Mda ... Azi m-am mutat cu tatal meu in Florida , din cauza decesului mamei mele . Inca nu imi vine sa cred , dar tatal meu mi-a promis ca o sa fie bine si o sa ne descurcam ... Ok asta e mai putin interesant .
Astazi e prima zi de scoala .
Il aud pe tata cum striga de la parter la mine sa ma trezesc . Peste 10 minute m-am sculat din pat si m-am dus sa fac un dus . Cand am iesit de la dus ceasul era 11:49 . Oare cu ce magie mai puteam sa ajung eu la scoala ?
Am fugit pana la prima statie si am luat primul autobuz . La fix am reusit sa ajung la scoala . La acea scoala invata cel mai frumos tip ..
- Hei tu trebuie sa fii tipa noua , Madison , nu-i asa ?
- Da , eu sunt ...
- Atunci buna , eu sunt noul tau coleg de banca .
Efectiv , cand vorbea cu mine mi se inmuiau picioarele .
S-a sunat , iar eu trebuia sa plec la ore , cand dintr-o data , o rasfatata si ingamfata vine catre mine :
- Ce treaba ai tu cu Evan ?
- Cine e Evan ?
- Baiatul cu care vorbeai mai devreme .
- Nu am nicio treaba cu el . Pare un tip de treaba . A venit doar ca sa ma cunoasca .
- Sa stii ca este iubitul meu , si daca mai schimbi o vorba cu el , nu stiu ce se va intampla cu tine .
- Ok , ok ...
In sfarsit am ajuns la ora . Profesorul m-a prezentat in fata tuturor si am facut cunostiinta . Sunt niste colegi super ( unii dintre ei ) . Ghiciti ce ... rasfatata si ingamfata aceea este in clasa cu mine . Nici acum nu am reusit sa aflu cum o cheama . In sfarsit ... s-a terminat si ora asta . Evan , m-a luat de umar si am mers impreuna sa-mi arate restul scolii . Atunci am avut momentul sa vorbesc mai detaliat cu el . Este cel mai super tip pe care il cunosc ! Nu stiu cum poate fii impreuna cu Ingamfata aia .
Cand am intrat la subsol l-am intrebat cine este Sam ( ingamfata ) . El amuzat :
- Am fost cu ea acum 3 luni . M-am despartit de ea din cauza comportamentului sau posesiv .
- Aha , ok ...
- De ce ma intrebi de ea ?
- Pai cand ai plecat tu azi , a venit si a zis sa te las in pace ca esti iubitul ei ... etc
- Off , nu o baga in seama , te rog !
- Ok , asa o sa fac ..
La ora 5 se sunase si trebuia sa plecam acasa . Evan m-a vazut ca plecam singura si a venit spre mine :
- Madison , ce cauti singura la ora asta ? Vrei sa te conduc pana acasa ?
- Daca Sam nu are nimic impotriva , ok ...
Ti-am zis doar ca nu am nicio treaba cu ea .
Am continuat sa vorbim pana am ajuns acasa . Am intrat , mi-am lasat geanta si m-am dus sus sa mananc ceva . Tata nu era acasa , deci chiar nu stiam ce sa mai fac . M-am dus la baie si am dat drumul la cada . Am intrat si desigur mi-am luat si telefonul . Am inceput sa vorbesc cu Evan . Peste jumatate de ora a aparut si tata .
CITEȘTI
The end of all
Teen FictionOraş nou , casă nouă , şcoală nouă , prieteni noi , iubit nou ...