Wstęp

23 1 0
                                    

 Był lipiec. Promienie porannego słońca wpadły mi do pokoju i wtedy poczułam, że to będą najlepsze wakacje w moim życiu. Usiadłam na łóżku i porozglądałam się po pokoju. Wstałam i poszłam do mojej łazienki. To znowu ta sama dziewczyna... Blond włosy trochę za ramiona, ładna karnacja na której było odrobinę trądziku jak zazwyczaj u szesnastolatek. Ubrałam dżinsy z dziurami i różowy top z napisem ,, Do you miss me?''. Uczesałam włosy w koka i wyszłam z pokoju. Nagle usłyszałam śmiech taki podobny do śmiechu mojego brata. Z lekkim przyśpieszeniem zeszłam na dół i nie myliłam się... Z moimi rodzicami rozmawiał Krystian (nexe jakby ktoś nie wiedział). - Ooo hej Oliwia- powiedział do mnie Krystian - Hej... - odpowiedziałam ze zdziwieniem - Chciałabyś się do mnie przeprowadzić? - spytał. Zamurowało mnie. Nie wiedziałam, że kiedykolwiek wyprowadzę się z Gdańska i  przeprowadzę do Warszawy i to na dodatek do domu mojego brata który mieszka z innymi youtuberami. - TAK!- wykrzyknęłam po jakimś czasie. - no to się pakuj. Jutro o 14.45 masz pociąg ja będę na ciebie czekał na peronie. 

Pobiegłam do góry i spakowałam wszystkie moje ciuchy parę książek i elektronikę bez której bym nie przeżyła (xD). Gdy się spakowałam z niecierpliwością czekałam na dzień jutrzejszy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okej myślę, że to się o wiele bardziej przyjmie niż tamto cringowe coś xD

~ Black Angel (emm dawna majeczQa)

Obrót życiaWhere stories live. Discover now