Pov. Laura
Daan slaat een arm om me heen. als de film is afgelopen haal ik de dvd eruit en druk de tv uit. ik loop naar de badkamer en haal me make-up eraf. dan kom Daan ineens binnen lopen. hij komt achter me staan en slaat een arm om me heen. hij drukt een kus in mijn nek. zelfs zonder make-up ben je heel mooi. hij laat me los en loopt terug naar mijn kamer. ik trek mijn pyjama aan op de badkamer als ik klaar ben loop ik naar mijn kamer daar zie ik Daan zijn shirt uittrekken. ik begin te blozen. hee Laura o sorry. snel trekt hij een shirt aan. ik ga op bed zitten. Daan komt naast me ziten hij slaat een arm om me heen. Daan? ja? ik denk dat ik je leuk vind.... uhhm ik jou ook... lieve Laura wil je mijn meisje zijn? ja heel graag! ik voel de zachte lippen van Daan op die van mij. ik trek terug Daan moeten we niet eens gaan slapen want het is al 1 uur en ik ben best wel moe. ja is goed schat. Daan gaat liggen. ik ga nog even naar de badkamer. ik loop naar de badkamer en doe de wc bril omhoog ik stop mijn vinger in mijn keel. ik spoel de wc door en drink snel wat water. ik loop terug naar mijn kamer en ga in bed liggen. Daan slaat een arm om me heen. ik geef hem een kus en ga dan slapen.
JE LEEST
de verandering in mijn leven
FanfictionLaura woont in Amsterdam, op school Wordt ze gepest. Als ze op een dag wakker wordt en hoort dat haar ouders gaan scheiden verandert haar hele leven.