Keesokan pagi nya hyung baru bangun Dari tidur nya.....lalu hyung pun bergegas siap untuk pergi ke kebun...tiba²..
(pengawal demon village):mana ratu y/n aku nk sampaikan information kat ratu y/n..SEKARANG?!!!!!!!
(Hyung):ermm ratu y/n tengah berehat.. Hrmm apa Kata kau bagi je tau aku nanti aku sampai kan kat ratu y/n......
(pengawal demon village): TAK BOLEH INI ARAHAN DARI RAJA PARK JADI AKU KENA JUGAK JUMPA DENGAN RATU Y/N?!!!!!!!
(Hyung): boleh bawak bertenang tak??? ok fine aku tunjuk jlan menuju tempat ratu y/n;;;
(pengawal demon village):"ha kan senang kalau Dari tadi kau cakap macam tu dh cepat...
(hyung):ye ² sabar lah kejap....hrnm dh jum pergi.....( ̄へ ̄ malas betul la aku gan pengawal ni) "hyung berkata ² Di dlam hati.....Dlam perjalanan hyung ternampak yoon gi terbaring Di lantai istana menuju tempat ratu y/n....
(hyung): Eh?? Tu bukan ke yoon gi??? Kenapa dia baring kat situ???
(pengawal demon village):woi?!!!! Dh sampai ke blum kat tempat ratu y/n kau?!!!!Tanya pengawal sambil menjerit ....hyung pun berkata"......
(hyung):dah kau pergi la depan tu je....<tak kan tu pun nak aku teman kut>
Kata hyung sambil memandang yoon gi yg sedang terbaring Di lantai istana.....
(pengawal demon village):hish kau ni aku bedung kepala kau karang;;;;
Kata pengawal sambil berjlan menuju arah tempat ratu y/n sementara itu hyung tertanya² kenapa yoon gi terbaring Di lantai istana....hyung pun segera ke tempat dimana yoon gi berada.....
(hyung):hey yoon gi asal kau baring kat sini??!ni kan lantai kotor......
Tanya hyung kepada yoon gi tapi yoon gi tak cakap pape pun yoon gi hanya terdiam seperti org yg tertidur......hyung pun rasa pelik tiba² ....hyung ternampak kesan kena tikam dgn berkali².......hyung pun cepat ² berlari meminta tolong.. Tiba²...(Raja park):kau kenapa Lari tergesa ² ni!??;...
Tanya raja park pada hyung..... Hyung pun menjawab pertanyaan Raja park....
(hyung) :ermm saya minta maaf"raja park saya cuma nk minta tolong penduduk dekat sini.....
(Raja park):minta tolong!?? Untuk apa mana ratu y/n????...apa dh jdi Kat dia??...Hyung pun berkata dlm hati....
(hyung):[hmm Raja park nampak macam Pelik je...... Selama ni dia tk macam tu pun(¬_¬)]
Hyung merasa Pelik dengan pertanyaan Raja park hyung pun melihat muka Raja park dgan penuh curiga... Namun Raja park pun Perasan Hyung tengok dia dgan penuh rasa curiga... Raja park pun berkata....
(Raja park):kenapa kau pandang aku macam tu huh!!??
(hyung):eh erm ha saya pergi dulu la Raja park (。ŏ_ŏ)"Fuh Nasib baik"Lalu hyung pun pergi minta tolong kat org ² di angel village.....
Sementara itu....
RAJA PARK 😐..BERKATA DI DLAM HATI..... 😐..(Raja park):"kenapa hyung minta tolong org² kat sini apa yg dh jdi"??!! Apa yg dh jdi Kat y/n...
Tiba² hyung dtg dgan org² ramai......raja park pun mengikuti kemana Mereka Semua pergi ternyata... Hyung cuma ingin selamat kan nyawa yoon gi yg kena tikam tuu.....<Raja park pun berkata dlam Hati>......
(Raja park):huh"rupa²nya hyung cuma nk selamat kan nyawa penduduk angel village .......nasib baik bukan y/n kalau y/n hmm......"
Kata² Raja park di Dlam hati nya..... Tiba²pengawal demon village & ratu y/n pun keluar.....
Dengan penuh kelam kabut nya Raja park....acah² macho depan ratu y/n......Dan pengawal demon village pun disuruh balik dulu........(ratu y/n):apa yg kau nk cakap dgan aku park!???
(Raja park): macam ni ermm aku nk minta maaf kat kau y/n...
(ratu y/n):ok then''kau nk apa lagi!???
(Raja park):ermm macam ni.....!?
(ratu y/n): macam ni apa park!?? Aku tak de masa la nk Layan benda² macam nii....
Boleh tolong cakap cepat sikit takkkk?!!!!!!!
(Raja park):nanti la aku bagitau....😑Bye...
(ratu y/n):byee..??Dengan penuh perasaan malu nya Raja park pun segera Balik ke kerajaan nya..... Sementara itu ratu y/n........
Berkata dlam hati....(ratu y/n):{kenapa dia nampak macam Pelik je?!? Macam ada something yg nk bagi tau je???<}-_-+
Dengan penuh curiga nya ratu y/n pun merasa Penat Dan ingin berehat.........
HAI GUYS MAAF YE KALAU STORY NI RASA MACAM TAK BEST OR ADA TYPO KE SORRY BTW GUYS I HOPE YOU ALL ENJOY THIS STORY............ JGAN LUPA JUGAK TENGOK EP 4 AKAN DATANG................
BYEEEEEEEO(≧▽≦)O
YOU ARE READING
DEMON & ANGEL LOVE
RomanceCERITA INI MENCERITA KAN TENTANG 2 PASAGAN YG BERASINGAN KERANA IDENTITY MEREKA BERBEDA....KESAH INI DI CERITA KAN TENTANG SEORANG PARI II JAHAT & PARI II BAIK BERCINTA......