Dimineata , Evan a plecat deoarece il sunase mama sa . Eu , ca de obicei , m-am dus in bucatarie si mi-am luat ceva de mancare , prefacundu-ma ca nu-i vad pe tata si Margaret pe canapea .
- Buna dimineata , scumpete ! imi zise Margaret .
Eu , cu aroganta m-am uitat la ea si am plecat .
Peste 5 minute tata a venit in camera la mine .
- Madison , daca mai ai de gand sa te comporti asa , poti sa pleci la matusa ta ! Margaret va locui aici si punct !
Nervoasa , am inchis usa si l-am sunat pe Evan . Cand a ajuns la mine , m-a vazut cu bagajele pe pat .
- Ce s-a intamplat ?
- Evan ... vroiam sa te rog daca ma poti lasa sa stau la tine o saptamana , doua , pana se calmeaza lucrurile . Te rog !
- Ce intrebare este asta ? Normal ca poti ! La mine acasa este dezastru , caci mama s-a hotarat sa faca niste schimbari , dar putem locui la casa varului meu . El este in alt oras si se intoarce peste 4 luni . O sa vorbesc cu el si sigur o sa ne lase .
- Doamne Evan , iti multumesc ! Dar acum cum o sa facem cu bagajele ? Daca vede tata , nu stiu ce-mi face .
- El este in sufragerie , nu ?
- Da ...
- Ia bagajele , du-te in baia de la parter si da-mi-le pe geam .
- Ok ... Un plan istet , ce pot sa zic .
Dupa ce am luat bagajele , ne-am urcat in masina si am plecat .
Cand am ajuns , mama lui Evan ne-a asteptat cu ceai si niste prajiturele . Bette ( mama lui Evan ) este o femeie frumoasa , cu ochii albastrii , parul brunet si acei pometi minunati . Cand am vazut-o , mi-am amintit de mama , care semana perfect cu Bette .
Bette ne-a condus la casa varului sau . Era o casuta mica , langa o padure . Am intrat , mi-am aranjat lucrurile in dulap si m-am dus sa-mi fac un dus .
Cand am iesit , aveam 34 de apeluri de la tata . L-am apelat si l-am intrebat ce vrea .
- Madison , unde esti ? intreba tata furios
- Undeva departe de casa aia si de tine .
- Madison , daca nu te intorci acasa , voi suna la politie !
- Tata , eu te-am rugat de la inceput sa incerci sa ma intelegi si pe mine , dar tu nu ai vrut . Cat despre iubita ta draga , nu mai zic . Stiai ca a incercat sa ma drogheze ?
...
Tata imi inchisese telefonul .
Dupa 10 minute am observat ca aveam gps-ul pornit . Tata ma localizase si se indrepta spre mine .
I-am spus lui Evan si mi-a spus sa ma linistesc . Ne-am asezat la masa si am dat drumul la TV .
O stire arata ca in urma cu cateva minute se intamplase un accident pe strada Roses .
- In urma acestui accident sunt 3 raniti si un mort . Mortul a fost identificat si numele lui este Carl Huders .
Asta e tata !!! am spus eu disperata , ridicandu-ma de la masa
Am luat masina lui Evan si m-am dus pe acea strada . Nu mai era nimic decat niste oameni care curatau strada de cioburi si sange ...
Am plecat direct la politie sa aflu unde este tata , iar ei mi-au raspuns ca a fost dus la morga ...
Dintr-o data am izbucnit in plans si am cazut pe strada .
Cand m-am trezit eram pe targa , iar Evan era langa mine .
- Totul o sa fie bine ! imi zice Evan cu acea voce care ar topi si un cub de gheata ...
CITEȘTI
The end of all
Teen FictionOraş nou , casă nouă , şcoală nouă , prieteni noi , iubit nou ...