Bir gün üç kız aynanda okuldan ağlayarak çıkarlar .Nedenmi çünkü öbür arkadaşları onlarla dalga geçtikleri için. Açıkcası bu durum her zaman oluyodur.Ama bu konu başka. Kızlar fakir oldukları ve evleri olmadıkları için onlarla dalga geçiyorlar .Ama kızlar artık kararlarını vermek zorunda kalır.Kendilerine bi ev alıcaklar ve hiç kimseden yardım istemeden kendileri çalışıp para kazanacaklardır. Kendilerine pazarda esnaf dükyanı açıp çalışmaya başlarlar. bu 2 3 ay sürer .
Kızların paraları ama hala birikmez . Onlar yine yılmadan mecburen okulu bırakıp okul çantasını,kitabını,defterini .Satmaya başlar .tam tezgağı kurucakken yanlarına genç bir bayan çıkar ve onlardan yardım ister .Kızlar dayanamaz ve yardım eder. Ama ellerindeki bütün para da gider. aslında o kişi onlarla dalga geçen kişidir. Onların parasını alıp zor duruma sokmaktır .Ama kızlar bu durumdan şüpelenir . polise şikayet eder ve polis kızlara paralarını geri verir . Onlarda bida hiç kimseye güvenmezler. İşlerine devam ederler.
Kızlar artık ev parasını biriktirmişlerdir .
kendilerine güzel bir ev alırlar. Adınıda Arkadaş Evi koyarlar . Onlar haketti .Kızların Ağzından:kendi emeyimizle kazanmak çok güzel bi duygu.
Aynen ya zorda olsa evimiz çok güzel oldu .
Bende beyendim .Valla süper .
kızlar bu evi adı bizim adımız olsunmu.
Neeee!
Arkadaş Evi işte .
Süper olur bence .
Evet olsun bizim gibi süper Arkadaş
halla inanamıyorum.
neye?
ev aldığımıza.Canım arkadaşlarım siz olmasaydınız ben napardım.
Asıl siz olmasaydınız ben napardım.
son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş evi
Short Storyüç kız birlikte kendilerine ev aramaya çıkarlar .Acaba başlarına neler gelir .