Aku masih ingat, waktu itu aku sudah pulang dari kota. Sekitar habis maghrib aku mendapat whatsapp dari Sya.
Aku tau aku sering memikirkan Sya akhir-akhir ini. Sebagaimana yang ku ceritakan, mulai muncul perasaan emosional. Tapi yang tak ku sangka, Sya juga mempunyai perasaan yang sama.
Ku lihat mesej di hp ku,
"Don't make me falling in love with you.."
Aku terdiam. Tak percaya dengan mesej darinya. Simple namun maknanya sangat mendalam. Beberapa saat kemudian dengan perasaan berdebar, aku menelefon Sya.
"Sya.."
"Iya abang.." (terdengar manja suaranya)
"Sya tengah buat apa"
"Gosok baju bang"
"Sya sorang je?"
"A'ah. Wan keje malam ni"
"Abang ingat ada dengan Wan. Abang datang sana boleh Sya?"
"Kenapa bang?"
"Abang rindu Sya.." kataku agak bergetar.
"Hehe datang je bang. Sya pun tak buat apa lepas gosok baju ni"
Dengan perasaan bercampur aduk, aku bersiap. Ku pandu Accordku ke sana. Setelah sampai di depan pintu rumah sewanya, ku ketuk sambil memberi salam.
"Buka je bang. Pintu tak kunci" teriaknya dari dalam.
Aku masuk ke rumahnya. Ku lihat Sya memakai gaun tidur sedang duduk menggosok pakaian. Gaun itu separas lutut. Paha berisinya terlihat oleh ku. Butang gaunnya pun terbuka. Belahan dadanya terlihat nikmat di mataku. Sya memang seksi malam itu. Aku pun duduk di sampingnya. Sya menunduk sambil menggosok pakaiannya. Belahan dada besarnya itu membangkitkan syahwatku.
"Seksi Sya malam ni. Abang rasa nak gomol"
Sya melempar baju kepadaku sambil ketawa.
"Jom kita keluar Sya. Nak borak-borak dengan Sya" ajakku.
"Kat mana?"
"Kat tempat yang bebas berbual apa saja"
Sya terdiam. Masih menunduk. Mataku rakus melihat buah dada besarnya. Dia melihatku. Namun bukan menutup dadanya. Tapi memuncungkan bibir manjanya padaku. Aku meramas zakarku. Sya melihat kelangkangku. Dia malah membuka butang gaunnya yang satu lagi. Ohh urat biru itu kelihatan segar di dadanya. Ku keluarkan zakarku. Ku goncang di hadapan Sya.
Tiba-tiba handphonenya berbunyi. Sya menutup gaunnya dan mengangkat handphonenya. Ianya panggilan dari suaminya. Aku yang terus bernafsu masih menggoncang zakarku. Sya membiarkan gaunnya terbuka lagi. Lebih menarik, dia mengeluarkan sebelah buah dadanya.
Aku berdiri dan menghampiri Sya. Ku tempelkan zakarku ke wajahnya semasa dia bercakap dengan suaminya. Ku gesek dan ku pukul perlahan di dahinya.
"Sayang balik pukul 7 pagi esok kan?"
"Belum lagi. Sya masih gosok baju ni sayang"
Matanya terpejam. Hidungnya mencium bau zakarku. Dia memegang lalu menciumnya.
"Sya nak sambung gosok baju ni sayang.. Assalamualaikum " Sya menutup telefonnya sambil mendesah.
"Abang, jom kita keluar"
Ku cium bibirnya mesra. Selepas itu, Sya berganti pakaian. Ku pandu keretaku menuju ke sebuah hotel. Sampai di sana aku check-in untuk sebuah bilik yang besar. Kami masuk ke bilik bersama sambil aku merangkul tangannya.
Aku duduk di tepi katil manakala Sya duduk di kerusi berdekatanku. Dia melihatku dengan pandangan yang sayu. Sambil membuka leggingnya Sya berbisik,
"Abang, keluarkan batang abang tu. Kesian dia, takut tak bernafas"
Tanpa berlengah, aku keluarkan zakarku. Dengan bangga si gagah berdiri tegak di depan isteri orang yang tembam ini. Setelah bahagian bawahnya telanjang, Sya duduk dan mengangkat bajunya ke atas. Buah dada yang besar kelihatan enak untuk diratah.
Sya memang sangat manis dengan tudung yang masih melekat di kepala. Dia mengangkat kedua kakinya lalu diletakkan menyentuh zakarku. Ahh foot job dari Sya memang hebat. Aku mendesah perlahan. Kenikmatan yang ku rindu berulang kembali.
"Abang... Sya nak bagitau.. Sya rasa, Sya mula sayang kat abang.."
Sya masih menaik-turunkan telapak kakinya di zakarku.
"Abang sayang Sya tak?" godanya manja.
"I love you too Sya.."
Ku ambil kakinya dari zakarku. Ku cium dan ku hisap jari-jari kakinya. Kemudian lidahku menyapu dari telapak kakinya hingga ke betisnya, ke pahanya sampai menyentuh farajnya.
"Hmmm dah lama abang teringin nak cium bunga wangi ni Sya.."
Ku jilat faraj berbulunya dengan penuh nafsu. Sya mula kehangatan. Tangannya memegang kepalaku yang asyik menikmati wangian ghairah farajnya. Puas di taman wangi, aku mencium bibirnya. Ku jilat puting susunya. Sya menggoncang zakarku dengan tangannya. Ku arahkan penisku ke mulutnya.
"Abang nak Sya yang bertudung isap batang abang"
"Gesek dulu batang nakal abang kat tudung Sya, bang"
Ku gesek zakarku di atas tudungnya. Ku pukul lembut kepalanya. Kemudian ku masukkan ke dalam mulutnya.
"Hmmmmmmmmm ahhhhhhhhhhhh Sya puas kalau abang puas.." kata Sya sambil menghisap zakarku.
"Sya.. i love you.."
"I love you too abang.."
Aku membaringkan Sya di atas katil. Ku henjut farajnya dengan laju.
"ughh goddd pelan-pelan sayangg.."
Tidak ku perlahankan pun tempo dayunganku.
"Ahhh ahh ahhh ahhhhhhhssshhhh aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh abang Aduuhh sedap abang...." desahan manjanya merdu ku dengar.
"Ahhhhhh ahhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhh please don't stopppp abaangg.."
Bertubi-tubi zakarku menyerang farajnya.
"Sya sayaang..mana lagi sedap..batang abang..atau batang Wan.."
"Ahhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhh ahhhssshh batang abang seedaapp.."
Aku menghenjut berbagai posisi hampir satu jam. Sya sudah tiga kali orgasme. Aku pun tak mahu menunggu lagi.
"Abang pancut sayaangg ugghh ughhhh ughhhhhhh ughhhhhhh"
Aku memancutkan benihku bertubi-tubi di dalam telaga nikmat wanita itu.
"I love you Sya"
"I love you too abang"
Malam itu aku tidur memeluknya dengan rasa kasih sayang. Begitu bahagia perasaanku. Tanpa memikirkan apa akan berlaku di masa hadapan nanti. Aku yakin Sya juga merasa bahagia.
*****
Dua bulan berlalu seperti biasa. Pagi itu Sya kelihatan berbeza. Dia memanggil ku perlahan.
"Abang.."
"Kenapa sayang?"
Dengan berbisik Sya berkata kepada ku,
"Sya tak period" katanya tersenyum.
Aku terkejut tak terkira.
"Sya dah test?"
"Dah, pagi tadi bang"
Sambil lebih berbisik dia berkata,
"Abang...Sya pregnant"