Narozeniny

242 7 0
                                    

O měsíc později mám narozeniny jo už mi je patnáct.

Pohledů Martina a Davida
Jo víme že má dneska narozeniny od téti to výme přijde Psycho Rhym jako překvápko pro Míšu má ho ráda takže je to takoví dárek.Dostane od nás dárky ale ještě nebudem prozrazovat. Koupí jsme jí dort a ano máme sní fotku.

Pohledů Míši
Vzbudila jsem se v 8:00 je sobota mimochodem nevím esi to ví ale myslím že jo že jím to řekla teta. Takže to nebudu řešit. Šla jsem do kuchyně David a Martin si tu jí lupínky. Já jsem šla k ním a pozdravili jsme se,taky jsem si udělala lupínky. Nikdy jsem narozeniny neslavila. Když jsem se na jedlá a šla do pokoje ale než jsem šlápla na shodí tak se mě Martin zeptal esi se nechce projít a já že jo klidně. Tak 10 minut,já že jj ok. Za deset minut. Vzala jsem si na sebe legíny a tričko a mikinu a boty dostála jsem to od mojí tety a kabelku do kabelka jsem si dala mobil taky od tety. Vyšlý jsme. Po deseti minutách s mně zeptal esi nepůjdem na zmrzlinu a řekla že jj. Šly jsme do obchoďáku, šly jsme do sekáčů,koupila jsem si nový legíny a tričko stáli 500 Kč dohromady. Bylo 13:00 zeptal se mně esi se nepůjdem najíst já že jo šli jsme do restaurace, já jsem si objednala palačinky a Martin Hamburg. Kousek od toho byl stánek s jídlem já jsem si objednala sebou kebab v pračce. A bráchovi jsme objednali kebab v housce. Byli 14:00 Martinovi volal David,jak dotelefonoval. Zeptal se mne esi půjdem domu já řekla že jo. 14:30 jsme došli domů Martin odemknul. Bylo zhaslé tak jsem rožla. David s Psycho Rhymem vyskočí a řekli za ras všechno nejlepší k narozeninám a Martin po nich. Já jsem je obejmula. Pak nás David s Psycho Rhymem seznámil. Dali jsme si na sebe číslo a instagram. Pak mi dáli dárky dostála jsem nový mobil a tablet a plíšaka a mikinu a tričko z jejích merche. Já je všechny obejmula a poděkovala a ještě před téma darka má mí dáli dort  se svíčkami,a potom  mi dáli dárky. Jsem se šla převlíc do tepláků a trička na doma. Dáli jsem Davidovi to jídlo a já to svoje do ledničky a pak jsem se šli dívat na tv a nastavovalo jsme můj nový mobil dáli jejích čísla dáli jsme je tam, Facebooku a instagram jsem si na najnstalovala  jsem si nový účty. Psycho Rhym odešel v 20:00 ano udělala jsem si sním fotku. Ve 00:00 jsme všichni usnuli na gauči. Byl to nejúžasnější den co jsem kdy zažila. A  ano chodím do školy.

Sestra(Dorian/Grey/Psycho Rhyme) KONECKde žijí příběhy. Začni objevovat