Planı uyguladık. Mutlu haberi aldık. Arkadaşım konuşmuş o da beni seviyormuş. Arkadaşıma dedim ki :
- Sen yarın git, ona "oda zaten seni seviyor."de tamam mı ?
- Tamamdır kanka
Ertesi gün gidip söylemiş demiş ki:
- Amy'de seni seviyor hemde birkaç yıldır.
- Gerçekten mi ?
Demiş Max arkadaşım da yaptığımız planı anlatmış. Ertesi sabah gene aynı yolda Max yanıma geldi ve dersten kaçıp bir yerlere gitmeyi teklif etti. Tabiki kabul ettim 4 yıldır aşık olduğum çocuk benle bir yere gitmek istiyecek bende hayır dicem yok daha neler.
Önce starbucks'a gidip birşeyler içtik. Sonra sinemaya gidecektik. Giderken yolda önce durdu sonra diz çöktü ve "benimle çıkar mısın?"dedi. İnanamıyordum ona 4 yıldır ona âşık olduğumu ve bu teklifi asla reddetmiyeceğimi söyledim. O da çok mutlu oldu sinemaya bir romantik filme gittik. Sinemada sarmaş dolaş birlikte filmi izledik.
Akşama doğru beni eve bıraktı ve gitti. Hemen telefona sarıldım ve staciyi aradım ona bizim eve gelmesini ona herşeyi anlatacağımı söyledim.
Staci geldi. Çok heyecanlıydı sonunda artık Max ile çıktığımı duyunca havalara uçtu. Birlikte kahve içerken birazda dedikodu yaptık. İkimizde sonunda muradımıza ermiştik. Max ile sevgili okduğumuzu okuldaki herkes öğrenmiş. Bir keresinde Max'e âşık olan bir kız benim kaymam için yere köpüklü su dökmüş. Hiç belli olmuyordu. Benim ayağım kaydı yere düştüm peşimden Max geldi. Beni yerde görünce koşarak geldi beni kucağına alıp sınıfıma doğru yürümeye başladı bunu gören kızlar daha çok sinirlendiler.
Max okulda çok popülerdi ve okuldaki herkes onun gibi popüler birinin niye benim gibi utangaç biriyle çıktığına anlam veremiyordu. Bende veremiyordum ama onunla çıkmaktan çok memnundum.