Přijdu ze školy a Steve se mě zeptá jestli mám zítra čas že by zamnou přijel. Zrovna zejtra kdy je poslední den školy. Ale už bych ho chtěla vidět po těch 3 týdnů psaní. Zeptam se Bell y jestli by byla tak hodná a šla semnou. Začla jsem panikařit že ho nepoznám a že to bude trapas. Bella souhlasila s tím že mě v tom nenechá a půjdu se mnou. Ale jen na chvíli že prej nechce křenit. Domluvíme se v kolik se se Stevem sejdeme. Řekl a o půl 3 u bazénu. To mám docela daleko ale co bych pro něj neudělala. A navíc on to ma ještě 2x víc dál jak já. Připravím si sukni a tilko na poslední den školy. Lehnu si do postele a snažím se usnout. Ale marně. Jsem tak nervózní z výza a teď ještě ze Steva. Čas ubíhal a já furt nespala. Pořad jsem nad něčím přemýšlela. Byly 2 hodiny ráno a já furt nespala. Nakonec jsem po dlouhé době usla ale zase jsem vstávala o půl 7. Takže když jsem se probudila oči jsem měla jako dva míče jak byly opuchlé. Začnu se oblíkat a malovat. Cejtim jak jsem slabá. Přijde mi zpráva na Facebooku. Kdo mi může psát v tuhle dobu? Steve!.
Steve: Dobrý ráno andílku.
Já: Dobrý ráno i tobě.
Steve: Jak ses vyspala?Musím mu zalhat aby nevěděl ze jsem kvůli němu celou noc nespala.
Já: Dobře a co ty?
Steve: Taky dobře. Ale zase musím jít ať stihnu vlak do školy. Tak o půl 3 prcku. Těším se.:*
Já: Uuuu:3 měj se hezky taky:*Aaaaaa těší se na mě. Ale teď taky musím do školy. Čeká na mě jako každý den Tina. Obejme se a dáme si pusy. Jako obvykle. Pochválí mi oblečení tak poděkuju. Zaskočila mě nikdy mi věci moc nechávali. Cejtim jak mám zcvrklej žaludek protože jsem nic nejedla. A myslím že do sebe dnes nic ani nenarvu. Stává se mi to často když jsem nervózní. Přijdem do školy a při vítáme se s ostatními. Páni jak to všem dnes sluší. Zazvoní se na hodinu a učitelka vstoupí. Začne s nudnýma kecama jako vždy. Začne rozdávat vysvětšení. Přijde řada na mě. Dobrý dvě 4. Čekala jsem to horší. Ale jelikož mám 158 zaměstnaných hodin nemůžu se divit. Najednou mi přijde smska od Steva.
Už jenom 3 hodiny ^_^Proboha je tak úžasnej. Tina na mě něco začne mluvit ale neposlouchám jí. Drkne to mě.
Tina:Hej Alli vrať se na zem!
Já: Promiň ! Co jsi říkala?
Tina: Co máš za známky?
Já: Dvě čtyřky jak jsem říkala co ty?
Tina: Já mám dvě trojky.
Tina byla vždycky taková šprtka všechno umělá na zpaměť. Počkáme do 12 na oběd. Zase ten pocit slabosti. Sakra! Zvedá se mi kufr jen to jídlo vidim!
2x kousnu do brambory a jídlo odnesou. Tina si všimne že jsem skoro nic nesnědla a hned se začne vyptávát.
Tina:Ali co ti je? Jsi dneska taková zamyšlená. Děje se něco?
Já: Nic se neděje ale mám jít ven se Stevem a jsem tak nervózní že jsem toho moc nenapsala a nic jsem nejedla.
Tina: Ale ale Alli se nám zamilovala!
Já:Nojo aby si paní TINA nerejpla co?!
Začnem se smát. Hodiny plynou a půl 3 se blíží. Sejdu se s Bellou a vyrážíme. 2x mě to natáhne jakej mám hlad ale Bella si ničeho nevšimla. Jsme na místě ale Steve nikde. Ještě mám čas. Proboha už ho vidim. Srdce mi začne silně a rychle bít. Steve se na mě podívá a přibližuje se. Pozdraví a věnuje mi úsměv. Proboha je tak roztomile malej. A ten úsměv. Ten hlas. Aaaaaaaa. Sedne si vedle mě. A cítím jak se jeho ruka přibližuje je té mojí. Prsty se nám propletly. Bella se na mé usměje. Pomalu se k němu o točim a pak se to stane! Něco co jsem vůbec nečekala na co jsem nebyla připravená. Dal mi pusu. Zase ten pocit. 1000 motýlu v břiše srdce bije jak o závod a knedlík v krku. Věnuju mu upřímnej úsměv. Přitáhne si mě blíž k sobě. Bella po chvíli odejde a my zůstaneme sami. Přibliží se. Přiblížim se taky. Začneme se líbat. Proboha úžasně líbá! Povídáme si tak dlouho šíleně dlouho. Začne mi bejt zima. Klepu se jak Ratlík. Všimne si toho. Sunda si mikynu a oblikne mi jí a poté mě silně obejme. Bože to je snad kluk mich snů. Jako z pohádky vždycky ví co má udělat.
Zajede mi pod tričko a začne mě jezdit po břiše.
ČTEŠ
Ali and her life
RandomAlison je čtrnáctiletá dívka která má spoustu kamarádek a kamarádů. Její povaha je zajímá bývá náladová ale směje se tak často že ty její nálady ostatním nevadí. Snaží se ostatním dělat lepší dny ráda pomáhá ostatním lidem ale sama sobě nepomůže...