#1 Śpiąca Królewna

28 2 0
                                    

Cała sytuacja zaczęła się w piątek po powrocie z przedszkola.

Chciałam obejrzeć jakiś film na dvd(a to, że moja babcia miała nagrywarkę, to miałam dużo różnych filmów) i znalazłam płytę z naklejoną , z wycinka gazety,na okładce Śpiącą Królewną, więc poprosiłam mamę, żeby mi to włączyła.

Wszystko było spoko aż do samej końcówki.

Na samym końcu, główni bohaterowie całowali się przez dwie minuty(oczywiście to był pocałunek francuski( ͡° ͜ʖ ͡°) ).

Sama końcówka spodobała mi się najbardziej, więc jak film się skończył, poprosiłam mamę, żeby włączyła to jeszcze raz.

Tak było aż do końca dnia.

Oczywiście w sobotę i niedzielę również to oglądałam (bo jakże by inaczej ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).

Gdy w poniedziałek poszłam do przedszkola, nic nie wskazywało na to  co miałoby się wydarzyć. Jak już weszłam do sali, przywitałam się z moim przyjacielem(miał na imię Oliwier i mam nadzieję, że nadal jesteśmy przyjaciółmi- jak to czytasz to pozdro)  i oczywiście opowiedziałam mu ze szczegółami cały film i powiedziałam mu, że mogę go nauczyć całować. A on jak typowy chłopak się zgodził. Pokazywałam mu jak ułożyć głowę i  takie tam inne. Później se siedzieliśmy na dywanie i całowaliśmy się te dwie minuty( a pani nawet na to uwagi nie zwróciła XD).

Później jak mama po mnie przyszła to jej to powiedziałam, a ona mnie okrzyczała( :< jak śmiałaś mamo okrzyczeć mnie za pierwszy pocałunek ?! :<)


~The End~

To w sumie koniec tej części, ale nie serii.Jeśli wam się to spodoba, to będę wrzucała więcej i częściej(choć za dużo nie mam takich historii)

Jak chcecie wiedzieć, to jestem w trakcie pisania dwóch książek, które ukarzą się dopiero gdy będę miała nowy telefon(obiecywany od pół roku).Jedna z nich będzie o Creepypastcie, a druga oparta nawet nie wiem o czym, ale wiem, że będzie tak wspaniała jak gacie Dumbledore'a(sorry, I'm Potterhead :>)

Dobra Bayo~

Śmieszne Historie z Mojego DzieciństwaWhere stories live. Discover now