Már megint Te!

5 0 0
                                    


Végre élvezhetem a nyári szünetet! Egy hónap szenvedés után amit a gyakorlati helyen töltöttem. A Főnököm oknélkül utált és a hülye osztálytársaim is már az agyamra mentek, de ezt most el kell felejtenem és készülni a holnapi sátoros bulira ami Miáéknál lesz. Igaz sokan nem tudnak jönni de ez nem állít meg minket abban hogy jól érezzük magunkat! Viszek whiskyt és egy kis sört meg persze a sátram amiben aludni fogok. Reménykedem hogy Alex nem tud jönni, a strandon történtek után nem tudok a szemébe nézni. Olyan furcsán viselkedett.. Lehetséges hogy meleg lenne? Nem, nem lehet az mert ő Emmába szerelmes! Emma pedig lány.. Vagy nagyon csajos fiú, na jó ez hülyeség! Láttam már Emmát élőben és tuti hogy csaj. Akkor csak baszogatásból csinálta.. Lehet megtudja Natetől hogy mindkét nemhez vonzódok. Csak túl gondolom a dolgokat.

Addig gondolkodtam a dolgokon még bele nem aludtam. Az öcsém ordibálására keltem, a hangját száz kisgyerek közül is megismerném. Én viszont még aludni akartam, de tesóm ezt nem így gondolta.

-Márk kelj már fel!!- ugrott a hátamra, amilyen vékony olyan nehéz is.- Már dél is elmúlt! Megint sokáig voltál fent??

-Igen és szeretnék még aludni emiatt, tudod?- sóhajtottam egy mélyet és kinyitottam a szemem.

-De az olyan unalmas!- nyafogott tovább miközben a hátamon üldögélt.

-Le szállnál rólam? Kezdesz nehéz lenni...-Közöltem vele a tényeket.

Szófogadóan leszállt rólam és kirohant a szobámból, meglepődtem mert sose csinált még ilyet de mit sem törődve vele fordultam egyet és magamra húztam a takarót. Pár perc múlva újra hallottam az apró lépteit a szobám padlóján.

-Békén hagynál?! - Förmedtem rá közben fel ültem és felé fordultam.

Az öcsém kezében egy nagy vízipisztoly volt vízzel teli töltve. A szemeim kikerekedtek ahogy tudatosult bennem hogy a benne lévő vizet nekem szánta. Nem is sokat várt vele hogy a pisztoly tartalmát egyenesen az arcomba lője. A víz ami benne volt hideg volt.. De nem egyszerűen a csapból kiengedett hideg víz hanem az a direkt lehűtött már majdnem meg fagyott hideg víz.

-SAM!!!- ordítottam fel mérgemben.-Nem hiszem el az egész ágy olyan lett!

Sam nevetve futott ki a szobámból mintha semmi rosszat nem csinált volna.

-Úgy látom ide fel kelnem...-kikeltem az ágyból első dolgom volt száraz ruhát felvenni a vizes helyet.

Egész délután az öcsémre vigyáztam miután hazaért anyukám elkezdtem készülődni. Este hat órára kellet kimennem az buszpályaudvarra Nate elé. A busz amivel jött tíz percet késett de miután megérkezett siettünk Miához aki szerencsére nagyon közel lakott a buszpályaudvarhoz, ezért gyorsan le tudtunk hozzá sétálni. Mire odaértünk már ott voltak a többiek és persze Alex is aki éppen Wilsonnal és Lisával beszélgetett.

-Sziasztok már csak rátok vártunk srácok!- Köszöntött minket Alex.-Ideje megrakni a tüzet is akkor a sütögetéshez!

-Majd én meg rakom.-Jelentette ki Wilson.

-Úgy mint múltkor? Akkor se sikerült és végül Emma rakta meg.- Nevetett fel Alex.

Wilson mit sem törődve Alexel el ment meg rakni a tüzet.

-De neked se sikerült ha jól emlékszem..-mosolyodott el Lisa.-Ezért kellet egy lánynak meg raknia a tüzet.

-Nem ez volt a lényeg Lisa... Én most nem is akarok tüzet rakni mert tudom hogy nem megy, de a drága urad..

Alex rendkívül beképzelt és egoista és ez egyre jobban tudatosul bennem minél jobban megismerem. Bár ez lehet csak a látszat és egyébként tud kedves is lenni.

-Tényleg Sara és Emma merre vannak?-Érdeklődött Alex a hosszú monológja után amire cseppet sem figyeltem mert nem érdekelt.

- Emma nem tud jönni mert most jön haza az apja Sara meg nem jön ha Emma se-Mondta Mia miközben a sütögetéshez készült elő.

Vacsorának tűz körüli sütögetést terveztünk és persze iszogatást. Én el is döntöttem hogy ma részeg leszek! Ideje lazulni és élvezni a nyarat. Amint jó nagy tűz volt elkezdődött a sütögetés és iszogatás, nevetgéltünk és bennem állt a szánk igazán jól éreztük magunkat.

-Üvegezünk!- tett középre Mia egy üres borosüveget. -Aki felé a boros üveg alja fordul az kérdezz vagy kér valamit attól aki felé a szája fordult.

-És aki nem felel vagy teljesíti a kérést?-Kérdezte Nate egyből.

-Az büntetést kap amit az egész csapat találki!- szólalt fel Alex-Ez egyértelmű!

-Én benne vagyok!

-Én is!

Mindenki belement a játékba Így megkezdődött a kínos kérések és kérdések sora, senki nem kímélt senkit. Aki most meg akart valamit tudni a másikról az meg is tudhatta.

Felém mutatott az üveg szája a tizedik körnél járhattunk eddig sikeresen meg úsztam a vallatást eddig.

-Én most én kérdezek!- Mosolyodott el Mia.- Melyik nemhez vonzódsz?

- Biszekszuális vagyok. Nem válogattok a nemek között.- Mondtam el az igazat.

-Emma ennek mennyire örülne!-nevetett fel hangosan Mia utána Lisa is.

-Mert?-kérdeztem vissza meglepődötten.

-Inkább ne kérdezd!- Intett le Wilson.

-Emma Shippel téged Alexel már strand óta. De igaza van olyan cukik lennétek együtt!-Nevetett tovább Mia

-De ő ott se volt a strandon... Nem is ismer.-Értetlenkedtem.

Hogy shippelhet Alexel ha nem is ismer nem is látott minket együtt eddig.

-Elmeséltük neki a dolgokat! És egyetértett velünk hogy ti egymásnak lettetek teremtve!- mondta Lisa boldogon.-Mivel én össze jöttem Wilsonnal Alex egyedül maradt. Ezért kellet neki egy új shipp társ! És ahogy a Strandon viselkedtetek!

El se akarom hinni pont vele!! Mért pont vele.. Nem lehetne Natel vagy Crisel bár ő Miával jár..Francba így is kellemetlen Alexel a strandos jelenet után amit nem is láttak... Vagy mégis?! Csak nem látta Wilson mikor szólni jött nekünk..Az nem lehet!

-Mennyi az idő?-kérdezett rá Alex.

-Még csak tizenegy lesz.Miért?- Kérdezett rá Wilson

-Mindjárt elfogy a cigim el kéne mennem vennem, és csak éjfélig vannak nyitva a dohányboltok.

-Elkísérlek!- álltam fel a helyemről. Így esélyem van egy kicsit jobban meg ismernem őt.- Úgysincs messze. A buszpályaudvarnál van a legközelebbi dohánybolt.- Fel kaptam a táskám a hátamra és már indulásra kész voltam.

-Rendben, kell még valakinek valami?-Kérdezte meg Alex mielőtt még el indulunk. Senkinek nem kellett semmi sem, mivel csak mi ketten dohányoztunk a társaságból.- Kb egy óra és vissza érünk.

Már sötét volt csak néhány régi utcai lámpa gyenge fénye világította meg az utakat és persze a csillagok mivel az égen egy felhő se volt.


Köszönöm hogy el olvastad!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Igazuk volt...Where stories live. Discover now