Ještě v noci museli Siriuse odvést na ošetřovnu, protože když spal spadl z postele a Sophie na něj takže měl údajně zlomenou ruku. Cestou na ošetřovnu si všichni povídali a přemýšleli co budou dělat po škole. Ani se nenadali a už byli u ošetrovny. Cassiandra a Remus šli pro Poppy a ta do něj nacpala asi co milión lektvarů. „Kdy Siriuse pustíte?" zeptala se znuděně. Moc se jí nechtělo přespat zbytek noci na ošetřovně, ale co jí zbývalo?. „No asi tak do oběda" odpověděla ji. Soph jenom protočila panenkami a dál se nevyptávala. „Ale já tu nechci být tak dlouho!" začal naříkat Sirius. „Pane Blacku! Jestli chcete, tak vám tady můžu udělat delší pobyt!" křikla. „Ohh madam tak vy na mě takhle" zakřenil se mladík „Ale je tady i Sophie takže..." ani to nedořekl. „Pane Blacku! Já to myslela tak že Vám zlámu všechny kosti v těle! A ne na tyhle věci!" rozzlobila se Pomfreyová.
„Siriusi, ty jsi ale drak!" Nemohla se nasmát Cass. „No, tak to by snad stačilo! Už běžte ihned na své pokoje." Sophie se opět zatvářila znuděně.„Neměla jsi na mě padat Sophie." uchechtl se Black. Když se zbylé tři dvojce (i s Lily a Jemesem kteří se vrátili okolo 11 hodiny) na pokoji lehli si do postele a než bys řekl švec spali jak dudci. Samozřejmě James si nemohl odpustit své chrápání které poměrně rušilo ostatní v místnosti.
Hned ráno se všichni po menší hádce se Zmijozelskýma, která nakonec vyůstila v to že James dostal školní trest, se všichni vydali na ošetrovnu za Siriusem. Cestou Lily na Jamese nadávala jak mohl dostat školní trest když ví že ho bude mít i ona a on ji na to odpověděl že to byl jeho záměr, protože si konečně dají to jeho vysněné rande. To Lily na tolik vytočilo že začala křičet na Cassiandru kvůli tomu že je ve dvojici s Remusem a ne s Jamesem. Najednou se před nima objevila Jessica která nadávala malé holčičce do mudlovské šmejdky. Lily moc dobře věděla jak se děvče cítí, proto co nejrychleji zakročila. Pošeptala cosi Jamesovi a šli směrem k ní. James ji jednu vrazil pak se otočily na plácli si a už jsme všichni bezproblémově zamířily směr ošetřovna.
„Ty jsi jí teda uštědřil ránu kámo!" Smál se ještě ten den Sirius když se už s vyléčenou rukou vracel večer z večeře na pokoj. „No jsem prostě silnej, udatnej, pohlednej..."
„Hele kroť si to ego Pottere!" hodila po něm vražedný pohled Sophie. „Nevíte někdo co je s Remusem?" řekla polohlasem Lily. „Nemá jenom svůj den." Odpověděl chlapec s brýlemi, přitom však mrkl na Cass na znamení aby se za ním večer přišla. Jakmile všichni došli na pokoj Lily se vrhla ke koupelně tak rychle že její spoutanec málem spadl na zem. „Do háje to ta kráva McGonagallová nemyslela na to jak se budeme sprvhovat?!" Po menší hádce zavázali dívky Pobertům oči a pro jistotu je oddělily neviditelným štítem. Když se všichni po 2 hodinách a 4 hádkách vysprchovali zamířili do postelí.
„Haloo haloo haloo stáváme! Budíček!" Křičela přes celý pokoj Lily. „Co se stalo Lily, no tak nekřič! „Řekla rozespale Sophie. „Dneska se ruší dvojice! Hahahaha a budu bez Pottera! Hahahaha! " začala tancovat jako víla." „Chudák James..." řekl Remus. „Lily, ale nazapomen že dneska večer se ruší ty dvojice, a bohužel vy dva v tu dobu budete na školním trestě" usmála se líbezně Cass. Dneska je vážně nabitý den!" pokračovala Cassiandra. Jakmile Lily uslyšela zprávu že má dnes rande s Filchem spolu s Jamesem tak jí úsměv zmizel z tváře. V hlavě si už připravovala plán jak zkrotit toho bezpáteřního jedince který ji neustále zve na rande. Ale úsměv na tváři ji zase udělala lahodná vůně která přesakovala přes zdi studeného hradu. Tak jdeme na snídani!"2 year later
„Tak jo směr lektvary!" zakřičela Lily. Všichni šli pomalu k učebně lektvarů, kde na ně čekal profesor Křiklan. „Dobrý den třído, vítám vás na dnešní hodině otevřete si učebnice na straně 437." Lily s Remusem si jako jediní rozžhaveně otevřeli knihy. Dnes budeme probírat bezoáry..." hodina se táhla neskutečně dlouho až nakonec zazvonilo na polední přestávku. Tu si však musel odbýt James společně s Lily u Filche v kabinetu. Když dorazili na místo před Filchův kabinet zaklepali. „Otevřel jim starý plesnivý školník který smrděl jako kočičí výkaly. „To jsi ty Pottere! Tak pojď ty jeden malej..." James pro kterého to byla denní rutina se jenom pousmál, narozdíl od Lily která se na něj nervózně podívala. „Takže máte tu mít dnes trest, takže vyrobíte mojí kočičce nový pelech." *,, Merline! Čekala jsem všechno, ale tohle fakt ne!" začala si stěžovat Lily když začali šít nový pelech pro ten smeták. „Ale no tak Lily! Mohlo to být horší, procházka po Zapovězeném lese, úžasné umývání kotlíků a nakonec leštění pohárů." začal ji utěšovat James. Lily v něm v tu chvíli už neviděla toho namachrovaného, arogantního blbce co jí neustále kazí život, ne, teď viděla toho Jamese, starostlivého, hodného a citlivého, takového jakého ještě nikdy neměla šanci poznat. „Jakou barvou uděláme ten pelech?"'zeptal se po chvíli ticha. Lily napadlo úžasný nápad!,,Co bys řekl na křiklavě růžovou barvu s žlutými hvězdičkami a pár třpytek?" Vyslovila svůj nápad Lily. „Ty si geniální Lily!" to ji vyvedlo z míry, ještě ji nikdy neřekl Lily, ale nechala to plavat. Když to měly hotové podívali se na svůj výtvor a byli na sebe hrdí! Tak kdo dokáže vytvořit křiklavě růžový pelech se žlutými hvězdičkami a třpytkami? Ano je to naprosto "úchvatné" Šli to odevzdat školníkovi a vrátili se do svých komnat. Hned když se Lily s Jamesem vrátily do společenské místnosti dělo se tam to co obvykle. Sirius se líbal s nějakou blonckou, prváci hráli řachavého Petra a jakýsi páťák topil v krbu. Když James procházel kolem Siriuse nenápadně na něj mrknul. U schodů se dvojice rozloučila a každý si šel po svých. Když Lily otevřela dveře všechny dívky byly v pokoji. Cass si četla mudlovskou knihu o houbách, kterou si půjčila od Lily, Dorcas byla v koupelně a Sophie ležela na posteli schoulená do klubíčka. „Čus Lily," pozdravila Cass zrzku. „Prosimtě píšou tady o nějaký mochumource co to je za věc?" „To je jedovatá houba má milá." smála se Lily. Smích jí však hned přešel když uviděla Soph. „Soph? Jsi v pohodě?" zeptala se typickou otázkou Lily. „Ne" to bylo její odpovědí. „Copak se děje Sophi?Já toho debila hned zbiju!" ozavala se Cass. „Vy jste neviděli toho exota v tý společence?" „Aha tak takhle to je." Lily si dala dvě a dvě dohromady a docvaklo jí to. Cassiandře totéž.
„JÁ TOHO DEBILA ZABIJU TO TI PŘÍSAHÁM!!!" začala řvát Cassiandra. Běžela ihned dolů a bylo jí jedno že se na ni všechni dívají.,,SIRIUSI ORIONE BLACKU!!! JAK SE OPOVAŽUJEŠ?! SI MYSLÍŠ ŽE TO NIKOHO NEBOLÍ KDYŽ SE TAHÁŠ S KAŽDOU DRUHOU?! DEJ SI DVĚ A DVĚ DOHROMADY A MOŽNÁ OPAKUJI MOŽNÁ TI TO DOCVAKNE" s těmito slovy zamířila zpátky do pokoje aby utěšila vzlykající Sophii. Potom si ještě do noci povídaly, ale to netušili že v jednom chlapeckém loži její obyvatel nespí a přemýšlí nad slovy co mu řekla jeho sestra kterou má tak rád. S těmito slovy usnul s Sirius Black.
Ráno nastalo docela rychle. Divné však bylo že jako první obyvatel chlapeckých ložnic že probudil James Potter.
ČTEŠ
šest Pobertů aneb nechte toho vy paka
FanfictionCo když nebudou jen čtyři poberti, ale bude jich šest? Co se stane když se poberti zamilují? Je to správně nebo naopak je to katastrofou? To vše se dozvíte v téhle FF. Předem se omlouváme za všechny chyby co zde najdete užijte si příběh! Všechna prá...