3.

152 15 5
                                    

Fără ca să mai aştept intru în cafenea văzându-i pe băieți la masă. În realitate sunt cu mult mai frumoşi şi nici nu îl mai recunosc pe Tae. Când mă observă în acel moment am început amândoi să plângem şi fără ca să mai ezit îi sar în brațe el acceptându-mi îmbrățişarea. Parcă timpul s-a oprit în loc pentru noi doi. Îi vedeam deja pe ceilalți cum se abțineau să nu plângă şi ei. După ce ne-am îmbrățişat Tae a început să se uite la fața mea şi mi-a observat vânătaia de pe obraz. Chiar dacă am încercat să o acopăr cu fond de ten tot se vedea.

T: Ce s-a întâmplat cu obrazul tău? mă întreabă el foarte îngrijorat.

Eu:Aa nimic important.

Tae: Spune-mi adevărul. Văd că minți, înca nu am uitat că de fiecare dată când minți începi să clipeşti des.

Eu: Bine îți spun dar promiți să nu te enervezi?

Tae: Bine promit.

Eu: Promiți pe degețel?

Tae: Serios înca mai vrei să facem asta? Bine promit pe degețel.

Eu: Ok acum îți spun totul. Atunci i-am povestit totul, de la beții pâna la lovitura de pe obraz.

Tae: Nu îmi vine să cred că din cauza mea ai suferit aşa mult. Îmi pare foarte rău pentru tot ce ți-am făcut. Mai bine nu deveneam idol.

Eu: Nu a fost din cauza ta. Nu te mai învinovăți atât. Important pentru mine este că ai devenit idol şi chiar ți-ai găsit o familie,spun asta arătând spre ceilalți care se uitau la noi foarte mândri.

După aceea am făcut cunoştința cu toți membrii. Am observat că Jungkook se uita cam ciudat la mine dar m-am hotărât să nu îl bag în seamă. Apoi ne-am luat fiecare câte o înghețată şi am mai povestit.

T:Uite Sun, am vorbit cu băieții şi ne-am decis să te muți cu noi. Ce zici?

Eu:Wow ar fi super. Stai puțin,voi avea camera mea proprie?

RM(Rap Monster):Desigur ca vei avea camera ta proprie. Eu cu Tae nu te-am  lăsa cu perverşii ăştia.

Jh (J-hope): Heeei. M-am simțit ofensat,cere-ti scuze.

RM:Nu vreau.

În acel moment J-hope a aruncat cu puțina îngețată pe Namjoon. Toți am rămas şocați dar într-un fel şi amuzaţi. Nici nu mi-am dat seama că au început cu toții să se împroaşte cu înghețată. În acel moment m-am dat de lângă ei să nu mă loveasca şi pe mine. Ma uitam foarte atent la războiul ce se petrecea. Erau foarte drăguți. Deodată simt cum cineva se aşează lângă mine. Era Jungkook.

Jk(Jungkook) :Hei de ce nu te alături?

Eu: Nu vreau să mă fac plină de înghetată. Dar tu ce cauti aici,du-te la lupta.

Jk: Nu mai vreau m-am plictisit.  Apropo,tu tot eşti ARMY?

Eu: Desigur,cum să nu fiu,nu îți fă griji,eu nu sunt tipul ăla de ARMY super obsedat. Mai ales că aceasta a fost singura mea posibilitate de a-mi vedea fratele.M-am bucurat foarte mult când am văzut cât de mult sprijin are din partea celorlalți şi a reuşit să îşi facă şi o familie.

Fără să observ mi-a căzut o lacrimă pe obraz. Am dorit să o şterg repede până Jungkook nu o vede ,dar prea târziu că mi-o ia înainte. Am rămas şocată de gestul lui şi eram mai roşie decât un nas de clovn. Jungkook a observat şi a început a chicoti apoi o linişte cumplită s-a lăsat între noi. Ne-am uitat cateva minute unul în ochii celuilalt apoi am observat că se apropia de mine foarte încet până când......




Scuze de greselile gramaticale
Purple you 💜💜💜

//Iubire complicată//J.Jk. 💚Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum