Zawgyi

6.7K 465 24
                                    


" emotion ေတြမ်ားလာရင္ ခ်ဥ္တဲ့အရသာ တခုခုစားေပးရတယ္တဲ့ "

ဒီစကားစုကို ရိေပၚ ဘယ္ကမွန္းမသိ ဖတ္လာမိတာ !
အစကေတာ့ ယုံတယ္ရယ္မဟုတ္ပါဘူး !
စာေမးပြဲေျဖခါနီး ေၾကာက္ဒူးတုန္ေနတာကို သူငယ္ခ်င္းဆီက ခ်ဳိခ်ဥ္ေတာင္းစားၿပီး စိတ္ၿငိမ္သြားတာက စတယ္ !
အဲ့ေနာက္ပိုင္း စာေမးပြဲေျဖေတာ့မယ္ဆို ရ္ိေပၚစလုပ္တဲ့အလုပ္က အခ်ဥ္ေတြစုတာပဲ !

အတန္းထဲစာေမးေတာ့မယ္ဆို ရိေပၚ ခ်ဳိခ်ဥ္တခု ပါးစပ္ထဲအျမန္ေကာင္ထည့္လိုက္တာပဲ !
စိတ္ၿငိမ္သြားၿပီဆိုေတာ့ အနည္းဆုံး စာမရရင္ေတာင္ ရႊီးတတ္သြားတယ္ !

မဟုတ္တာလုပ္ထားလို႔ ပါးပါးကိုေတြ႕တာနဲ႔ ေၾကာက္ေနရရင္ လီမြန္အရသာ ပီေက ေကာက္ဝါးပလိုက္တာပဲ !

ခ်ဳိခ်ဥ္ထက္ ပိုစားျဖစ္လာတာ ပီေကေပါ့ !
ပီေကဝါးရတာကို ရိေပၚကၾကဳိက္တာ !
ဝါးေလဝါးေလ အခ်ဥ္ဓာတ္ေတြ ထြက္လာတာကို သိပ္သေဘာက်တာပဲ !
ရိေပၚနဲ႔ ရြယ္တူေတြ ေဆးလိပ္ခိုးေသာက္ေနခ်ိန္မွာ ရိေပၚကေတာ့ လီမြန္ပီေကေလးကို မက္မက္စက္စက္ ဝါးတယ္ !

ရိေပၚက emotion နည္းတဲ့သူ ျဖစ္တယ္ !
ရိေပၚကို ခံစားခ်က္တခုခုျဖစ္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္တာက ႐ိုက္ေတာ့မယ့္ဆရာေတြရယ္ , နားပူေအာင္ဆူတတ္တဲ့ ပါးပါးနဲ႔မားမားရယ္ , စာမရေသးတဲ့စာေမးပြဲရယ္ပဲ ရွိတယ္ !

ခုတေလာ ရိေပၚ လီမြန္ပီေက ပိုစားျဖစ္ေနတယ္ !
တေန႔သုံးခု အနည္းဆုံးပဲ !

ပီေကစားတာေတာင္ ရင္ေတြ တဒိန္းဒိန္းတဒိုင္းဒိုင္းခုန္ေနတာ !
စားမ်ားမစားထားမိရင္ ရိေပၚ ရင္ဘတ္ႀကီး အခုန္လြန္လို႔ ေပါက္ထြက္ေတာ့မယ္ ထင္တယ္ !

ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလး ရိေပၚက စြန္႔စားရတာ ၾကဳိက္တယ္ !
တဒုန္းဒုန္းျဖစ္ေနတဲ့ ရင္ခုန္သံေတြကို လ်စ္လ်ဴရႈလို႔ အဲ့အကိုႀကီးကို ေန႔တိုင္းသြားေခ်ာင္းျဖစ္တယ္ !

ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ေလးမွာ မွဲ႕နက္ေလးနဲ႔ အဲ့အကိုႀကီးက သိပ္ေခ်ာတယ္ !
ျပဳံးလိုက္ရင္ ညီညီညာညာ ေပၚလာတဲ့ သြားျဖဴျဖဴေလးေတြက ရိေပၚကို အိပ္မက္ထဲထိ ႏွိပ္စက္တယ္ !

Bubble GumWhere stories live. Discover now