3

271 19 5
                                    

Mă mai uit la câteva picturi,apoi încep să pictez ideea pe care o aveam în minte.

Mă mai uit la câteva picturi,apoi încep să pictez ideea pe care o aveam în minte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi plăcea cum a ieșit pictura,dar mi se părea că pictez ceva prea simplu.

Voiam să pictez și eu ceva puțin mai greu,ceva ce ar arăta superb pe unul dintre pereții camerei mele.         

Așa am pictat tot timpul și cred că a venit momentul pentru o schimbare.

Îmi iau telefonul de pe birou,mă pun în pat și încep să caut locuri unde aș putea învăța cum să pictez lucruri mai grele.

Aș vrea ca cineva să mă ajute în asta,nu aș vreau să exersez singură.

După minute de căutat,găsesc un loc la 20 de minute de casa mea.

Locul arata foarte bine,un loc plin de inspirație.

Un loc cu natură,cu un lac lângă,o pădure,orașul care se vede dintr-un unghi minunat.

Acesta este locul perfect pentru mine,unde aș putea învăța cum să fac picturile mult visate.

Mă uit la preț și nici cursurile nu costă destul de mult.

Dacă ma simt de parcă sunt acolo,mă simt de parcă mâine este prima zi când merg.

Copiez numărul de telefon,trag puțin aer în piept,apoi îl apelez.

După doar câteva secunde aud o voce încântătoare.Era vocea unei femei.

Am vorbit câteva minute cu ea la telefon și am aflat că pot să vin în orice zi vreau ca să pictez,plata se face directă,că pot să vin când sentimentele încep să mi se amestece și am nevoie de un loc în care să mă relaxez.

Asta este fix ce mi-am dorit.Visul meu devine realitate.

Închid telefonul,încep să zâmbesc de fericire și strâng încet de telefon.

Deja era ora 09:25,iar eu nu mai voiam să pictez.

Mi-am aranjat lucrurile înapoi prin dulapuri,apoi m-am pus în pat și am început să mă uit dinnou pe acel site.

Acest loc era mult prea frumos ca să fie și adevărat.

Eu:Aparent locul chiar e real,am vorbit cu doamna care deține locul cu câteva minute în urmă. / \ spun încercând să mă conving că momentul ăsta chiar e real

Eu:Trebuie să le spun și fetelor.Vor fi încântate.

Îmi deschid telefonul și intru pe grupul unde vorbim noi cel mai des.

***************************************

Sper ca va plăcut capitolul!❤

***************************************

We were just friends once || Kim MingyuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum