Έτσι σιγά σιγά με την κούραση που είχαν, τους πήρε ο ύπνος...
_________________________________________
Την άλλη μέρα η Υ/Ν σηκώθηκε 6 ώρα. Φίλησε απαλά τον Hyunjin για να μην τον ξυπνήσει και πήγε κάτω να ετοιμάσει πρωινό και καφέ. Όταν πλέον τα είχε ετοιμάσει πήγε επάνω και όταν μπήκε στο δωμάτιο αντίκρυσε το κρεβάτι άδειο. Τι στο;! Σκέφτηκε εκείνη την ώρα. Ξαφνικά ένιωσε δύο χέρια να την αγκαλιάζουν από πίσω.
Η: Καλημέρα!
Υ/Ν: Καλημέρα!!!
Η:Ορεξατη σε βλέπω!
Υ/Ν: Είμαι είμαι αλλά έχω και αγχως...
Η: Όλα καλά θα πάνε θα σκίσουμε!
Υ/Ν: Μακάρι.. Τες πα, πάμε κάτω; Έχω ετοιμάσει καφέ και πρωινό!😁
Η: Εσύ έκανες πρωινό;; Και δεν έχει καει ακόμα το σπίτι;;
Υ/Ν: ΡΕΕΕΕΕΕ ξέρω να μαγειρεύω.🥺
Η: Χαχα Έλα βρε μια πλάκα εκανα. Αν είναι πάω να ντυθώ και κατεβαίνω.
Υ/Ν: Οκ πάω κι εγώ να ντυθώ και σε περιμένω κάτω.
Η: Νομίζω θα γίνει το αντίθετο 🤔
Υ/Ν: ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ;;;
Η: Όχι όχι..
Υ/Ν: Α είπα μήπως...
Ντύθηκαν και κατέβηκαν και οι δύο κάτω. Ευτυχως, κανένας δεν χρειάστηκε να περιμένει κανέναν. Αφότου έφαγαν, πήραν τον θλιβερό δρόμο προς το ακόμα πιο θλιβερό σχολείο. Η Η/Ν είχε πάρα πολύ αγχως, γιατί φοβόταν μην ξεχάσει τα βήματα. Ο Hyunjin από την άλλη στον κόσμο του. Ευτυχώς για αυτούς τελευταία ώρα θα παρουσίαζαν την χορογραφία τους και 4η ώρα είχαν κενό. Έτσι με την πρώτη ευκαιρία βρήκαν αίθουσα για μια τελευταία πρόβα! Όταν είχε φτάσει πλέον η ώρα, όλο το σχολείο ήταν παρόν, μαζί με κάποιους φίλους. Ναι καλά σκεφτήκατε! Η Αννα, ο Han και άλλοι πολλά παιδια..
Υ/Ν: Φφφφ η καρδιά μ πάει να σπάσει από το αγχως.. ψηθυρισε στον Hyunjin.
Η:Όλα καλά θα πάνε λεμεεε τσιλαρε λίγο. Είμαστε το επόμενο νούμερο. Έτοιμη;
Υ/Ν: Ναι..
Στην αρχή η Υ/Ν από το αγχως της είχε σφυχτει και οι κινήσεις της δεν ήταν και τόσο καλές.. Όμως όταν είδε την κολλητή της να ψυθηρει "καργια έτσι και δεν νικήσεις θα σου κάνω την ζωή κολαση". Η Υ/Ν προσπαθούσε να συγκρατησει το γέλιο της. Μετά από αυτό πήρε δυνάμεις και άρχισε να χορεύει λες και δεν υπάρχει αύριο (εμείς ξεκάθαρα, Άννα ξες εσύ!😂). Όταν τελείωσαν περίμεναν ανοιπομονοι την βαθμολογία από τους κριτες.(ναι είχαν και κριτές).. Βγήκε η βαθμολογία και δεν πίστευαν αυτό που άκουσαν.. Είχαν την υψηλότερη βαθμολογία! Αμέσως η Υ/Ν πήδηξε επάνω στον Hyunjin και τον αγκάλιασε. Ταυτόχρονα την αγκάλιασε και αυτός! Όλοι ζητοκραυγαζαν μαζί και οι ίδιοι τους.
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα τον.... εχθρό μου... (ft. Hwang Hyunjin)
FanfictionΕρωτεύτηκα τον μεγαλύτερο μου εχθρό. Τελικά δεν ένιωθα μόνο εγώ κάτι..