Selam! Ben geldim yineee. Cidden hikayenin açıklama kısmına falan da yzdığım gibi mantık aramayın. Birde benim aklımda neredeyse 1 yıldır kurgulayıp da yazamadığım bir dramione hikayesi var. Ama tabi böyle mantıksız bişi değil. Çooooooook daha farklı. Yakınd onu da yazarım herhalde.
Bu arada ben bölüm yazıyorum yine ama hala 0 oy 0 okunma yaaa. Neyse okuyan 1 allahın kulu çıkar herhalde.
Hadi okuyun siz
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Hermione'nin dediğine hala inanmaz gözlerle bakıyorlardı. 24 saat ele ele vakit geçirmek , çok zor olacağa benziyordu. Ama uinede haftasonu olduğundn oldukça şanslıydılar. Derslere ele ele girmek daha da büyük bir kabus olurdu kesinlikle.
Ne yapacaklarını bilmez bir şekilde koridorda yürürlerken mızmız martyle (kesin yanlış yazdım zaten 1. Bölümdede hermione yerine harmione yazmşım yeni farkettim :/:/) ile karşılaşmayı düşünmüyorlardı. Martyle onları görünce bir hayli şaşırarak, " A aa ne olmuş size böylee ... bunun bir büyü olduğu belli ama bakksnıza. Eskiden ben yaşarken bana da yapmışlardı... niye hala büyüyü çözmediniz ? " hayaletin bunu söylerken bir yandan da ağlaması garip gelmemişti aslında.
Hermione kendinden emin bir şekilde " Sen de biliyorsun ki Martyle bu büyü 24 saat geçmeden çözülmez." Dedi. Martyle "benimkini çözmüşlerdi ama. Hatta ben büyüyü billiyorum, isterseniz yapabilirim. Ah ne günlerdi ama-" derken ağlamaya başladı yine. Ronald bunu duyunca hemen, "Evet , evet lütfen çöz bu büyüyü " diye lafa atldı. Martyle kendinden emin bir şekilde büyüyü yaptı.
Ancak elleri ayrılması gerekirken, hepsi birbirinin elini tutmuş, bir daire
Oluşturmuşlardı. Çiftlerin eli yinede ayrılmamıştı. Hermione bir anda "BEN DEDİM İŞTE !! ŞİMDİ DAHA BETER OLACAK !!! AAAAH NİYE DİNLEMİYORSUNUZ Kİ BENİ !!!! GÖRDÜNÜZ İŞTE ! KAHRETSİN!! MERLİN OLAMAZ ! NE YAPACAĞİZ ŞİMDİ-" derken Draco onun sözünü kesti ve, " şşş tamam sakin ol." Dedi .Hermione onu dinlemeyecek kadr sinirliydi " Nasıl sakin olayım!! Halimize bak !" Diye gürledi. Diğerleri ise hala olayın şokunu atlatamamıştı...
###
##
#
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HP Whattshap》Dramione>Ronsy>Hinny>Nuna
FanfictionBir HP Whattshap kitabı!! Dramione💚 Ronsy💟 Hinny💞 Nuna💙 Uyarı!! lütfen bu kitapta mantık aramayın ve sadece eğlenmenize bakın !! 😘😘😘