– Uważaj na niego, to najwierniejszy pies V. Praktycznie równie psychiczny co jego właściciel. Jeśli miałbym go do czegoś porównać to chyba do Inugami, pieprznięty psi demon który zrobi wszystko dla swojego Pana.Była mgła, ona jak zwykle nie zapowiadała niczego dobrego. Pewna grupa nieudolnych przestępców próbowała wkroczyć we wrota rezydencji szatana. Do miejsca gdzie krew jest na porządku dziennym, a krzyki bólu i cierpienia są jak muzyka klasyczna.
– Wcale bym się nie zdziwił, gdyby ta dwójka wyszła z samego dna piekieł. Czasem mam wrażenie że zabili więcej osób niż obydwie wojny, gdy tylko nam się uda, będą leżeli trzy metry pod—
Nie dokończył.
Nie miał nawet jak i komu.
Padł trupem. Jego szkarłatna ciecz połączyła się z jego wspólnikami.
Nikt z nich nie przeżył. A to wszystko trwało może sekundę.
Tego dnia kolejne dusze zakończyły swoją podróż po tym świecie. Możliwość tą odebrał im Jeon Jungkook - przez wielu postrzegany jako drugi najgroźniejszy człowiek na Ziemi, wierny pies. Zrobił to na oczach samego Kim Taehyunga - przesławnego i najbardziej okrutnego człowieka stąpającego po ziemi, numeru jeden wśród morderców, choć sam nie często brudził swoje królewskie dłonie. Znany bardziej jako V - szef koreańskiej mafii, największej i okropnie niebezpiecznej organizacji przestępczej, określanej jako Dom Demonów. Miejsce którego bałby się sam Bóg - piekło na ziemi, pod przewodnictwem Lucyfera w ciele człowieka.
Żaden z nich nawet nie mrugnął. V odwrócił się na pięcie, jedynie machnął ręką aby ktoś zajął się truchłem. Za nim jak cień podążył Jeon.
Bramy sie zamknęły.
Bramy do najbardziej tajemniczego miejsca na Ziemi, gdzie tylko nieliczni wiedzieli, co się tam tak naprawdę kryje. Bramy do rezydencji w której mieszkali razem, ze swoją chorą relacją, która dla wszystkich była zagadką. Prawdopodobnie również dla nich samych. Bo w ich świecie nie istniała miłość, nie miała ona nawet do tego prawa.
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Kim Taehyung jako szef mafii.
Jeon Jungkook jako jego wierny pies.
~~~~~~~~~~~~~
Witam was w moim pierwszym ff, liczę na to, że uzbiera się was tutaj trochę i będę mogła wejść z wami w interakcje. Zostawcie proszę coś po sobie! ❣️
CZYTASZ
Marionette | vkook
ActionJungkook jako marionetka i pies w rękach Taehyunga. Paring główny: Taekook mafia au, angst, smut.