Cine este Lucifer?
Hmm... multi ascociaza acest nume Satanei, Diavolului sau Dracului...
Daca e sa ne luam dupa biblie el este un inger ce a cazut in dizgratie, eliberand raul din el, iar in Latina, Lucifer inseamna "aducator de lumina".
Ei bine pentru unii el este steaua diminetii si umbra noptii, ingerul cel mai frumos, un inger cu coarne, rege in regatul de sub pamant, reprezentant al minciunii si inselaciunii, cel ce vinde lacrimii de sange negre si amare, cel ce te lasa fara glas, in letargie, in impas, la un pas de schizofrenie, el reprezinta partea intunecata din mine, din tine, din noi toti.
Sa nu credeti ca ii fac reclama, dar asta e adevarul, el sta ascuns in noi toti si asteapta sa evadeze atunci cand calcam stramb (la figurat), adica voi credeati ca tot cea ce scriu/scriau/picatu/desenau/ sau ce mai faceau ei, putea realiza o biata minte umana? Ei bine nu!
Chiar daca Sfanta Treime (Mintea, Sufletul si Inima) il tine legat in noi, el poate evada oricand fara sa ne dam seama, insa doar prin noi, si doar prin noi el poate fi inchis cu tot cu bogatiile lui lumesti si sufletesti intr-un loc de unde nu va putea scapa niciodata.
Nu luati in considerare ce este scris mai sus... Lucifer, nu ofera comori spirituale, aceasta creatie este doar un act artistic a unei mintii bolnave, nu de schizofrenie, ci abia scoasa de la dezintoxiactie din cauza celor ce ne baga pe gat tot felul de prosti, zi de zi fara sa ne dam seama prin intermediul TV-ului si al internetului.Post Scriptum: Lucifer exista datorita existentei lui Dumnezeu, si vice-versa... Insa nu omul a fost creat dupa chipul si asemanarea Domnului, ci Domnul a fost creat dupa chipul si asemanarea omului, din dorinta omului de nu venera un seaman, pe cineva egal, ci pe cineva superior, pe cineva divin.
CITEȘTI
Lucifer
Random"Lucifer, steaua diminetii cel care aduce lumina nu ofera comori spirituale aceasta piesa este un act artistic si tratata ca atare." Pot spune doar ca atunci cand am inceput a scrie aceasta ... (nici nu stiu cum sa o numesc) m-am inspirat...