Závod se odehrávál v otevřené stoce. Ale by tu problém s výhledem. Viděla jsem pouze start a konec. Najednou jsem uslišela ják jmenoval Kooka, Joona, Hobiho a Yoogiho aby se připravili na start.
Závod začal. Kluci vyjeli. Cílem bylo aby projeli 3 členové do cíle aby gang vyhrál.
Celou dobu jsem měla strach. Bála jsem se že to kluci prohrají. A já zůstanu u tohohle hnusája a jeho party idiotů. Naději jsem získala když jsem zahlédla jak se ze zatáčky vyřítil Joon. Ale hned za ním je jeden idiot. Joon dojel do cíle a já doufala že to kluci vyhrají. Pak asi o půl minuty dojel do cíle Yoongi. Už jsem viděla jak se blíží dva členové druhého gangu. Když najednou vyjel Kook a předjel je těsně před cílem. Radovala jsem se, ale nevěděla jsem kde je Hobi.
Mezitím mě pustili ke klukům. Když se náhle vyřítil Hobi a dojel k hlavnímu členovi druhého gangu.
Hobi : měl by jsi zavolat záchranku. Ten poslední nevypadá dobře.
??? : cože?Hobi se ale rozjel a dojel k nám. Všichni jsme posedali na motorky a jeli ke klukům domů.
...............................
Když jsme dojeli domů šli jsme si všichni lehnout. Měla jsem večer noční můry. Vzbudila jsem se. A potichu jsem se vydala k Jiminovi do pokoje. Divila jsem se že se u něho ještě svítí. Zaklepala jsem a vešla dovnitř.
Y/N : jiminie? můžu spát dneska u tebe?....mam noční můry.
Jimi : tak dobře.Usmála jsem se a lehla si k němu. Jimi zhasl a lehl si ke mě. Pritulila jsem se k němu a usnula.
............................... Předposlední kapitola. Tak co na ní říkáte? Už mi i u tohohle příběhu dochází fantazie. Omlouvám se za chyby a děkuji za hlasy.
Loading...