PENGENALAN

128 2 4
                                    

ANNYEONG!

PANGGIL JE ELYSHA...

Hai! Elysha dah study Bahasa Korea dah 3 tahun... Bacanya hampir lancar cuma gagap hiks...

Kalau keliru boleh comment atau direct DM I kalau malu...

Macam mana boleh studied Hangeul? Ok, yang nak study ni mesti penggemar K-Pop? Ya I pun dari situ juga... Tapi Elysha lebihkan drama la...

K-Pop pun yang Elysha
kenal... ATEEZ,ASTRO, BTS, EXO, MONSTA X, IN2IT, NCT, NCT DREAM, NCT 127, VARSITY, GOLDEN CHILD, BLACKPINK, RED VELVET, SNSD, CLC, ITZY, SUNMI, CHUNGHA, BIG BANG, 2NEI, GOT 7, EVERGLOW, TWICE, WANNA ONE... apa lagi? Boleh komen kalau nak promote manalah nak Taukan ELYSHA boleh undi hiks...

Mana satu group Elysha suka?
BLACKPINK

Siapa bias elysha?
ENTAH... KEBANYAKANNYA PELAKON LAH...

Siapa oppa elysha?
KANG DANIEL BABY❤️

Siapa unnie elysha?
JENNIE BLACKPINK.

Sekarang Elysha pun nak tau apa grup fav, bias, oppa, and unnie Korang?

Sorry lah kalau Elysha banyak tanya ye... Sebab Elysha tau ada yang takkan faham kalau tengok kat utube...

Elysha pun study Hangeul dalam utube... Nanti masa ajar Elysha sediakan video pengajar Elysha ye... Jangan lupa subscribe!

Lagi satu yang ajar Oppa ya... Bukan Mamat...

Apa-apa nak tanya sebelum mula boleh terus tanya... Elysha akan teg Korang Kat page ni...

Lagi satu...

Teg 3 member Korang... Manalah taukan berminat... Pastikan aktif dan bukan acc Korang...

Kalau Elysha rajin... Elysha cuba promote book Korang...

Korean Learning (READING)Where stories live. Discover now