Erenden;
Tam kapından çıkacağım sırada Gürkay'ın seslenmesiyle arkamı dönmek zorunda kaldım.
"Nereye?"
"Sanane"
"Bende geliyorum."
"Hayır."
Bir şey söylemesine izin vermeden kapıyı açıp çıktım. Senayla dizi izlemeye onu mu götürecektim? Tabiki hayır.
Sena: Gelmeyi düşünüyor musun artık
Eren: İki dakika beklesen ölmezsin geliyorum
Yangın merdivenin kapısını açtığımda yere battaniyeyi sermiş üstünde oturuyordu. Elimdeki cipsleri kucağına bırakıp yanına oturdum.
"Biraz daha geç gelmeyi düşünüyor muydun?"
"Cipsleri Gürkay'dan çalmak kolay değildi 40 takla attım görmesin diye."
Tebessüm edip diziyi başlattı. Yaklaşık 2 yıldır aynı netflix hesabını kullanıyorduk. İzlemediğimiz dizi kalmamışken yeni sezonu yayınlanan dizilere devam ediyorduk.
Kaç bölüm izlediğimizi artık hafızamda tutamazken Melih abinin aramasıyla laptop'u kapattı.
"Efendim abi?"
"...."
"Tamam geliyorum."
Oturduğu yerden kalkarken cips poşetini de elime verdi. Bu hala bitmedi mi ya?
"Hadi ben gidiyorum."
"Bekle bende geliyorum."
Yerdeki battaniyeyi alacakken kafasını duvara çarpınca istemeden de olsa kahkaha attım.
"Gülme gerizekalı komik mi?"
Bana vuracağı sırada kendime çekince yüzlerimizin arasında çok az bir boşluk kalmıştı. Yukarı merdivenden ses gelince ikimiz de kafamızı oraya çevirmek zorunda kaldık.
"Bende diyorum eren bey nerede meğerse sevgilisiyle yangın merdivenindeymiş."
-
Ben bölüm attım zannediyorum kaç gündür yeni fark ettim çsdpğöopamfmasplm