7. Ocean

1.9K 181 50
                                    

O týždeň neskôr boli pripravení Jeongguka vrátiť domov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

O týždeň neskôr boli pripravení Jeongguka vrátiť domov. Taehyung urobil niekoľko testov, v ktorých zisťoval, ako dlho dokáže zostať bez vody. Mohol zostať dlho, no bolo to nepohodlné. Potrebovali Jeongguka len dostať do Taehyungovho auta, ale bol skurvene ťažký. Museli by ho dať na nejaký vozík, aby ho dostali až k autu. Museli to spraviť po polnoci, pretože vtedy boli všetci preč a do rána sa nevrátia. Navyše mali dovolenku, o ktorú sa Taehyung nestaral.

„Idem domov, Taehyung! Naozaj idem!" Jeonggukov široký úsmev prinútil Taehyunga sa pousmiať a zakňučal, keď ho morský muž vzal z rímsy a roztočil sa s ním nad vodou. Človek sa rozosmial a pozrel sa na Jeongguka, ktorý si schoval tvár do jeho krku. Celý sa rozochvel a začal trhavo dýchať. Ruky omotal okolo jeho pása a pritiahol si ho k sebe. „Guk?" spýtal sa ho Taehyung, pokúsiac sa naňho pozrieť. Jeongguk vzhliadol k svojmu priateľovi s uslzeným pohľadom.

„Prečo plačeš? Je všetko v poriadku?" Taehyung mu utrel slzy. Jeongguk sa smutne usmial a obaja vedeli, v čom je problém. „Taehyung, ak sa vrátim domov, opustím ťa. N-nechcem ťa opustiť," hlas sa mu zlomil. Taehyungovi sa tiež oči zaliali slzami, no snažil sa ich potlačiť. „Jeongguk, teraz je leto a potom začne byť chladnejšie a ja sa musím vrátiť do školy. Ale keď sa vrátim, zostanem s tebou, dobre?" Taehyung si pritisol čelo k tomu jeho a pozrel sa mu do očí. Jeongguk zafňukal a prikývol, jemne ho pobozkajúc. „Dobre," zašepkal mu do pier.

„Oh bože, si taký tučný!" skríkol Taehyung, keď Jeongguka ťahal na povrch. „Drž hubu," odfrkol si Jeongguk a pomohol mu. Nemotorne sa dostali cez schody a Taehyung ho s ťažkosťami položil na nejaké nosidlá. Tlačil ho potom celou svojou silou, pomáhal si rukami i nohami. „To sú všetky tie skurvené ryby. Daj si nejakú diétu, ty prerastená kreveta," zastonal Taehyung, na čo ho Jeongguk udrel chvostom do hrude.

„Dobre, Tae, viem, že som ťažký, keď som mimo vody, ale sklapni," povzdychol si Jeongguk, keď konečne vyšli von. Taehyung sa rozhliadol, aby sa ubezpečil, že tu nikto nie je. Nebolo tam ani živej duše a zaparkoval tam, kde neboli žiadne kamery. Otvoril dvere a pustil nosidlá tak, aby boli zarovno s výškou sedadiel v aute. Jeongguk natiahol ruky, snažil sa dostať dovnútra a sadnúť si na mokré uteráky. „Kurva!" zastonal Jeongguk.

„Naozaj musím schudnúť," zažartoval a sledoval, ako Taehyungová nervózna tvár nenaberala známky pobavenia. Odložil nosidlá do kufra a sadol si za volant. Jeongguk sa posunul a natiahol ruku, aby chytil tú jeho. Jeho zovretie bolo slabé a rozochvené. Taehyung si vydýchol a pokúšal sa trhavo nadýchnuť. „Sme v poriadku, Tae. Len pohni tou vecou alebo niečo rob," povedal Jeongguk. Taehyung sa zasmial, pokrútil hlavou a naštartoval, nad čím sa morský muž znepokojil. Auto sa pohlo a Jeongguk zastonal. Človek sa zasmial a išiel smerom k oceánu. Počas celej jazdy mlčali a Jeongguk sa postaral o to, aby zostal jeho chvost stále mokrý. Nedokázali si povedať nič.

Dostali sa k oceánu. Taehyungovi sa rozšírili oči pri pohľade na mesiac odrážajúci sa na hladine vody. Bolo to krásne. „Páni," vydýchol. Jeongguk sa pousmial a pomohol mu dostať ho na nosidlá, na čo ho Taehyung dostal k vode. Človek vošiel do vody, až kým mu nesiahala po kolená a postrčil morského muža do vody. Voda, ktorá naňho vystrekla spôsobila, že sa Taehyung zachichotal. Vrátil sa do auta a vrátil nosidlá späť do kufra, zatiaľ čo Jeongguk telepaticky zavolal svojich kamarátov.

Taehyung sa vrátil späť do vody, uvidiac Jeonggukov šťastný výraz, len čo skočil do vody a vynoril sa ako delfín. Sledoval, ako morský muž pláva bez toho, aby sa musel obmedzovať. „Tae!" skríkol Jeongguk a priplával k nemu. Taehyung vošiel do vody tak hlboko, kým mu nesiahala po hruď, než okolo seba pocítil Jeonggukové známe ruky. Omotal mu ruky okolo krku a nechal sa zatiahnuť do hlbokých vôd, plne dôverujúc morskému mužovi. „Taehyung, ďakujem," zašepkal mu do ucha Jeongguk a uškrnul sa.

