deel 1

25 0 0
                                    

POV. Laura

Ik Wordt Wakker Deur geschreeuw Van Beneden LAURAAAAA NAAR BENEDEN KOMEN WE Moeten BMO JE Praten !! Ik sta op en loop naar Beneden. Als Ik Beneden ben zie ik dat Mijn moeder huilt. laura we Moeten ontmoet je Praten zegt Mijn moeder. je vader en ik Gaan Scheiden we maken Alleen maar ruzie Het is beter zo, denken we. ik ga in Goor wonen en je vader Blijft hier je mag Zelf Kiezen Waar je Gaat wonen. Daar mag ik nog wel, zelfs meer dan nadenken? Maar ja je Moet het wel voor morgen Weten wil morgen ga ik al weg. Ik loop naar boven en ga op bed Liggen ik denk goed na en Besluit dan ontmoette Mijn moeder mee te Gaan naar Goor. Wilt u hier in Amsterdam Wordt ik toch Alleen maar gepest. Ik loop naar Beneden. mam? ja schat wat is er? Ik wil Graag met jou mee naar Goor. leuk ga je je spullen alvast Pakken we Willen Gaan morgen al Vroeg weg. Ja is GOED. Ik loop naar boven en Beginnen bij Mijn mainstreet posters. Ik haal al Mijn kleren uit de kast en leg Mijn kleren voor morgen alvast neer. Als ik Klaar ben staat Alleen Mijn bed Nog In mijn kamer. Ik pak Mijn Telefoon en Maak een foto van Mijn kamer. ik zet zoom op Instagram en zet erbij morgen verhuizen . ik leg Mijn Telefoon weg en ga naar Beneden Om Te eten. Als ik naar boven kom en Mijn Telefoon pak zie ik dat ik 33 reacties heb op Mijn foto. Bekijk ik er Een paar ik zie Staan zozo Werd wel Eens Tijd dik varken. Ik leg Mijn Telefoon weg en ga voor De Spiegel Staan ik Bekijk mezelf. Oke ik ben best wel dik Misschien Moet ik Maar Eens Gaan afvallen. Ik stap in bed en ga slapen Maar Eens Willen Morgen Wordt Het Een Drukke dag.

de verandering in mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu