tenlee

3K 78 31
                                    

ჯგუფურო არა მაგრამ...😁😁😁😁

სახლში ყველა შენს  დაბადებისდღეს აღნიშნავს. სახლის პირველ სართულზე მისაღებში ოჯახის წევრები მაგიდის გარშემო არიან შემომსხდარნი  .ბერს ჭამენ და სვამენ.იცინიან და ცეკვავენ. შენც  სიცილით ავლებ ყველას თვალს და მზერას შენი დის ქმარზე თენზე აჩერებ.  ის კი თვალს გიკრავს რაზეც იღიმი.
-მაცივრიდან ცივ ლუდს გამოვიღებ და ახლებს შევდგამ.-ეუბნები შენებს და ფეხზე დგები  შემდეგ კი მეორე სართულზე ადიხარ სამზარეულოში. ცოტახანში გესმის ფეხის ხმა და მაშინვე ხვდები რომ უკან თენი მოგყვება. სამზარეულოში შედიხარტ შენ კი მაღალ მაგიდას ეყრდნობი.
-თენნ? აქ რამ ამოგიყვანა?- ეუბნები უცოდველი  სახით.
-გავიგე სამზარეულოში კიდევარის გემრიელობები-იღიმის და გიახლოვდება. წელზე ხელს გადებს და ცხვირს ყელზე გისვამს.
-ჰეი გვერდზე ოთახში    სელას ძინავს.-აჩერებ შენ.
-მაინც ვერ ხედავს ეგ მოხუცი.-იღიმის ის.
-მაგრამ ესმის-იცინი შენ.
-მერე რა. ახლა რომ არ გაგჟიმო გავაფრენ. ხომ გთხოვე ასეთი მოკლე რაღაცეები არ ჩაიცვათქო.-შენც იცინი. თენი ონკანისკენ იწევა და წყალს რაც შეიძლება მაღალი ნაპორიტ უშვებს და ისევ შენ გიახლოვდება.
მთლიანად გიკრავს სხეულზე და გკოცნის.
-პირველად გამომადგა სამზარეულო მეორე სართულზე -იცინი.
-ახტი-გეუბნება თენი და  ხელს  გახმარებს  რომ მაგიდაზე დაჯდე. როცა  კარგად კალათდები შუბლზე თითს გადებს და უკან გაწვება რაც ნიშნავს რომ უნდა დაწვე. შენც ემორჩილები და მაგიდაზე წვები.
თენი შარვალის უკანა ჯიბიდან პრეზერვატივს აძვრენს  ქამარს იხსნის და შარვალს ქვემოთ   აცურებს მას ბოქსიორს აყოლებს და პრეზერვატივს ირგებს. შენს საცვალს ქვემოთ აცურებს და კაბას ოდნავ ზემოთ გიწევს. ტეძოებზე ხელს გავლებს და მასთან ახლოს გწევს. შენში შემოდის  პირველივე ბიძგი ღრმა იყო.შენში სწრაფად მოძრაობდა .სამზარეულოშო წყლის ხმა,თქვენი ჩუმი კვნესა და თქვენი
სხეულების შეჯახების ხმა ისმოდა.
-მიდი სწრაფად-გასცემ ბრძანებას როცა ოთახში  სელა შემოდის თუმცა თენი აარ წყვეტს შენს გაჟიმვას რაც შეუძლია სწრაფ და ღრმა ბიძგებს აკეთებს.
-შ/ს შენ ხარ?-ამბობს ქალი.-შ/ს ჩამიყვანე ჩემს ძმასთან გთხოვ.
-სელა -ამბობ და ქვედა ტუჩს კბენ წამიერად -  ჭურჭელს ვრეცხავ  2 წამი დამელოდე და მოვრჩები.
-კარგი კარგი-გთანხმდება ქალი.
-ცოტაცც-ჭამოიკვნესა  თენმა.
-თენნ  შენც აქხარრ?-აქეტ იქეტ ატრიალებს თავს ქალი.
-კისელა.-ამბობს ის და კიდევუფრო ძლიერად გიჭერს ხელს .
-გთხოვვ შენმაინც ჩამიყვანე ჩემს ძმასთან -წუწუნებს ქალი.
-სელა   ჭურჭელს ვამშრალებ  და მერე სამივეერთად ჩავიდეტ.-ამბობს და თავს უკან აგდებს.-მორჩა-ამატებს ის და შენგან გამოდის. იქვე დადებულ ხელსახოცევს იღებს პენის იწმენდს  შემდეგ კი წესრიგდება. შენც მასსავიტ წესრიგდები.მაცივრიდან ლუდს იღებ და უკან მიყვები თენს და სელას ისე თითქოს არაფერი მომხდარა.
-დაგაგვიანდა.-გეუბნება შენი და  როცა წინ უჯდები.უცინი და თვალს უკრავ .

აი ასტე😆

dirtyWhere stories live. Discover now