Nominejszyn od Dziewczyna_z_lasu_
1. Jak masz na imię?
Brunhilda.
Nie no, a tak na serio to napisze to w dość zagadkowy (albo po prostu głupi) sposób.Jestem ładna, skromna i seksi. (XD¿)
2. Gdybyś miała jeść przez całe życie jedną rzecz, to co by to było?
Um, nie wiem. W sumie raczej byłoby mi to obojętne.
3. Co sądzisz o tych shipach z Miraculum: Adrienette, Ladrien, Marichat, Ladynoir, Lukanette, Adrigami?
No to tak... Postaram się streścic, bo nikomu się nie będzie chciało czytać moich prywatnych przemyśleń...
Adrienette: Nawet spoko, zachowanie Marinette jest w pewien sposób słodkie, ale 'She's just a friend' raczej go przekreśla.
Ladrien: No tak średnio, ale może być. Po prostu nie są sobą.
Marichat: Uwielbiam ♥ Tylko i wyłącznie dlatego, bo oby dwaj mogą być wtedy tą 'prawdziwą wersją siebie'.
Ladynoir: Lubię, zachowanie kotka względem biedry jest urocze, ale ona raczej nie chce z nim być.
Lukanette: Nie. Lubię. Nie żebym miała coś przeciwko Luce, bo nie jest aż taki zły, ale (wg mnie) jego charakter kompletnie nie pasuje do Mari ;/
Adrigami: Czy tylko mi się wydaje, że ona jest względem niego zbyt nachalna?
4. Jakie jest pytanie, na które nie umiesz znaleźć odpowiedzi?
Dużo tego.
Np. Czemu grzebień ma zęby, a szczoteczka do zębów włosy?
5. Jak odkryłaś Wattpada?
Cóż, w dość głupi sposób... (szykujcie się na długą, pozbawioną sensu historię)
Po prostu kiedyś byłam OGROMNĄ fanką filmików 'Merry Mouse' i jak zobaczyłam na jej karcie społeczności, że opublikowała książkę na jakimś portalu, to postanowiłam przeczytać (wtedy jeszcze nie miałam aplikacji).
No i wtedy założyłam konto, o którym zapomniałam. Dopiero miesiąc później moja siostra zaczęła publikować jakąś opowieść, dlatego pobrałam tą apkę (do tej pory pamiętam, w jakich to było okolicznościach... Pobierałam to w Burger King'u xD).
No i tam dalej było dużo wzlotów i upadków, ale oszczędze wam tego, bo nikogo to przecież nie obchodzi xD6. Ulubiona lektura szkolna
Jak już kiedyś powiedziałam, lektury szkolne mnie po prostu nudzą. Przy 'Hobbicie' zdążyłam 7 razy zasnąć, i nigdy nie przeczytałam tego do końca.
7. Znienawidzona lektura szkolna
Każda. Ale tak między innymi:
(*wyjmowanie zeszytu z polaka*)
'Sposób na Alcybiadesa' , 'Hobbit' , 'Felix, Net i Nika' , 'W piochu i w krzokach', no a więcej nie pamiętam.8. Najgłupsze wydarzenie z dzieciństwa
Emm... Moje dzieciństwo wciąż trwa? Ale tak to nie wiem, nie pamiętam jakiś takich mega durnych.
Pamiętam, że jak byłam taką małą kluseczką (którą w sumie dalej jestem), to miałam obsesje na punkcie MLP. Po prostu kochałam tą bajkę. No i w pamięć zapadły mi takie momenty, kiedy bawiłam się z moją najlepszą na ten czas 'przyjaciółką' właśnie w MLP, a konkretnie w znaczkową ligę, czy jak to się tam zwało.I po prostu bawiłyśmy się, że jesteśmy kucykami z tej ligi i walczymy z jakimś wrednym kucykiem, nie pamiętam jego imienia. Taki różowy był i jako znaczek miał tiarę. Oczywiście ten kucyk nie był realny, tylko wiecie, wyobrażałyśmy se, że tam jest (ScHiZoFrEmIA). Ale to nie ważne.
Cała dziwność tego polegała na tym, że bawiąc się w to miałyśmy dość dziwne pomysły na unicestwienie jej. Od zatrucia ją zatrutą babką z piasku, po zadźganie kawałkiem próbówki.
I teraz mam lekkie wtf jak to pisze, bo ja miałam wtedy przecież z 4/5 lat... I ja teraz nie żartuje...
...
Co jest ze mną nie tak?
Nie ma nic o nominowaniu, ale kogoś tam znominuje...
Dziewczyna_z_lasu_ (bo czemu nie)
rainlight2416
Kisiel_agrestovy
NightFlame_Prime
Marry_Luna_18Pytanka:
1. Jaki jest najstarszy sen, który pamiętasz?
2. Jaki masz kolor oczu?
3. Jakie jest twoje hobby?
4. Jaki był największy ból fizyczny, który przeżyłaś?
5. Jaka jest twoja ulubiona postać z filmu/ kreskówki?
6. W ilu związkach byłaś?
7. Jaka postać z kreskówki/filmu/ setialu ma podobny charakter do Ciebie?
8. Z czego jesteś najbardziej z siebie dumna? (Z czego, co zrobiłaś jesteś najbardziej dumna?)
9. Opisz (w szczegółach!), jak powstała KAŻDA z książek na twoim profilu (zacznij od momentu wpadnięcia na pomysł).
Też was uwielbiam.
Miłego dnia/ wieczoru/ranka/nocy!!!! ♥