Thate p.o.v
Arunc telefonul pe canapea si iau cheile de pe masa.-Unde te duci asa grabit?
-Sa o iau pe Candace
-Dar, am crezut ca vom sta de vorba la un pahar.
-Ai crezut gresit, julie, nu este si nu va fi vreodata ceva intre noi.
Ies pe usa si merg grabit spre masina.
Drumul pare mai lung ca niciodata.Ajuns la ferma bat la usa lui Carson.
-Intra. Imi spune el dandu se din usa.Pe canapea o vad pe Canadce uda.
Isi ridica ptivirea si vad ca ma priveste cu teama.
-eu..
Incearca ea sa spuna dar eu o intrerup.
-Carson, noi plecam.Inaintez spre usa cu ea pe urmele mele. Cand ies din casa o aud in spunand ceva spatele meu.
-Pa Carson, multumesc.
-Cu placere.Putina gelozie pune stapanire pe mine.
Cand ajungem la masina amandoi suntem tacuti.Pe la jumatatea drumului Candace incepe sa vorbeasca.
-hei, imi cer scuze ca a trebuit sa vii sa ma iei.
-....
-Stiu ca esti suparat pe mine, imi pare rau.-Candace, nu e vina ta. Daca nu te lasam singura nu se intampla asa.
Ajungem rapid la ferma si Candace o ia la fuga spre camera ei.
Candace p.o.v
Ma duc spre camera mea iar cand intru am surpriza sa o gasesc pe Julie pe pat
-Buna Julie, te rog sa iesi, vreau sa ma schimb.
-Ai idee ce ai facut?
-Ce vrei sa spui?
-Eram cat pe ce sa il seduc pe Thate, iar tu ai stricat totul cu disparitia ta. Mai bine nici nu apareai
-Julie, iesi.
-Nici macar nu stiu ce a vazut la tine, esti asa un copil, esti urata Candace. Esti pitica si nici nu ai forme. Eu sunt buna pentru el, iar tu, tu o sa dispari de aici cu prima ocazie.
Julie iese din camera iar eu raman cu privirea atintita asupra oglinzii de pe perete.
Are dreptate.Formele mele sunt ascunse dupa hainele largi, parul meu este scurt, nu imi place fata mea. Sunt urata.
Ma prabusesc pe jos fiind inca uda si incep sa plang.
In camera se lasa intunericul iar eu cu greu ma ridic si inaintez spre baie.
Thate p.o.v
Dimineata vine pe neasteptate. Imi fac dus si ies din casa spre grajduri.
Mare imi e mirarea cand acolo aud pe cineva vorbind.-Cine e frumos? Da, tu esti
Calul necheaza de cateva ori fericit.-O, vrei asta? Prinde.
Vocea este a lui Candace, fara sa mai astept intru in grajd.
-Se pare ca nu doar mie imi place sa vorbesc cu caii.
-De cat timp esti acolo?
-Nu de mult.
Calul bate din picioare si arata spre galeata cu mere.
-Mai vrei unul, hâ? Prinde. Spune ea razand.
Fara sa imi dau seama incep sa zambesc la scena din fata mea
Fata este imbracata doar intr-un tricou dar are o patura pe spate.
-Du te in casa.
-Nu, de ce?
-Este frig si nu vreau sa racesti.
-Dar am asta
Spune si arata spre patura-Candace, este 7 dimineata. Poti revenii cand se mai incalzeste.
Se uita putin la mine dupa care rapid isi lasa privirea jos.
-Bine. Distractie placuta la calarit.
Se departeaza de mine iar eu pot sta linistit si relaxat.
Candace p.o.v
Layla intra in camera mea si este toata un zambet.
-Ce s a intamplat?
-Moris, m a cerut in casatorie.
-Ce? Felicitari.
-Multumesc. Dar sunt aici cu un alt motiv.
-Sa auzim
-Noi renovam o casa, dar avem nevoie de cat mai multe maini pentru ajutor. Ma intrebam daca nu ai vrea sa ne ajuti.
-cum sa nu, normal ca o sa va ajut.- Multumim, eu acum plec. Dar maine voi venii sa te iau.
Ma imbratiseaza si iese pe usa.
Wow. Cand s a intamplat asta?
Merg sa il anunt pe Thate despre anuntul Laylei si il gasesc carand apa.
-Buna.
Nu ma aude asa ca ma duc mai aproape.
-Bunaa.
-Oh, buna pustoaico.
-Ai aflat vestea in legatura cu Leyla?
-Da, am gost printre primii.
-Eu voi merge maine sa ii ajut cu renovarea.
-super, ma bucur ca faci si lucruri noi.
-Thate, eu..voiam sa imi cer scuze. Julie mi a povestit ce am intrerupt, imi pare rau.
-Cum adica? Ce ai intrerupt?
-Can ai venit dupa mine la Carson, v am intrerupt pe voi.
-A..da, e foarte grav. Sunt tare suparat pe tine.
-Stiu, de asta o sa va las in pace urmatoarele zile. O sa petrec mai mult timp cu Leyla.
-Bine, asa sa faci. Sper sa nu ne mai intrerupi iar.
Zambesc stramb si dau sa plec dar el ma prinde de mana .
-Candace, eu glumeam cu tine, nu a fost si nici nu va fi ceva intre mine si Julie.
-Dar..
-Te a pacalit. Nu o mai lasa sa se joace cu mintea ta.
Instantaneu rosesc de jena iar el observa si incepe sa rada.
-Nu e amuzant.
-Ba da.
Din senin ii simt bratele pe mine si simt cum ma saruta pe frunte. Nu vreau sa stric momentul spunand ca nu e bine.
Dupa ce imi da drumul imi spunr ca trebuie sa plece la treaba. Eu zambesc si parasesc locul.
Razbunarea mea va fi dulce. Julie va pleca de aici.
Nu uitati sa votai :)
CITEȘTI
Tutorele din Australia
RomanceTutorele din Australia -te vei muta la Thate -Dar imi pot purta singura de grija. -Atunci fa ce vrei. ----- -Este frumoasa, pentru un copil. Spune Felicity cu rautate Ca si cand nu o mai vazuse pana atunci, Thate se intoarse spre Candace cu o priv...