Bu bakımdan kısaca medyuma insanlarla ulaşmak istedikleri şeyler arasındaki bir bağ demek daha anlamlı olacaktır. Medyum bunu yaparken bazen ruhani varlıklardan yardım alarak bazen vefk, havas ilmi, Ledün ilmi gibi ilimleri kullanması gerekmektedir. Medyumların geneli eskiden beri sürdürülen bu ilimleri bilinen yöntemlerle kullanarak kişilere yardımcı olmaya çalışır. Bazı medyumlar ise farklı çalışma şekline ve kendine has yöntemlere göre bu ilimleri geliştirirler. Bunu yaparken de işlemin daha etkili olması, daha kısa sürede tesirini göstermesi gibi etkenleri göz önünde bulundururlar ve kendilerini sürekli geliştirirler. Buradan da anlaşılacağı üzere medyumlar arasında da bir çok fark vardır nasıl ki her ilimde kendini geliştiren veya bildikleriyle yetinen insanlar var ise medyumlukta böyledir.UZMAN MEDYUM KİME DENİRUzman medyum kendisinden yardım talep eden kişileri sorunsuz olarak en hızlı ve en etkili şekilde isteklerine kavuşturan kişilere denir. Bu bakımdan medyumların da kendini sürekli olarak geliştirmesi gerekmektedir. Derdinizi anlattığınız zaman uzman olan medyum buna göre bir işlem yapacaktır ve işlemin etkisini göstermesi için izlemeniz gereken yolları size söyleyecektir.MEDYUMLAR HANGİ PRENSİPLE ÇALIŞIRÖncelikle bilinmesi gereken medyumlar kesinlikle büyücü ya da sihirbaz değildir yani medyumun sizin için uyguladığı işlem bir anda olacak bir şey değildir. Ve medyum bir işlem yapıldıktan sonra ne yapmanız, nasıl davranmanız gerektiği gibi konuları size bilgiler verecektir. Medyumun dediği yöntemleri uygularsanız istediğiniz işlem daha etkili olacaktır aksi takdirde işlemin hiç gerçekleşmeme ihtimali de vardır. Bu yüzden medyumun size söyleceği şeyleri uygulamanız çok önemli bir konudur. Medyum yerine göre bazen ruhani varlıklarla iletişime geçmekte bazen tılsımlı sözlerle vefk oluşturmakta veya çeşitli ilimleri kullanarak derdinize çare bulmaktadır. Bu yüzden istediğiniz işlem için yapılacaklar farklılık göstermektedir.
YOU ARE READING
MEDYUM
SpiritualMedyum hakkında bir çok insanın farklı yorumu vardır kimisi medyumu büyücü olarak görürken kimine göre medyum insanları isteklerine kavuşturan kişilere denir. Kimisi medyumu ruhani varlıklarla iletişime geçen insanlar olarak görürken kimisi de fal b...