"hikayenin sonu"🍷🥀

55 5 2
                                    

Sevilen kadının yüzü çiçek gibidir oğlum”
derdi babaannem…
“Ona bakınca
her mevsim baharı yaşarsın…
Hiç bitmeyen soğuk bir kış titreyişi görüyorsan
bakışlarında eğer
bil ki her çiçek her toprakta yetişmez
Bunu solmaya başladığında anlarsın “09:49”
💫🌸

Düşünsene, bir adam var.
Mutlu olduğunda seni arıyor. Heyecanlandığında, korktuğunda seni arıyor. Üzgün olduğunda sesini duymak ona iyi geliyor. Uzak kaldığınızda, kelimeleriyle öpüyor seni. Sesiyle dokunuyor kalbine. Saçlarını ruhuyla okşuyor. Bir adam var hayatında, ve varlığı seni mutlu etmeye yetiyor.

Düşünsene, bir adam var.

Seni özlüyor. Yanyana olabilmeniz için gün sayıyor. Sonra o haklı çıkıyor ve bir gün gözlerine bakıyor senin. Sarıldığında sıcaklığını ve sevgisini bütün hücrelerinde hissediyorsun. Başını omzuna koyuyorsun ve daha önce sende olan bütün kötü hisler uçup gidiyor.  O adam seni öptüğünde, ruhu, senin dudaklarından akıp kalbine iniyor. Nefesin sana yetmiyormuş meğer, göğüs kafesini huzurla dolduruyor. Bir adam var hayatında, ve kokusu seni mutlu etmeye yetiyor.

Düşünsene, bir adam var.

Birlikte uyuyorsunuz. Yanında yatıyor. Nefesini ensende hissediyorsun. Boynuna gömüyor burnunu. Kokun ona huzur veriyor. Birlikte, hayatınızın en huzurlu uykusuna dalıyorsunuz. Rüyaların güzel değildi. Korkardın. Bir adam var yanında, yatağında. Ve o an orada olması bütün kötü rüyalarını kovuyor, yok ediyor. Rahatlıyorsun. Bir adam var hayatında, ve koruyuculuğu seni mutlu etmeye yetiyor.

Düşünsene, bir adam var.
Soğuk kış gecelerinde üşürsün sen. Şefkati içini ısıtıyor. Elleri sana var olduğunu hissettiriyor. Parmaklarının eklem yerlerini öpüyorsun. Sonra onlar yanağında dolaşıyor. Bir adam var. Üstüne titriyor. Hep yanında olacakmışsın gibi yaşıyor seni. Ve bir daha yanında olamayacakmışsın gibi hasretle kokluyor. Burnunu hissediyorsun bedeninde. Kalbin sol tarafındaymış, sarıldığında boş olan sağ tarafını dolduruyor. Yaşamak için sebeplerin oluyor. Adam, gülümsediğinde yanaklarında oluşan çukura aşık oluyor. Aşık oluyorsun. Bir adam var hayatında, ve sen onunla varsın.🚬🎬"22:30"🌙🍂.

bıraktığın her anı her hatıra için teşekkür ederim. herbiri yaşamaya değerdi, yaşandı ve bitti. yaşadığımız hiçbir şeyi unutmak için yaşamadım ve hiçbirini de unutmayacağım. umarım sen de unutmazsın beni, bizi, hatıralarımızı yaşantımızı.
hayatım senle tamamlandı, senle güzelleşti. bıraktığın tüm güzellikler için minnettarım sana.
vedalar acıtıyor, acıveriyor. hoşçakal hep gül..🍂🌙"01:30"🎬🍷.

Bazı yaraları sarmak, yarayı gizlemekten başka bir işe yaramaz. Çünkü bazı yaralar ne yaparsan yap asla iyileşmez... İşte öyle bir yara taşıyorum göğsümün altında. Ne sarabiliyorum ne de anlatabiliyorum... Ama geçecek biliyorum... Belki bazı izleri taşıyacağım sonsuza dek, bazı hatıraları unutamayacağım. Ama sevmeyi öğrenen yürek alışmayı da öğrenir zamanla. Kolay olmayacak belki ama bunu başaracağım... Kalbimi kırsan belki geçerdi ama hayallerimden kırdın sen, işte bu nasıl tamir edilir bilmiyorum... Ben bunu unutmam! Ben bunu affederim, ben buna rağmen hâlâ şefkatli dualara eklerim adını. Ama bunu asla unutmam! Şimdi dilediğin gibi yaşa hayatını. Ne karışırım ne de gücenirim yaptıklarına. Sonsuza dek de üzülürüm sanma. Çünkü seni unutmak benim de hakkım. Bir zamanlar birlikte doğduğumuzu zannederken bak nasıl da birbirimize yabancılaştık. Her masal mutlu bitmek zorunda değilmiş meğer. Seni sevmiyorum artık.🍷 “13:00” 🍂🌱.

