Novolunární zhmotňování/přání

145 4 0
                                    

A je to tu část na kterou asi všichni čekáte, na část která je nejdůležitější a nejzajímavější Novolunární přání.

Zhmotňování v novu nám v podstatě připomíná, abychom si jednou za měsíc ujasnili své sny a cíle a zapsali si je nebo nakreslili.

Tajemství novolunárních přání

Tajemství, jak vznášet přání nebo si stanovit záměry, tkví v tom, že je třeba vycházet ze srdce a vnímat je tak, jako by se už staly. Přečtěte si to znovu. Tajemství, jak si přát nebo stanovit záměry, tkví v tom, že je třeba vycházet ze srdce a vnímat je tak, jako by se už staly. Pokud si pořád dokola děláte mapy přání, seznamy přání ale nepřejete-li si od srdce a nemáte-li  pocit jako bychom už dostali to co jste si přáli ztrácíte čas.

Klíče k úspěchu přání :

• Předstírejte tak dlouho, až se to stane. Jinými slovy, předstírejte sami sobě, že vaše sny se už uskutečnily. Vnímejte ten pocit splněného přání.
Užívejte si ho.
• Přemýšlejte o tom, co chcete, ne o tom, co nechcete. To je zlaté pravidlo kterého se budete držet.
• Zapište si nebo nakreslete, co chcete, a zapomeňte, co nechcete.
My lidé si ne vždy uvědomujeme, jak silný jsme.

Zlatá pravidla :

1. Můžete si přát cokoliv, co chcete, a budete-li věřit, že to můžete mít, může to být vaše.

2. Vaše přání mohou být jakkoliv bláznivá věříte-li něčemu, můžete toho dosáhnout. Při větších přání jako je například koupě domu, můžeme přání rozložit do malých krůčků.
Příklad :
Jsem na mizině-mám kolo-mám levné ojeté auto-mám ojetý Mercedes-máme zbrusu nový Mercedes.

3. V žádném případě si nepřejte konkrétního člověka. Myslíme tím partnera někoho jiného například jeho přítelkyní, přítele nebo manželku.
Můžeme si ale přát někoho kdo je k mání. Rozhodně můžeme požádat aby si nás alespoň všiml, u takového přání si musíte uvědomit že všichni máme svobodnou vůli, to znamená že když si budeme přát aby se nám v životě objevil nějaký chlapec tak se tam neobjeví pokud se nebude chtít ve vašem životě sám objevit.(snad se chápeme :)

4. Nepřejte si aby se někdo změnil.

5. Věřte že si svá přání zasloužíte.

6. Medituje

7. Odpoutejte se od svých přání.
Poté co vznesete svá přání, se od nich upoutejte tím, že vyslovíte větu Pro dobro všech a nebo vůbec. Tím vesmíru dáte najevo, že to je to, co chcete, ale jen pokud to je pro dobro všech.

Meditace v 10 jednoduchých krocích

1. Vypněte telefon a najděte si nějaké pohodlné a tiché místo k sezení.
2. Zavřete oči a začněte si uvědomovat své nádechy a výdechy.
3. Poslouchejte všechny zvuky uvnitř místnosti a potom se znovu zaposlouchejte do svého dechu.
4. Poslouchejte všechny zvuky mimo místnost a potom se znovu zaposlouchejte do svého dechu.
5. Zaznamenejte všechny myšlenky a znovu se zaposlouchejte do svého dechu.
6. Přiveďte si domysli nějakou mantru a opakujte ji, buď potichu, nebo nahlas.
7. Poté,co budete 15 minut provádět předchozí kroky, pomyslete na někoho za kterého jste vděční.
8. Zeptejte se sami sebe: ,,Co chci?"
9. Otevřete oči, přineste si ruce a přiložte je na obličej či na srdce.

 Otevřete oči, přineste si ruce a přiložte je na obličej či na srdce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A teď už konečně k tomu nejdůležitějšímu.

Lunární přání krok za krokem

1. Věnujte chvilku pocitu vděčnosti za všechno co je ve vašem životě dobré. Zapište si 5 až 10 lidí nebo klidně věcí, které vás činí šťastnými a nebo za které jste vděční. Nyní pošlete všem těmto lidem lásku

2. Co jste si nějakou líbeznou duchovní hudbu, zapalte si svíčku, uklidnete se a soustřeďte se.

3. Vymyslete si 10 nej přání. Také se rozhodnete co budete vy dělat proto aby se přání splnila.

4. Nyní si zapište nebo nakreslete svá přání na list papíru. Čím více energie do grafického zpracování vašeho přání dáte, tím lepší budou výsledky.

5. Pak si svá přání jedno po druhém pročtěte. Potom si představujte, že se každé přání splnilo. U toho se snažte představovat si pocit který budete cítit až se přání splní.

6. K vašemu přání může také přidat dané pocity. Např.: ,,Miluji svoji práci!", pokavaď chcete novou práci.

7. Podívejte se na každé přání ve svém seznamu a dejte mu nějakou známku ze 100 podle pravděpodobnosti, s jakou se splní.

8. Potom projděte všechna přání na střídačku a přemýšlejte o tom, jak je hodláte uskutečnit. Přejete-li si například najít novou práci, vaším prvním krokem k tomu by mělo být, se poptat a známých nebo se podíváte na inzeráty o pracovních místech.

9. Nakonec 15 minut meditujte. Vypusťte své sny do Vesmíru.

10. Meditaci zakončete odpojením od svých přání. Udělejte to vyslovením mantry Pro dobro všech anebo vůbec! a nebo odříkáváním Om Namo Narayani (óm ná-mo na-ra-janí) třikrát za sebou.

11. Po zbytek týdne pokračujte s ujištěním, že jste vyjádřili svá přání Vesmíru. Dělejte vše pro to,aby se splnila.

12. V příštím novoluní se podívejte na seznam přání z předchozího měsíce, pročtěte si ho, abyste zjistili, zda se některé splnilo, a pak poděkujte Vesmíru. Pokud je jasné, že uskuteční jednoho či dvou přání se neblíží, uvažujte o tom že je upravíte. Která z přání na vašem seznamu se uskutečnění přiblížila?

Soustřeďte se, soustřeďte se, soustřeďte se.

To je všechno ! 🥰

Pevně doufám že se vám vaše přání splní. Já už jsem dostala znamení, že se přání plní. Myslete prosím na to, že všechny předešlé kroky a části knihy jsou klíčové pro vaše přání! Jestli máte nějaké dotazy tak mi sem klidně napište. Příští novoluní je 23. Dubna a čas na vaše přání nastane osm hodin po novoluní. Novoluní 23. Dubna bude ve znamení Býka.
Pokud by jste měli zájem o působení novoluní a úplňku na jednotlivá znamení napište mi to prosím zde. Děkuji moc !❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 06, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Měsíc a jeho magie Kde žijí příběhy. Začni objevovat