A nap mikor minden meg változott

15 1 0
                                    


-Itt van már mindenki??-Hangzott el a kérdés.

-Emma nem tud jönni beteg lett, Alex majd a strandnál vár minket.- a kérdésre érkezett a válasz.

-És Márk??

-Nem veszi fel biztos még alszik..

Riadtan keltem fel hogy késésben vagyok. Félálomba kinyomtam az ébresztőmet. Már nyolc óra is el múlt rég ott kéne lennem a találkozón. Sietve öltöztem fel, reggelit kihagyva ültem biciklire és minden erőből tekertem a meg beszélt helyre. Három negyedóra késéssel oda is értem a többiek elég mérgesek voltak rám.

-Bocsánat! Fél álmomban nyomta ki az ébresztőt de siettem ahogy tudtam!- igyekeztem menteni a menthetőt.

-Semmi baj de siessünk Alex már vár minket.-mondta Wilson a telefonjára pillantva ami abban a pillanatban csörrent meg amit egyből fel is vett.- Már indulunk is meg jött az utolsó ember is. Fél óra és ott vagyunk!

-Fél óra?! Már egy órája itt várok basszus!!- A fiú hangja ingerült volt a vonal túl oldalán.

Mia kikapta Wilson kezéből a telefont és bele szólt-Sietünk ahogy tudunk ne hisztiz már!-a vitát lezárva ki nyomta és vissza adta a telefont Wilsonnak.

Mia hívott meg minket strandolni, van valami kuponja amivel ingyen bemehetünk.

El is indultunk. A gyülekező pont a bevásárló központ fő bejáratánál volt onnan kb fél óra a strand talán kicsit több is de siettünk ahogy tudtunk hogy ne várakoztassuk tovább Alexet. Egész hamar oda is értünk de Alex sehol.

-Lehet meg unta a várakozást.-viccelődött Lili.

-Fel hívom.-Wilson már egyből hívta is Alexet. Ők ketten legjobb barátok már jó pár éve. Bár egyiküket se ismerem túl jól. A strandolós csapottból csak pár személyt ismertem Miát a szervezőt aki Krisz barátnője. Kriszel és Natel egy suliba járok. Sara és Lisa pedig volt osztály társaim. Wilson Lisa barátnője ha jól tudom egy hónapja vannak együtt. Lili Emma osztálytársa őket egyáltalán nem ismerem de mindketten Mia legjobb barátai. Így bele gondolva még is több az ismerős mint az ismeretlen.

-Alex a másik bejáratnál várt de már jön ide.-szólalt meg Mia aki eddig Alexal veszekedett hogy hol van. Kiderült hogy ő hátsó bejáratnál várt de a kuponokat csak a fő bejáratnál lehet be váltani. Pár perc múlva Alex is hozzánk csatlakozott és meg is kezdhettük a strandolást. Alexnál nem sokkal voltam magasabb, igazán megvallva kissé féltem is tőle, még akkor is ha én voltam a magasabb olyan tipikus rossz fiú akibe minden csaj bele van zúgva.

-Sziasztok, Emma merre van?-kérdezte egyből, hangja mély és karcos volt.

-Beteg lett és anya nem engedte el.-válaszolt a kérdésére Sara.

-Kár pedig látni akartam fürdő ruhában...

-Hát így jártál.-rántotta meg a vállát Sara.

Az a pletyka járta a csoportba -ami talán nem is pletyka volt hanem nyílt titok- hogy Sara és Emma között volt valami több mint barátság de ők ezeket tagadták.

Be mentünk a strandra a két méteres medence mellet a füves területen telepedtünk le. Több pokrócot egymás mellé terítettünk majd a lányok el mentek át öltözni, így csak fiúk maradtunk. A strand szinte üres volt egy két ember volt ott rajtunk kívül. Nekünk csak a pólónkat kellet le vennünk amit hamar le is kaptunk magunkról. A szemem sarkából láttam Alexet, a hasa kockás volt de különösebben nem volt izmos, egész jól nézet ki ha csaj lennék még talán bele is szeretnék. Mire a csajok vissza értek mi már a vízbe voltunk.

Igazuk volt...Where stories live. Discover now