Yaralamadan, kırmadan, üzmeden sevmeyi deneyin. Önce anlamaya çalışın, sürekli yanlış anlamayın birbirinizi. Sevgi sadece iki kelimede “seni seviyorum”da kalmasın. Sadece kelimelerle sevilmediğini öğrenin. En önemli şeyin sevdiğinizin mutlu olmasının olduğunun, geri kalan şeylerin gelip geçici olduğunun farkına varın. Sevdiğinizi olduğu gibi kabullenin, istediğiniz gibi yapmaya çalışmayın. Bırakın birlikte mutlu olun, sürekli bir şeyler bulup birbirinizi üzmeyin."21:30"🍂🌙

 Hayatımda biri vardı. Öyle çok sevdim ki onu, böyle bir sevgi olamaz... Hani insan bazı güzel şeyleri sonsuza dek sürecek zanneder ya, işte öyle sevdim onu.. . Neyse işte ben artık unutmaya karar verdim ... İlk iki gün o kadar acımadı, düzelir sandım. Sonra batmaya başladı giderek bazı şeyler. Bir hafta sonra içime öyle bir sancı yerleşti ki; Allah'ım, böyle bir acı olamaz! Sonradan anladım ki kaybettiğini anlamakmış meğer bu. Sonradan düzeltmeye çok çalıştım, üstelik bir kabahatim de yokken hem de... Ama bir daha hiçbir şey düzelmedi.. . Çok uzun zaman içimdeki acı yüzünden uyumadım, dışarı çıkmadım, kimseyle konuşmadım, ağladım... Belki sever oda beni ama olmadı. Giderek içimdeki acı da geçti, hatta unuttum bile.. . Geçen gün ona benzeyen birini gördüm. Böyle bir benzerlik yok, hatta o sandım birden. O an içim çizildi, nasıl acıdı anlatamam. Sesini merak ettim, acaba sesi de ona benziyor mu diye düşündüm.. Konuştum bir şekilde. Ama sesi benziyor mu bilemedim, çünkü onun sesini çoktan unutmuşum. Yüzü, saçı, kokusu hala aklımda kazılı duruyor. Ama o duymadan uyuyamadığım sesinden eser kalmamış.. . Unutuyor işte insan... Artık rahat uyumaya başladığında, Artık acıtmadığında, Her şey geçtiğinde unutuyor insan.. 🌙🍷. "21:30"🎬🌿.

 “Ahh! Ne mümkün onu
unutmak.. Gözlerimi açtığım
günün başında o, sonunda o..
Su içerken, yemek yerken.. Kendimden bile kaçarken, o kadar çok gelmişim ki ben sana,
o kadar sen olmuşum ki ... “🌓.
“08:15”🍷

Seni arayıp buldum ben, senin haberin yok. Yere düştüğümde sen yokken bile seni arıyordum ben. Sen daha yokken...
Seni çok aradım sevgilim. Seni bulmak için çok yoruldum ama bana her şeyi unutturdun. Ben sende çiçek açıyorum...🍷🎶.
"11:45”🌊☁️

 Senden ayrı kalabilmek çok zor sevgilim. Bahsettiğim yollar ve seneler değil, seni sadece bir gün, bir saat bile görmesem hemen özlüyorum. Kalbim senden uzak kalabilmeyi tercih edemiyor ve kaldığı zamanlardaysa ağır ağır atmaya başlıyor. Ama senin yanındayken hiçte öyle değil, bunu sende biliyorsun değil mi? Hızlı atmakla yetinmiyor bir süre sonra yoruluyor. Sürekli seninle olup seninle uyanmak istiyor güne. Sıcaklığını hissetmek, o güzel kokunu içine çekmekle beraber daha fazlasını senden istiyor. Ömrünün sonuna kadar seninle olmak, o kalbin ritmini değiştirmeni istiyorum. "14:14" 🍷 🌙.

"Sana ithafen": söylenecek  biseyim yok sevdiğim,ben sana çok geç kaldım 🥀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 İkimizin yerine 🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin