"Rose" Zaff senyum sinis. Pandangannya jatuh disetiap anggota milik Hanis. Kelihatan seram dan seperti ada setan2 disebelahnya. "Rose, I love you" ujar Zaff mengusap rambut lebat Hanis. "awak yang buat saya gila hari-hari, tiga tahun Hanis saya kerja, saya buat segalanya untuk buat awak gembira Hanis" kata Zaff.
Zaff menyentuh kulit leher Hanis ciuman dilekapkan.
aksi panas itu diteruskan sehingga pukul berapa entah, akhirnya Hanis terlelap kerana kepenatan.Zaff Naydem
Dia bangun dari lenanya, Hanis didakapannya lalu dia senyum. rambut Hanis dicium dan dirapikan serta rambut yang terjuntai di muka Hanis turut ditolak ke belakang. Bahu Hanis yang terdedah dicium. Zaff bangun dari katil dan memakai seluar pendeknya semula.
telefonnya dicapai dan melihat panggilan dan pesanan yang masuk. Panggilan daripada Aniq hampir 20 kali tidak diangkat dia membuat panggilan. Pantas sahaja Aniq mengangkatnya "kenapa kau call aku tadi malam ?" soal Zaff pada pembantunya.
"Merissa nak jumpa boss" kata Aniq. "cakap dengan Riz siapkan semuanya. nanti aku jumpa Merissa" kata Zaff. Zaff mematikan panggilan dan mengeluh tiba tiba sahaja kulit hangat menyentuh tubuh belakangnya. Tak kan la pagi pagi ada hantu kan ?
"ya Allah, Hanis saya takut tahu tak ?" kata Zaff dengan nada terkejut. Hanis memeluk badan sasa Zaff dari belakang. Kulit bersentuh kulit meremang pula buku roma Zaff. Dada Hanis melekap dikulitnya. Zaff pusing pandang Hanis. Hanis mendongak pandang Zaff.
Zaff hanya mengetap bibir apabila Hanis hanya mengenakan selimut tebal pada tubuhnya dan dipegang longgar olehnya. "ni yang buat saya tak nak pergi kerja ni" kata Zaff.
Tubuh kecil Hanis didukung ke toilet.
Zaff Naydem
"boss, senyum lebar nampak hari ni" kata Rizky. "kalau aku ketat je 24 jam korang pon tanak layan aku kan" kata Zaff. Murah betul senyuman Zaff Naydem hari ni. Tak sabarnya dia nak balik rumah, dia begitu fokus melakukan kerjanta sehingga terlepas waktu makan tengahari. Zaff meregangkan ototnya sendiri. Tak lama lagi dia akan membina syarikatnya sendiri, tidak perlulah dia bekerja dibawah abangnya lagi.
pintu diketuk
"ye Lian, ada apa2 ke nak bagitahu aku ?" soal Zaff. "tak adalah cuma nak cakap yang sekarang office time dah habis, boss tak nak balik ?" soal Lian. Zaff sudah melihat jam di tangannya. "Allahu, you should tell me early, Hanis kesian tahu tak" berlari Zaff mengambil briefcase serta kotnya lalu keluar.
"haih tak pernah dia nak balik awal, dulu before kahwin balik esok paginya pon tak kesah" bebel Lian sorang2.
Yuhanis Rose
Hanis ke hulu ke hilir bila Zaff tak balik2, tadi kata nak balik pukul 5 sekarang dah pukul 6. Hanis sudah memuncung panjang. Hanis meneliti pakaiannya di cermin. "selekeh la pula" kata Hanis lalu naik ke bilik. Baju tshirt dan seluar panjang itu dibuka.
Dia ke almari bajunya, memikirkan untuk menyambut suaminya pulang apa salahnya pakai pakaian yang cantik. Hanis mencari pakaian yang bersesuaian tapi tidak jumpa. Hanis terlihat satu beg kertas. Itu hadiah perkahwinannya tempoh hari yang diberikan oleh Aira.
Hanis membuka isi beg itu. Kelihatan satu dress satin hitam yang tidak panjang hanya paras lutut dan bertali halus. "srs lah Aira ni belikan aku ni ?" kata Hanis membelek pakaian tersebut sambil berkerut. Demi suami yang tercinta terpaksa jugalah dia memakainya
meneliti dirinya dihadapan cermin "cantik memang cantik tapi..." kata Hanis terhenti bila terdengar kereta Zaff terparkir. "tak seksi sangat ke" soalnya sendiri. Hanis menyarungkan cardigan panjang sampai ke kaki. Rambutnya dibiarkan lepas dan dia sikat sikit dan memakai pemerah bibir.
Hanis turun tangga dengan laju sehingga terlanggar bahu Zaff. "lamanya buat apa ?" soal Zaff. "tak ada apa-apa" sengih Hanis. "saya laparlah" kata Zaff memegang perutnya. Hanis hanya tarik Zaff ke meja makan "makanlah saya masak" kata Hanis. Zaff membuka tienya dan letak tepi dua butang bajunya paling atas dibuka serta lengan baju kemeja dilipat.
Nasi dicidukkan dan letak dihadapan Zaff "Hanis tak nak makan ?" soal Zaff. "saya dah kenyang" kata Hanis. "makan apa tadi ?" soal Zaff lalu menyuap suapan ke mulutnya. "saya makan kerepek tadi banyak sangat sebab lama tunggu awak" kata Hanis. "sorry, tadi sepatutnya balik awal tapi boleh pula tak sedar dah pukul 6" kata Zaff menyuap seterusnya.
"Hanis" panggil Zaff. "ye" balas Hanis. "buka mulut" kata Zaff. "eh takpelah" kata Hanis. "i said open your mouth" kata Zaff sekali lagi. Hanis buka lalu tangan Zaff menyuap Hanis makan. Jangan main2 dengan Zaff kalau dia tetiba dah keluar bahasa inggeris dia tu. Hanis mengunyah perlahan. Satu satu suapan singgah di mulut Hanis secara bergilir dengan mulutnya akhirnya makanan di pinggan itu licin.
"makan sama2 kan sedap kan" kata Zaff membawa pinggan ke dapur. "awak biarlah saya basuh" kata Hanis. "sokay, saya boleh buat" kata Zaff selepas selesai. "sayang, kenapa pakai baju cardigan macamni, tak panas ke ?" soal Zaff.
"saya..." tak habis Hanis cakap Zaff penyampuk "buka je la, saya tahu kita duduk aircond tapi kalau berselubung macam ni pon lemas." kata Zaff lalu berjalan ke ruang tamu lalu duduk. Zaff mengambil pod dan menghisapnya. Asap berkepul kepul keluar dari mulutnya.
walaupon Zaff tidak menghisap rokok tapi dia menghisap alat elektronik. Sekarang dia agak jarang menghisap, mahu berhenti katanya maklumlah dah ada benda lain yang boleh hisap kan.
selepas selesai menunaikan solat Hanis melihat Zaff sedang minum kopi di beranda. Hanis dekat dengan Zaff lengan Zaff dipegang. "yes, kenapa sayang ?" soal Zaff pandang Hanis. "tak apa pon". "jom kita masuk, sejuk ni kat luar" Zaff tarik Hanis masuk.
Zaff main phone dia atas katil sambil buat kerja kat telefon. "awak asyik kerja je ? kat pejabat kerja kat rumah pon kerja" kata Hanis memuncung. "okay-okay tapi tunggu Zaff siapkan sikit lagi, serius sikit" kata Zaff.
Hanis tunggu je sambil tengok Zaff fokus buat kerja kalau 10 minit tak apa tau, ni dah 30 minit. Hanis memulakan operasi, Dia kearah cermin hias, dia menyikat rambutnya lalu bibirnya dioleh pemerah. Dia pandang Zaff kecik besar kecik besar.
Cardigan yang dia pakai dari tadi ditarik talinya daripada terikat lalu dilepaskan. Dia kearah Zaff lalu phone Zaff dialih ke tepi "should i call you naydem instead of Zaff ?" sengih Hanis.
to be continued
YOU ARE READING
[C] Naydem's Rose
Romance(2) perasaan ni akan tetap sama. then you change because of me again