olaylar 1

84 4 13
                                    

Günlerden cuma biz eski kankam Zeynep ardayla oturuyoduk. Arkamızda Sabri hazel sevim oturuyordu. Sonra bize bakıp bakıp gülüyorlardı. Biz ne olduğunu anlamak için onlara ne olduğunu sorduk. Bize özel olduğunu söylediler. Ben üstelemedim boşver Zeynep ne yaparsa yapsınlar dedim. O aksine eminmiş gibi (ki emin değil Zeynep wlxkwmxjwmkmd) üstledi. İstiklal marşına dışarı çıkıyoruz aynı gün. Ve biz dışarı çıkmaya hazırlanırken Sabri hazel ve sevim elindeki kağıtları çöpe attılar. Bu Zeynep'in dikkatini çekti. Ben tam kapıdan çıkacakken kolumdan tuttu ve çöpten kağıtları aldı. Kağıtların içinde Zeynep'in kilosuyla ilgili dalga amaçlı yazılmış şeyler vardı ve hazelin yaptığına eminmiş Zeynep. (Arkadaşlar hazeli böyle kötü biri olarak tanımanızı istemiyorum ama size söyleyemediğimiz bizim aramızda bazı sırlar var ve okumaması gereken kişiler. Hazel asla ama asla böyle biri değil ileride anlicaksınız zaten. O sır arkadaşlar bu olayın aslı fakart bu aslı burda anlatırsam okumaması gereken kişiler okur ve sırrımız ortaya çıkar. Affedin:[) 

Marş bittikten sonra sınıfça sınıfa döndük. Ve ben ne olduğunu anlamadan Zeynep bağırmaya başladı. Hazele bağırıp çağırmaya başladı nasıl böyle bişey yapmaya cürret ettiğini fln flm. Hazel tabi bişey diyemedi ve Sabri araya girdi ne bağırıyorsun kıza diye bağırdı ve işler o zaman büyüdü. Berke ve hazel sevgililer Berke hazeli sakinleştirmeye çalışıyo o sırada. Bende Zeynep'i sakinleştirmeye çalışıyorum ama nafile. Sonra Zeynep Sabriye dalıyodu biz 3 kız zor tuttuk yani elleri böyle sabriyi yolcak nerdeyse. sonra kızları ben tuvalete götürdüm. Diğer sınıftaki kızlar Zeynep'i sakinleştirmeye çalışıyo. Tuvalete gittik hazel Zeynep (aşık Hüseyin olan) sevim ağlıyo bana yalvarıyolar Zeynep bişi yapmasın die kalanlar önemsiz ztn.

7-L (boşlukta zirve sınıf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin