Ⓞ︎Ⓝ︎Ⓔ︎

5 0 0
                                    


Поклащах глава в ритъма на песен, която пускаха доста често по радиото тези дни. Слабото зимно слънце влизаше през прозореца на класата стая, огрявайки чина ми и се опитвах да му се наслаждавам колкото е възможно. Слънце през декември не беше често срещано събитие в Манчестър. Обикновено сиво изглеждащите сгради сега бяха осветени и се виждаха различни нюанси, които привличаха вниманието и те караха да осъзнаеш странните решение на архитектите. Тъкмо, когато песента беше към финала си усетих как някой ме побутва по рамото. Наложи се да се откъсна гледката през прозореца и да се върна обратно в реалността. А реалността в момента се намираше в кабинета по история. Час воден от най-киселия учител, който някога бях срещала.

„Какво е вашето мнение госпожице Смит?" попита той и целия клас се обърна да ме погледне.

Излишно беше да казвам, че не само отговора, но не знаех какъв беше и въпроса, който ми беше зададен.

„Моето мнение?" попитах опитвайки се да забавя нещата хвърляйки отчаяни погледи към съучениците си. „Мисля че вие сте абсолютно прав." казах. Той беше изказал някакво лично мнение по въпроса, нали?

Всички затаиха дъх в очакване на конфронтацията, но в този момент се чу мелодията на звънеца обявяваща, че сме свободни. Отдъхнах си, въпреки че знаех че съм спасена само за днес. Набързо излязох от кабинета, за да избегна възможността да бъда задържана от ядосания преподавател. Коридора беше пълен с тийнейджъри излизащи от всички възможни врати. Насочих се към закусвалнята, защото най-сетне беше време за обяд. По пътя към мен се присъедини червенокосата ми приятелка Тиара.

„Мелъди, няма да повярваш колко неприятен тест правих. Нямаше нищо от нещата, които ни казаха, че ще има. Това е направо подсъдимо." оплака се тя, а косата ѝ поскачаше навсякъде.

„И колко годишна присъда се дава?" попитах от любопитство.

„Поне 10 години, това е сериозно провинение." каза тя, след което сбърчи нос и се огледа „На какво мирише тук?"

„На кюфтета." отговорих след сериозно подушване на въздуха.

Тя поклати глава и продължи напред. Тиара беше вегетарианка от десетгодишна и сериозно страдаше в дните, когато правеха кюфтета или всякакви месни неща в училище. Никога не ни го натрапваше, но се виждаше неприязма в очите ѝ, когато минаваше с таблата.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Follow the MelodyWhere stories live. Discover now