Valkoinen käytävä

20 1 0
                                    

Yksi tietty tyttö heräsi uuteen maailmaan tietämättä mihin tai minne hän heräsi. Hän alkoi saamaan kehonsa pikku hiljalleen liikkeelle. Avatessaan silmänsä maailma jossa hän heräsi oli ihan puhtaan valkoisen värjäämä maailma. Edessään hänellä oli pitkä käytävä jonka seinistä paistoi valo läpi kuin vaaleista verhoista. Noustessaan ylös maasta hän huomasi lattian olevan saman kaltaisesti puhtaan valkoisesta samettisesta aineesta tehty.

Käännyttyään ympäri puhtaan valkoisesta käytävästä toiseen suuntaan hän huomasi toisen käytävän tämä oli musta, ankea ja siitä kuului huutoja. Mielenkiinnostaan hän alkoi kävellä tätä käytävää päin, mutta joka askeleella tämä käytävä ihan kuin pakeni häntä pois tai perääntyi.

Yhtäkkiä hänen kehonsa käännettiin valkoisen käytävään suuntaan. Hän yritti kerta toisensa jälkeen kääntyä toiseen suuntaan, mutta tuloksetta. Ihan kuin jokin estäisi häntä löytämästä tai koskematta tähän käytävään.

Hän alkoi kävellä valkoista käytävää pitkin ja samalla hän alkoi kuulla sanoja, lauseita jopa. "Tervetuloa Shannaya" kuului matala kaikuja miehen ääni. Tämä ihmetytti häntä sillä hän ei muistanut omaa nimeänsä edes tai hän ei ollut edes kuullut tallaisesta naisesta. Hän kääntyili ja pyöri kävellessään edes päin etsien äänen lähdettä.

Ääni puhui taas "ketä sinä oikein etsit?" Shannayaksi kutsuttua tyttöä alkoi juosta ääntä pakoon. "Rauhoitu lapseni" ääni yritti rauhoitella tyttöä kun tämä juoksi valkoista käytävää pitkin.

Tyttö vastasi äänelle "Mitä haluat minusta!?" Ääni vastasi "käänny taaksepäin". Tämän jälkeen tyttö lopetti juoksemisen ja kääntyi taaksepäin nähdäkseen äänen aiheuttajan ollakseen monta ihmistä. Siinnä oli kolme ihmistä vierekkäin. Kaikki he näyttivät tutuilta siinnä oli noin yli nelikymppinen mies näyttävästi hänen vaimonsa ja tyttärensä kanssa.

He alkoivat viittomaan tyttöä heidän suuntaansa ja näin hän teki. Perhe ottivat hellästi hänen käsistään kiinni sanoen herää!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kolmen maan kansalainenWhere stories live. Discover now