Bună vrau să spun că mă bugur să vă revăd pe toți şi îmi pare rău de pe acum dacă sunt greşeli 😁😁
Nume - Ayase Goldes.
Vrstă- 16 ani .
1.66m .
Descriere - Tupeist, dulce, glumet, putin pervers , Sensibil ,ochii căprui , slab cu un fund mai rotund.
(Aspect -poza )
Nume -Nick Wiliam .
Vrstă- 21 ani .
1.80 m.
Descriere- Perver ,Rece cu cei din jur , Sportiv , posesiv , Rebel , bine facut , ochii negri ,
(Aspect -Poză )
Deci efechtiv am dat de Dracu aici sunt acasa pe chanapea iar Mama îmi face morală că aprope m-am dat de gol că sunt Asassin eh e vina mea că moşul ăla gras chel şi scrbos a vrut sa mă atingă oh bună sunt Ayase şi sunt un puşti tupeist cu gura mare un corp de fată şi un iubitor de Cosplay dar şi depedt de rețele de solicia-le virtua-le eu fac parte dintre grupul fetelor populare din liceu eu şi prietenele mele , suntem forte doriți de băieți din liceu şi ividiați de majorita-tea Fetelor asta pentru că cei ce au avut ocazia să sta cu o personă din grupul nostru Şi vrea dor să profi-te noi il sfsiam cu totul la modul că ne răzbunăm forte urt pe foşti noştri iar băieți ne strgă Divele iar eu sunt şeful grupu-lui Dar acum să revenim Mama sa lo-at şi ia la certă cu Directorul pentru că el şi proful de istorie sunt rude iar ei au spus ca ne dau în judecata iar mama ia amenițat că le dă foc la ne-am şi ma retras de acolo iar acum tipă că trebuia să fiu mai atent şi era să în calc una din Regulile asassini-lor iar ca pedepsă mă Trimite la Academia De Asassini pe o insulă secrtă .