„Nemáš zač, Jeongguk. Zaslúžiš si to," povedal Taehyung, pobozkajúc ho a dovoliac morskému mužovi, aby prevzal kontrolu. Za chrbát si ho pritlačil bližšie k hrudi a Taehyung mu odpovedal stonom potešenia, len čo sa Jeonggukov jazyk dotkol toho jeho. Odtiahol sa a lapal po dychu, zakloniac hlavu a vystaviac svoj krk Jeonggukovi, ktorý ho naň jemne pobozkal. Presunul ruky z jeho pása a preskúmaval Taehyungovi telo. Cítil, ako sa mu pri bruchu napol jeho tvrdý penis a sledoval, ako Taehyung ticho zastonal.

Jeongguk skĺzol rukou k jeho rozkroku a skusmo mu naň zatlačil. „Mm, Guk, p-počkaj. Tvoji kamaráti môžu každú chvíľu prísť. A n-niekto by nás mohol vidieť," zalapal po dychu Taehyung, keď mu morský muž strčil ruku do nohavíc. „Mm, neprídu tak skoro," povedal, než uchopil jeho dĺžku do ruky a začal pumpovať. Taehyung zastonal a znovu ho pobozkal. „Kurva, urobím sa, ak budeš pokračovať." Človek začal nepravidelne dýchať, Jeongguk mu palcom podráždil špičku a pohyboval zápästím s takou intenzitou, že Taehyungovi sa rozochveli nohy.

Morský muž udržiaval svoju ruku v pohybe, zatiaľ čo Taehyungovi zľahka hrýzol a sal plece. „Ah, ahh, mm, Kook, b-budem!" zastonal Taehyung nahlas, keď sa mu nad tým uvoľnením rozochvelo celé telo. „Oh, kurva, Taehyung, si perfektný," zastonal mu Jeongguk do krku, stále mu pumpujúc dĺžku, až kým nebol prehnane precitlivený. Taehyung sa uvoľnil a lapal po dychu, keď Jeongguk prestal. Morský muž sa uškrnul a hrubo ho uhryzol do pleca. „Ty tiež?" spýtal sa zadýchane Taehyung, len čo skĺzol rukou pod vodu, snažiac sa nájsť Jeonggukov penis.

„Nie, Tae, dnes večer nie." Morský muž ho popadol za zápästie a pobozkal ho naň. Oboma rukami si ho prichytil za pás a plával s ním späť na pobrežie. Položil Taehyunga na súš, ktorý k nemu vzhliadol. „M-milujem ťa," zašepkal Taehyung s červenou tvárou. Jeongguk sa usmial a povedal: „Tiež ťa milujem." „Jeongguk!" prerušil ich prenikavejší hlas. Jeongguk sa otočil a plnou rýchlosťou plával za druhým morským mužom. Začali sa spolu vo svojom vlastnom jazyku rozprávať a Taehyung sledoval, ako sa objímajú.

Druhý morský muž vyzeral roztomilo, menšie uši, zuby ako Jeonggukové, len nie také dlhé, bol menší ako on a mal blond vlasy. „Tae, toto je môj najlepší kamarát, Jimin. Chim, toto je moja samička, Taehyung," predstavil ich Jeongguk. Jimin sa usmial a priplával bližšie k Taehyungovi, s ktorým si potriasol rukou. Človek si potom spomenul, že predtým, než sa zmenil na morského muža, tak bol človekom. Taehyung sa nervózne usmial a pozrel sa na Jeongguka.

„Ahoj." Jiminov hlas bol vysoký ako ženský, no s mužským tónom. Taehyung mu odpovedal a hanblivo ruku stiahol späť. Potom sa Jimin otočil na Jeongguka a znovu sa rozprávali vo svojom jazyku. Jeongguk prikývol a Jimin zmizol vo vode, pričom zahliadol jeho oranžový chvost. Jeongguk Taehyungovi vtisol na pery motýlí bozk. „Myslíš si, že by si mohol zajtra prísť? Si unavený a nechcem, aby si kvôli mne zostal do noci hore," povedal Jeongguk. Taehyung bol sotva schopný držať viečka otvorené. „Ale, čo keď ťa znovu neuvidím?" zvolal Taehyung vystrašene. Jeongguk sa usmial a odhrnul mu z očí ofinu.

„Budem tu, sľubujem, dobre? Je tu naozaj pekná jaskyňa a odteraz by sme sa tam mohli stretávať. Ale ukážem ti ju zajtra, dobre? Stretnem ťa tu pri západe slnka?" Taehyung prikývol a vstal. Toto miesto bolo mimo civilizácie, takže sa nemusel báť, že niekto príde a uvidí ich. „Dobre. Jeongguk?" povedal Taehyung. Jeongguk vzhliadol a uvidel človekov výraz. „Milujem ťa," povedal Taehyung, na čo išiel k svojmu autu. Morský muž naňho zakričal: „Ja teba tiež!"

©AnimeTrashQueen [ao3]
All rights reserved

A/N
Tae aka samička *-*

Písala som vám v minulej kapitolke, že sa máte pripraviť na morského panica v akcií?🤔 Nie?🤔 Nevadí xd Tak vám to hovorím aj na nasledujúcu kapitolku🥰

Chceli by ste kvíz aj na tento príbeh?🥺 Tak ako to malo FA a July, keďže už sme v polovici príbehu a kvíz delím na dve časti. Jeden uprostred a druhý na koniec. Hej, tento preklad je kratší xd Ale to som spomínala už. V originále je to jednodielovka o 23 000 slovách, ale kvôli jej dĺžke som ju musela rozdeliť xd Takže to odhadujem ešte na takých 10-12 častí🤔 Uvidím ešte, keďže na časť dávam oveľa väčší počet slov ako pri ostatných prekladoch🤔

Luv y 🥰❤ A dobrú noc❤❤

One Tail, Two Legs [TR, VKook] ✔Where stories live. Discover now