kattaydi biz ise en üst kattaydik .Hocaya söylene söylene merdivenlerden inerken bir an boşluğuma denk geldi ve ayağim kaydı kendimi acıya hazırlarken bekledigim acı gelmeyince"Allahım hicbirsey hissetmiyorum felç mi gecirdim "dedim . "Gözlerini açarsan ne olduğunu görürsün "dedi kalın bir erkek sesi gözlerimi açtıgımda bana bakan bir cift yesil gözle  karsılastım . Bu gözler  anılarımda bir seyler canlandirdı.Kücükken hep babamın beni dövdügünde evden kacar parktaki agaca çıkardim.
Her zamanki çıktığım ağacın önünde durdum ve çıkmaya başladım. Ağacın en üstteki dalına cıkıp oturdum. Daha 16 yaşındaydım ve hiç arkadaşım yoktu .Bu sırada ağacın dibine yaklasik yirmi yaslarinda uzun boylu  keskin yüz hatlarina sahip  bir adam oturdu adami  daha dikkatli bakabilmek için biraz öne egilmistim ki her şey bir anda gerceklesti .ben kendimi yere düsmeye hazırlamısken bekledigim düsüs gercekleşmedigi için önce sağ gözümü sonra da sol gözümü actım  .sert mizacli  yesil gözlu  adam bana şaşkınca bakıyordu.Benim de ondan kalır yanim yoktu . Yesil gözlu adam hala bana bakarken yerimde rahatsızca kıpırdandım "Beni indirmeyi düsünüyormusunuz acaba"dedim .Yesil gözlu adam üstündeki şaşkınligi atıp beni yere indirdi. "Şey ben üzerinize düstüğüm için özür dilerim "dedim . Yesil gözlu  adam bana ters ters bakıp"Özür dileme bidaha birinin üstüne düşme yeter"dedi . Benim kaşlarım çatılırken "Siz de ağacın altında oturmasaydınız "dedim. ağzını acmasına fırsat vermeden arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladım .Adamın hala arkamdan baktığını hissediyordum ama arkamı dönüp bakmadım ...
Bu anıyı hatırladıgimda gözlerim fal taşi gibi açıldı bu o parktaki üzerine düstüğüm yesil gözlü adamdı.Adamin hala kollarinda olduğumu hatırlayınca hızla geri çekildim. Umarim beni hatirlamazdi . Adam beni dikkatlice incelerken yanından geçip müdürün odasina dogru ilerledim . Kapıyı çaldığımda müdürümuz"gir" dedi.Beni gördügünde "gene ne yaptın ilkim "dedi ben buna göz devirirken iceriye yesil gozlu adam girdi ."buyrun eren bey" dedi mudurumuz ayaga kalkarak önündeki koltuklari gosterirken . Eren koltuga oturdugunda bir bana birde müdür beye baktı.O sırada iceriye fizikci girdi . "bıktım müdür bey ilkimin yaptıgı bir değil iki degil bu ögrencinin okuldan atılmasıni istiyorum "dedi ağlamaklı bir sesle hayır yani kadin kendini acındırmayı iyi biliyor"hocam tebrik ederim oscarlik oyun sergilediniz "dedim. Bu dedigime eren de müdür de şaşkınca bakıyordu."seni terbiyesiz ahlaksiz yer cüc"lafini bolen sey fizikcinin ereni görmüs olmasıydı .Müdür bogazını temizleyip "evet gene ne yapti ilkim "dedi fizikciye bakarken ben fizikcinin konusmasina fırsat vermeden söze atıldim"hocam söyledigim tam olarak şu  yüzünüzdeki makyajla bir ev boyanır ve giydiginiz elbiseye de kumaş mı yetmedi dedim sadece"mudurden kıkırtılar yukselirken fizikci bana ters ters bakiyordu."İlkim sen ceza aldın okul çıkışı üc saat daha burdasın "dedi . "hocam ozaman bu kadının da ceza alması gerekiyor giydigi seye bakarmisiniz" dedim. Müdür bana dısarı çıkmak icin kas goz isareti yapti bende sınıfa cıktım . Sınıftakileri umursamadan yerime gecip kafami siraya koydum

....
kalktıgımda sınıfta kimse yoktu saate baktıgımda zil çalalı 10 dakika olmustu cantamı alıp müdürün odasına dogru ilerledim ,kapıyı çalıp iceri girdiğimde "hocam hangi sınıfa geçim "dedim . Mudurde "ogretmenler odasına geç "dedi .Müdürün odasından cıkıp ikinci katta olan öğretmenler odasına girdim .sandalyenin birine oturduğumda kafamı masaya koydum "saat bitsede evdeki cehennemime gitsem" diye gecirdim icimden o sırada kapı açılıp kapanma sesi geldi . Kafamı kaldırdığımda karsımda ereni gormeyi beklemiyordum."umarim beni tanimaz umarim"diye icimden dua etmeye başladım.Tam karşimdaki sandalyeye oturup "müdürünün isi cıktı ceza surecince beraberiz"dedi .Demez olaydi bende kafa sallayarak onayladim dedigi seyi . Çantamdan cıkardıgim kagıt kalemle birseyler karalamaya başladim.Amacim ona bakmamaya çalısmakti eger bakarsam beni hatirlicak gibime geliyordu çünkü. erenin gozlerini hala üzerimde hissetsemde aldırıs etmedim. üc saat sonunda bitmisti .Çantamı alarak ögretmenler odasından cıktım.Merdivenlerden inerken birinin adimi seslenmesiyle durdum etrafima baktigimda erenin merdivenlerden inerek yanima geldigini gördüm.Arkami dönüp giderken"hatırlamayacağimimi sandin "dedi. "Neyi "dedim salaga yatarak tam konusacakken telefonu caldi biraz uzaga gitti bende bunu firsat bilerek "görüsmemek üzere "diyerek koşmaya başladim...
Eve geldigimde evde babam yoktu bende odama cıkıp uyumaya karar verdim...

evet nasıl buldunuz bakalim ilk bolumlerde sıkıcı ama 3 .den sonra aksiyon baslicak uzun bir bolum oldu  oy ve yorumlarinizi bekliyorum seviliyorsunuz....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FREZYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin