( bună sera sper să vă placă acest capitol şi scuze de greşieli dar 1.33 noptea şi eu mor de somn aşa că noapte bună şi vă pup )
În sfrşit am terminat cu antranametul iar acum avem liber eu eram la mini terasă şi savur- am o prăjitură cu frişcă şi vanilie când un băiat cu păr alb cenushiu şi taruaj pe gât vine la mine şi îmi face semn cum că mă provocă la luptă cu catana iar eu acept bucuros aşa că fug să mă schimb şi îmi iau sabia apoi fug la loc în curte une eru toți pe marginea ternului de fodbal eu merg în față şi îmi scot sabia la fel şi el şi lupta începe trebui să recunosc e rapid dar nu mai rapid ca mine nu de geba sunt fiul lui Daniela şi Dan el în cerchă să îmi pună piedichă dar îmi iau avnt şi sar în spatele lui apoi îi pun sabia la gat dar el rânjeşte şi îmi dă un cap în gură apoi se răsuceşte şi vrea să mă atace direct dar mă feresc şi cu o săritură pe spate îl prind cu garda jos şi îi arunc catana din mă mână apoi îl pun la pămnt şi aşa câştig lupta apoi îi dau mâna să îl ajut şi râdem amndoi şi facem prezetările asfel aflnd că îl chema noha şi e de vrstră cu mine şi suntem vecini de apartamete şi el a căzut cu prietenul lui Nick care culmea îl chema Rick (😂😂😂 nu mă pute-am apține să nu pun asta ) am mai virbit noi şi se pare că avem multe în comun şi am devenit repede prieteni buni .
Era seră iar eu cu Noha ne uităm la Filme Dizney cu un bol mare de florice-le în brațe dar cum stăm noi liniştiți din sufragerie se aud tipete şi zgomot aşa că pun puțn pauză la film şi ies pe hol iar de la etaj țip la babuinul meu .
-BABUINULE MAI ÎN CET MĂUIT LA FILME ŞI DACĂ FACI MIZERIE TE CASTREZ !!. țip eu la Nick ce era cu o doză de bere în mână
- RICK E VALABIL ŞI PENTRU TINE FAZA CU CASTRAREA DACĂ VII BEAT ÎN APARTAMET NU VREU SĂ CURĂȚ MIZERIA DIN BAIE IAR . țipă noha
Iar ei îşi dau ochii peste cap iar în cameră mai intră doi băieți unu mic şi timid brunet cu ochelari şi ochi negri şi un rişchat cu ochi verzi care merge la Nick şi dă mâna cu el şi Rick iar eu îi fac semn brunetu-lui să vină sus la noi el vine sus şi toți trei intrăm în camera mea şi ne pun-em pe pat apoi ne prezet-ăm.
- bună sunt Ayase . Spun eu dragut
- iar eu sunt Noha . Spune şi noha
- b..bună eu sunt Tim . Spune el timid
- hei nu trebui să te speri de noi ok . Îi spun eu blând
-dap aici sunt-em de aceiaşi parte . Spune noha
- bine . Spune Tim mai vesel
- deci Tim cine era tipul ăla cu care ai venit ?.
- el colegul meu de cameră şi el este în ultimul an aici la fel ca colegi voştri iar numele lui este Ash . Spune el
- wow cum de ştii atea ? . In trebă noha
- sunt hakăr şi iformator dar şi un archaşi . Explică Tim
- drăguț . Spun eu
- dap aşa e eu voi fii vânător de recpese dar tu Ayase ?. Spune noha
- eu voi fii Asassin ca mama dar voi lucra la sediu . Spun eu
- la fel şi noi . Spun ei de odată
Şi apoi ne punem mai comod în pat şi ne uităm la desene .
( poză Noha . Mică deschriere - are 16 ani şi 1,67m îi place muzica dansul este mai rebel de fel a fost părăsit de mamă la mătuşa lui este mai sensibil de fel şi puțin tupeist )