PROLOG

286 22 23
                                    

"Prostě si ji stáhni! Co je na tom?!" Přemlouval ho už půl hodiny jeho nejlepší kamarád.

"A k čemu mi bude? Mám tebe a Jina.. Nikoho jiného nepotřebuju.." Argumentoval Jungkook.

"Potřebuješ si najít i jiné kamarády než nás.. Nás nemusíš mít napořád" Nad těmito slovy se mladší zarazil.

"Co tím myslíš hyung? Vy mě chcete taky opustit?" Jungkook se smutně koukl na svého hyunga, který se za to proklínal.

"Ne.. Jasně že ne, takhle jsem to nemyslel.. Budeme tady napořád s tebou.. Jen si ji stáhni.. Uvidíš, možná si najdeš konečně i nějakýho kluka" Usmál se na něj a trošku ho žďuchl do ramene.

"Já nevím.. Hyung vážně mi stačíte vy.." Jungkook přemýšlel, možná měl přeci jen pravdu.. "No dobře, zkusím to" Usmál se na něj a starší se začal radovat.

"Jine! Kookie už si taky stáhne tu aplikaci!" Křikl do kuchyně Hobi a usmíval se jako sluníčko.

"To je dobře, možná se s někým seznámýš Kookie" Usmál se na něj Jin a obejmul ho.

"No nemyslím si s tím jak vypadám.." Zasmál se Jungkook a Hobi ho chtěl propleskat.

"Tohle odvoláš!" Křikl po něm Hobi a Jungkook se jen zasmál. Klikl na stáhnout aplikaci a už jen čekal.

Jméno: CockBunny

E-mail: JeonJungkook@Seznam.cz (ok to asi ne 😂😂)

Heslo: ********

Zopakovat heslo: ********

Profilová fotka:

Založit účet? Ano/ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Založit účet? Ano/ne

Uživatel/ka @TaeV vám poslal/a žádost o přátelství.

Přijmout/odmítnout.

TaeV
Ahoj Bunny 😊👋

Píše...

Nová knížka, doufám že se bude líbit 😊 Jaký na to máte zatím názor? 😄

It's early for you to die #vkookKde žijí příběhy. Začni objevovat